Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Публікація
    Оцінювання економічної ефективності впровадження CRM-систем у діяльність торговельних підприємств
    (ВД "Гельветика", 2020) Білоцерківський, Олександр Борисович
    У статті досліджено теоретико-методичні підходи до оцінки економічної ефективності впровадження CRM-систем у діяльність торговельних підприємств. Визначено сутність поняття ефективності інформаційної системи. Досліджено підходи до оцінки економічної ефективності впровадження CRM-систем. Для цього розглянуто найбільш поширену класифікацію методів, яка передбачає їх поділ на три групи: фінансового аналізу, якісного аналізу та імовірносно-статистичні. Наведено переваги та недоліки кожної групи методів. Зазначено, що кожна група методів має обмеження у використанні, тому пропонується її доповнити четвертою групою методів: комбінованими. Розглянуто рекомендовані науковцями методи оцінки економічної ефективності впровадження CRM-систем: ROI, TCO, NPV, визначено недоліки цих методів та запропоновано шляхи їх усунення.