Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Інклюзивне освітнє середовище в закладах вищої освіти: шляхи створення
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Грень, Лариса Миколаївна; Черкашин, Андрій Іванович; Чеботарьов, Микола Корнійович
    У статті розкрито суть таких понять, як: “інклюзивне навчання”, “інклюзивне освітнє середовище”, “інклюзивно-ресурсний центр”, “особа з особливими освітніми потребами”; наведено основні етапи розвитку та становлення інклюзивної освіти у світовій практиці; розглянуто правову основу інклюзивного навчання в Україні та умови, за яких заклад вищої освіти набуває статусу інклюзивного; визначено суттєві зміни у нормативно-правовому забезпеченні щодо покращення інклюзивного освітнього середовища у закладах вищої освіти; сконцентровано увагу на тому, що необхідною умовою для створення інклюзивного середовища закладу вищої освіти потребує теоретична і методологічна база інклюзивної освіти, підвищення рівня підготовки викладацько-професорського складу до роботи з особами з особовими освітніми потребами, матеріально-технічна та програмно-методична забезпеченість.