Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
52 результатів
Результати пошуку
Документ Внесок О. М. Ефроса та О. М. Данилевського у розвиток методів дослідження перехідних процесів в електротехнічних системах(Інститут досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г. М. Доброва, 2024) Лавріненко, Ольга ВалеріївнаДокумент Наукова та громадська діяльність Л. Карно(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Ткаченко, Світлана СергіївнаДокумент Історико-хронологічний погляд на 85-річну історію кафедри теоретичної механіки за 125- річну історію(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Морачковський, Олег Костянтинович; Адашевський, Володимир МихайловичДокумент Історія, сьогодення та перспективи розвитку електрохімічної науки в НТУ "ХПІ"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Байрачний, Борис Іванович; Ларін, В. І.; Тульський, Геннадій ГеоргійовичВ доповіді подані основні етапи розвитку електрохімічної науки та технологій на кафедрі технічної електрохімії за 85 років та участь викладачів, вчених та студентів в науковій роботі. Показані творчі зв'язки вчених електрохіміків України. Розглянуті перспективи подальшого розвитку технічної електрохімії в університеті.Документ Українська технічна еліта в європейському науковому просторі: співпраця вчених Харківського практичного технологічного інституту з вищими технічними школами Західної Європи (кін. ХІХ – поч. ХХ ст.)(Київський національний університет ім. Тараса Шевченка, 2015) Гутник, Марина ВалеріївнаРозглянуто досвід співпраці Харківського практичного технологічного інституту з вищими технічними закладами Західної Європи на рубежі ХІХ–ХХ ст. Висвітлено вплив використання закордонних досягнень на удосконалення навчального процесу та виробничої практики студентів. Надано відомості про результати наукових відряджень викладачів ХПТІ та подано географію цих поїздок. Окреслено результати наукової співпраці провідних учених ХПТІ з закордонними науково-освітніми установами та промисловими підприємствами. Показано, що знання іноземної мови для студентів і викладачів є необхідною умовою для успішної інтеграції України до європейського науково-освітнього простору.Документ Заснування Харківського практичного технологічного і Київського політехнічного інститутів: спільне та особливе(НТУ "ХПІ", 2008) Ніколаєнко, Віталій Іванович; Савченко, Леонід ПетровичСтаттю присвячено історії заснування Харківського практичного технологічного та Київського політехнічного інститутів. Проаналізовано спільні риси й особливості процесів створення цих навчальних закладів, охарактеризовано внесок у їхнє створення видатних діячів науки й освіти, підприємців, місцевої громадськості Києва й Харкова.Документ Музейництво в Київському університеті (1834–1915 рр.)(НТУ "ХПІ", 2008) Морозов, В. В.; Дворкін, Ігор ВолодимировичУ статті розглядається історія створення та діяльності музеїв Київського університету в 1834–1915 рр. Розкривається внесок учених Київського університету в розвиток музейництва. Стаття узагальнює значну кількість літератури та джерел із питань розвитку музейної справи в Україні другої половини ХІХ – поч. ХХ ст.Документ Наукові товариства Харкова як осередки наукових знань другої половини XIX ст.(НТУ "ХПІ", 2018) Ткаченко, Світлана Сергіївна; Гутник, Марина ВалеріївнаРозглянуто діяльність наукових товариств які діяли у місті Харкові у другій половині ХІХ ст. Представлено відомості про розвиток міста після ліквідації у 1861 р. кріпацтва. Наведені дані про кількість навчальних закладів Харкова до початку ХХ ст. Розкрито діяльність наукових товариств, зокрема медицини та гігієни, математичного, історико-філологічного, дослідників природи та інших. Встановлено, що підґрунтям цих товариств був Харківський Університет, а згодом і Харківський практичний технологічний інститут.Документ Досвід Польщі з популяризації науки: Науковий центр Коперника у Варшаві(НТУ "ХПІ", 2017) Владленова, Іліана ВікторівнаНаука призначена для кожного громадянина суспільства, вона повинна бути демістифікованою. У зв'язці наукове-соціальне народжується розуміння, що кожен може опанувати науковим знанням як культурним надбанням і краще зрозуміти їх взаємозв'язок. У будь-якому суспільстві необхідно формування наукової культури і доступне поширення наукової інформації. Це формує «наукову грамотність». Необхідно, щоб вчені виходили за межі свого наукового товариства і взаємодіяли з громадськістю. Це може бути як телепрограми, так і гуртки любителів науки. Необхідно шукати нові шляхи, нові способи залучення людей до науки.Документ Передмова про історію діяльності кафедри обробки металів тиском(НТУ "ХПІ", 2009) Євстратов, Віталій Олексійович