Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Експериментальне дослідження температурного стану поршня в перехідних процесах навантаження дизеля(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Мордвінцева, Ірина Олександрівна; Клименко, Олександр Миколайович; Кравченко, Сергій Сергійович; Пильов, Володимир ОлександровичДокумент Експериментальне дослідження механічних втрат в двигуні автомобіля ВАЗ-21081(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Осетров, Олександр Олександрович; Альохін, Д. С.Документ Визначення оптимальної витрати повітря у системі охолодження транспортного дизеля на номінальному режимі роботи(НТУ "ХПІ", 2017) Федоров, Андрій Юрійович; Марченко, Андрій Петрович; Ліньков, Олег ЮрійовичДокумент Оцінка впливу покриття поверхні поршнів на показники дизеля(НТУ "ХПІ", 2018) Парсаданов, Ігор Володимирович; Островерх, Вадим Вікторович; Клименко, Олександр Миколайович; Павлов, Дмитро Вікторович; Строков, Олександр ПетровичВикористання покриття поршнів дозволяє позитивно впливати на показники дизельного двигуна, що сприяє впровадженню різноманітних технологій покриття у виробництво. Приватним підприємством «Завод Двигун» (м. Мелітополь) впроваджено технологію нанесення покриття дисульфідом молібдену на бічну поверхню поршня і поверхню КЗ в поршні дизелів. Оцінка впливу цієї технології на показники дизельного двигуна надана за результатами досліджень на кафедрі ДВЗ НТУ «ХПІ». Дослідження проведені на дизельному двигуні 4ЧН12/14 з безпосереднім впорскуванням палива, газотурбінним наддувом та проміжним охолодженням наддувного повітря із визначенням індикаторних діаграм, показників токсичності і димності відпрацьованих газів. При обробці результатів досліджень враховувався вплив покриття поверхні камери згоряння на показники потужності, паливної економічності, нагароутворення. Позитивний ефект на процес згоряння в дизельному двигуні при використанні покриття пов’язане із зменшенням втрат на тертя і зростанням теплоти, виділеної в початковий період згоряння. Підвищення швидкості згоряння дозволяє припустити поліпшення пристінкового сумішоутворення за рахунок підвищення температури стінок камери згоряння при її теплоізоляції. Деяке підвищення максимального тиску при малих потужностях не надасть негативного впливу на механічне навантаження дизеля.Документ Математичне моделювання процесу паливоподавання в енергоблоці мініелектростанції ДГУ-200(НТУ "ХПІ", 2009) Александрова, Тетяна Євгенівна; Костяник, Ірина ВіталіївнаРозглянуто математичну модель процесу паливоподачі та перехідні процеси в замкнутій системі автоматичного управління топливоподачею в енергоблоці мініелектростанції ДГУ-200.Документ Вибір двигуна автотранспортного засобу за параметрами його головного робочого поля(НТУ "ХПІ", 2011) Пильова, Тетяна КузьмівнаПроведено порівняння якості параметрів паливно-енергетичного простору автомобільних двигунів з використанням рівнянь регресії головного робочого поля двигуна. Даний підхід може бути застосований при вирішенні завдань злагодження характеристик двигуна, трансмісії і автотранспортного засобу в цілому.Документ Підвищення економічності бензинового двигуна на різних режимах роботи при застосуванні частково-динамічної теплоізоляції поршнів(НТУ "ХПІ", 2013) Марченко, Андрій Петрович; Шпаковський, Володимир Васильович; Пильов, Вячеслав ВолодимировичВ статті проаналізовано результати випробувань бензинового двигуна з поршнями, поверхні яких було модифіковано за гальвано-плазменною технологію. Встановлено посилення позитивного впливу частково-динамічної теплоізоляції на питому витрату палива зі зменшенням частоти обертання колінчастого валу та підвищенням навантаження.