Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження напружено-деформованого стану багатодискової муфти
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Яценко, В. Ю.; Свідло, В. С.; Сергієнко, Микола Єгорович; Соболєв, Є. Ф.
  • Ескіз
    Документ
    Визначення основних техніко-економічних показників машинно-тракторного агрегату на базі колісного трактора з двопотоковою гідрооб’ємно-механічною трансмісією
    (НТУ "ХПІ", 2018) Самородов, Вадим Борисович; Гриненко, Геннадій Геннадійович
    Представлені результати реалізації математичної моделі машинно-тракторного агрегату (МТА) з безступінчастою двопотоковою гідрооб’ємно-механічною трансмісією (ГОМТ), що ґрунтується на трансмісійному матричному аналізі при визначенні параметрів ГОМТ-1С розробки НТУ «ХПІ» і АО «ХТЗ» та основних техніко-економічних показників (ТЕП) роботи трактора ХТЗ-242К на оранці. Проаналізовано взаємозв'язок режимів роботи трактора, крюкового навантаження, дійсної швидкості руху, буксування трактора з основними ТЕП - продуктивністю, ефективним коефіцієнтом корисної дії (ККД) і погектарною витратою палива.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження режимів роботи тепловоза ЧМЕ3 на імітаційній моделі
    (НТУ "ХПІ", 2018) Буряковський, Сергій Геннадійович; Маслій, Артем Сергійович; Панченко, Владислав Вадимович; Помазан, Данило Павлович; Деніс, Ігор Валерійович
    Розроблено імітаційну модель тепловоза ЧМЕ3, шо складається з дизеля з регулятором кількості обертів колінчастого валу, тягового генератора постійного струму незалежного збудження та тягового електричного приводу. Проведене тестування роботи імітаційної моделі на профілі ділянки шляху Харків-Мерефа, при цьому основними обмеженнями є час руху, який для даного перегону не повинен перевищувати 45 хв., а також максимальна допустима швидкість, яка для вантажних потягів складає 80 км/год. Отримана тривимірна поверхня, що показує залежність витрат палива локомотива від режиму ведення потяга машиністом при виконанні однакової роботи, тобто однакового часу руху по перегону.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до курсової роботи "Термодинамічний розрахунок парогазової установки з високонапорним парогенератором"
    (НТУ "ХПІ", 2016) Бесчаров, Євген Миколайович; Жнітов, Ярослав Владиславович
    Одним із способів підвищення економічності електростанцій може бути застосування парогазових установок, які являють собою комбінацію паросилової і газотурбінної установок. У цих методичних вказівках розглядається перший етап проектування парогазової установки – термодинамічний розрахунок теплової схеми. Мета розрахунку – визначення параметрів робочих тіл в вузлових точках схеми установки, потужності паротурбінної і газотурбінної частин установки, витрат робочих тіл, показників економічності.