Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Організація навчального процесу з фізичного виховання студентів НТУ "ХПІ" зі спеціалізації "Баскетбол" в умовах військового стану з використанням інформаційно-комунікаційних технологій
    (Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, 2023) Арабаджи, Тимур Дмитрович; Арабаджи, Анна Юріївна; Шаповалова, Валентина Олександрівна
    Дослідження спрямоване на формування знань та інших компетентностей, світогляду, розвиток інтелектуальних і творчих здібностей, емоційно-вольових якостей здобувачів освіти [2]. Здійснено аналіз інтернет ресурсів щодо особливостей навчання студентів з практичної дисципліні в умовах дистанційного навчання. Розглянуто питання щодо вивчення основних теоретичних питань баскетболу та баскетболу 3х3, які сприяли успішному формуванню у студентів знань та вмінь при викладанні даного предмету. Мета – розробка та впровадження власної технології організації занять та навчання з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) для ефективного навчального процесу з фізичного виховання студентів НТУ «ХПІ» зі спеціалізації «Баскетбол» в умовах військового стану. Методологія. Створення технології організації занять та навчання з використанням ІКТ в системі фізичного виховання: для збору, моніторингу, аналізу отриманих знань студентами та автоматичного обліку динаміки відповідей з використанням форми «FORMS»; для обміну інформаційних даних за допомогою веб-додатку «OUTLOOK»; для об’єднання в робочому просторі чатів, зустрічей, нотаток та вкладень на корпоративній платформі «TEAMS» на базі прикладної програми «MICROSOFT 365» для врахування індивідуальних особливостей сприйняття інформації. Наукова новизна. Авторами роботи розроблена власна система збору аналітичної інформації, контролю рівня знань та вмінь учасників навчального процесу, яка адаптована до проведення дистанційних занять зі студентами у ЗВО, а саме, електронні форми – «Анкета студента» та «Тестування з баскетболу 3х3». Висновки. В рамках розробленої та впровадженої технології, було використано комбінований метод між поданням матеріалу з теоретичними знаннями та виконанням практичних завдань з переглянутого матеріалу, які сприяли успішному формуванню у студентів знань та вмінь при викладанні даного предмету.