Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Методологічні підходи до виховання особистості майбутніх фахівців-лідерів у закладах вищої освіти України
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Черкашин, Андрій Іванович
    У статті розглянуто основні методологічні підходи щодо формування особистості майбутніх фахівців-лідерів у закладах вищої освіти України. Визначено, що динамічні зміни у всіх сферах професійної діяльності сучасних фахівців вимагають змін освітньої парадигми та визначення методологічних підходів щодо професійної підготовки та виховання фахівців-лідерів у закладах вищої освіти. Зосереджено увагу, що феномен лідерства є одним з найважливіших системоутворюючих чинників, що забезпечують організацію та функціонування суспільного виробництва в найширшому сенсі цього терміна. Вказано, що врахування особистісного, діяльнісного, системного, синергетичного, компетентнісного, культурологічного та аксіологічного підходів у навчально-виховному процесі буде сприяти формуванню високого рівня професіоналізму майбутніх фахівців у закладах вищої освіти України.