Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Комп'ютерні компоненти для рішення проблем оптимального управління рухомим складом залізниць України
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Дмитрієнко, Валерій Дмитрович; Мезенцев, Микола Вікторович
    Вирішення завдань оптимального управління тяговим рухомим складом, як правило, виконується у припущеннях, що зовнішнє середовище щодо відношення до рухомого складу залишається незмінним та не впливає або слабо впливає на закони управління. Однак реальний рух рухомих складів по залізниці може вносити суттєві зміни в заздалегідь розроблені закони управління та графіки руху. Це пов’язано з тим, що по залізниці рухається множина рухомих складів, графіки руху яких можуть порушуватися, що може призвести до порушення оптимальних графіків руху цілого ряду рухомих складів. У зв’язку з цим у статті розглядаються підходи до управління складом із змінами, що склалися у зовнішньому середовищі.