Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Освоєння нової лексики професійного срямування на заняттях з англійської мови за допомогою мнемотехніки
    (Видавничий дім "Гельветика", 2023) Тихонова, Марина Євгеніївна
    Стаття розглядає питання ефективного вивчення англійських слів та розширення словникового запасу. Запропоновані методи включають систематичні повторення, інтервальне навчання, мнемотехніку та тематичне вивчення. Розглядаються техніки побудови ментальних карт для асоціювання слів із зображеннями чи концепціями. Висвітлюється важливість розуміння пам’яті та пропонуються методи подолання труднощів у вивченні слів для збереження їх у пам’яті назавжди. Стаття також розглядає сутність мнемотехніки як набору прийомів, спрямованих на полегшення запам’ятовування та збільшення обсягу пам’яті. В даній роботі висвітлюється її значення у вивченні слів англійської мови та поєднання з іншими методами, такими як систематичні повторення та інтервальне навчання. Розглядається роль асоціацій та ментальних карт у мнемотехніці для створення зв’язків між словами та їх значеннями. Особливий акцент робиться на важливості використання візуальних образів та асоціацій у процесі навчання. Стаття вважає мнемотехніку дієвим методом до успішного вивчення та надає практичні поради для використання в різних контекстах, зокрема вивченні іноземних мов та академічному середовищі. Окрема увага приділяється тому, що мнемоніка базується на системі «кодів пам’яті». У своїй роботі автор наголошує на використанні властивості пам’яті утворювати швидкі зв’язки між образами для ефективного запам’ятовування. Стаття розкриває ментальний мнемічний процес групування для запам’ятовування великих масивів інформації та визначає його етапи, досліджує використання мнемонічних прийомів у вивченні комп’ютерної лексики та пропонує практичні поради для їх ефективного використання. Автор описує різні мнемотехнічні методи, такі як асоціації, римування, метод ключових слів, метод місць, метод зв’язків та метод перших букв, і демонструє їх застосування у вивченні комп’ютерних термінів. Наводяться приклади завдань для створення асоціацій та практичні поради для їх використання на уроках англійської мови.