Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Навчання соціальних працівників у країнах Європейського Союзу
    (Українська інженерно-педагогічна академія, 2019) Фесенко, Наталія Св'ятославівна; Рубашка, Володимир Петрович
    У статті проаналізовано механізми реалізації соціальної політики держави. Визначено історичні умови формування спільної соціальної політики Європейського Союзу. З‟ясовано, що головним напрямом заснування спільної Європи було визначено розвиток економічного сектору країн-засновників. Основною метою держав, що об‟єднувалися та зазначали це в Римській угоді 1957 р., було створення спільного ринку. Вважалося, що політична та соціальна інтеграція настане пізніше. Виявлено коло питань професійної підготовки висококваліфікованих працівників у галузі надання соціальних послуг. Узагальнено основні складові та напрями реалізації Європейської основи соціальних прав: рівні можливості та доступ до ринку праці; справедливі умови праці; соціальний захист та інклюзія. Надано характеристику законодавчих ініціатив щодо механізму впровадження компоненту. Зазначено напрями реалізації прийнятого європейського акту: створення Європейського органу з праці, ініціативи щодо забезпечення балансу між роботою та особистим життям батьків і опікунів, нової Директиви про прозорі і передбачувані умови праці і реформи правил координації соціального забезпечення. Виявлено, що основною політикою у сфері соціального захисту ЄС є стратегія «Європа 2020» і відкритий метод координації соціального захисту та соціальної інтеграції (соціальний OMC – «open method of coordination»), який має на меті сприяти соціальній єдності та рівності через адекватний, доступний і фінансово стійкий соціальний захист, систему соціальної інтеграції. Окрему увагу приділено аналізу системи соціального захисту Європейського Союзу, метода координації соціального захисту та соціальної інтеграції. Виявлено, що соціальна політика як національного, так і наднаціонального рівнів є невід'ємною частиною глобалізаційних процесів. Визначено поняття соціального виміру Європейського Союзу, охарактеризовано особливості членства в ЄС та можливості кожної країни-члена стосовно прийняття рішення щодо бюджетів соціальних витрат. Проаналізовано систему навчання фахівців для надання соціальних послуг у Великій Британії, Франції, Німеччині та Нідерландах, виявлено специфічні та спільні риси процесу підготовки соціальних працівників у зазначених країнах.
  • Ескіз
    Документ
    Компетентнісна модель випускника магістратури – фахівця у сфері управління інтелектуальною власністю
    (Українська інженерно-педагогічна академія, 2017) Лунячек, Вадим Едуардович; Рубан, Наталія Павлівна; Рубашка, Володимир Петрович; Тіманюк, Валерія Миколаївна; Фесенко, Наталія Св'ятославівна
    В роботі розглядаються питання професійної підготовки фахівців у сфері інтелектуальної власності в умовах магістратури. Зокрема, запропонована компетентнісна модель магістра в сфері інтелектуальної власності, детально розроблені відповідні загальні і спеціальні компетентності, висвітлені програмовані результати навчання згідно з навчальними дисциплінами, що передбачені навчальним планом магістратури. В роботі надано також приклад схематичного розгляду окремих компетентностей фахівця в сфері інтелектуальної власності, наведено приклад такого аналізу для компетентності «Спроможність управляти інноваційними проектами». За основу взяті підходи до структури компетентності, передбачені Національною рамкою кваліфікацій України. Окрема увага приділяється висвітленню проблеми працевлаштування випускників магістратури – професіоналів у сфері інтелектуальної власності за умови оволодіння наведеними в роботі компетентностями. Представлені матеріали розроблені кафедрою креативної педагогіки і інтелектуальної власності Української інженерно-педагогічної академії з урахування багаторічного досвіду підготовки фахівців у цій сфері.