Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
31 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Публікація Використання штучної нейронної мережі для обробки результатів експеримету(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Погребняк, С. В.; Водка, Олексій ОлександровичДокумент Методологія наукових досліджень технічних об'єктів та їх оптимізація(ФОП Халіков Руслан Халікович, 2023) Білецький, Володимир СтефановичУ навчальному посібнику викладено сучасні методологічні та організаційні основи наукових досліджень, зокрема, притаманну науковим школам України організацію наукових досліджень, етапи науково-дослідної роботи (НДР), основні наукові методи постановки експериментів та обробляння результатів досліджень, питання оформлення результатів НДР та організаційні аспекти наукової діяльності, введення у науковий обіг і ефективне просування результатів наукових досліджень в науковій та промисловій сферах із залученням сучасних медіа. Викладено алгоритм отримання математичної моделі технічного об’єкту на основі планованого експерименту і його оптимізації. Навчальний посібник призначений для науковців, здобувачів наукового ступеня, магістрів, викладачів, студентів та всіх, хто займається науковими дослідженнями.Документ Поняття про задатки і здібності у дітей(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Тимченко, Д. А.; Підбуцька, Ніна ВікторівнаДокумент Особливості спеціальної фізичної підготовки футболістів різного ігрового амплуа збірної НТУ "ХПІ"(Мадрид, 2021) Азаренкова, Любов ЛеонідівнаДосліджено рівень спеціальної фізичної підготовленості студентів футболістів збірної НТУ "ХПІ", розглянуто програму тренування спеціальної фізичної підготовки футболістів в ЗВО, представлені рекомендації щодо покращення рівня спеціальної фізичної підготовленості студентів футболістів різних амплуа.Документ Роль лабораторного практикуму при навчанні фізики в технічному університеті(Національний університет "Чернігівський колегіум" ім. Т. Г. Шевченка, 2019) Любченко, Олена Анатоліївна; Дьяконенко, Ніна Леонідівна; Водоріз, Ольга СтаніславівнаСтаття присвячена дослідженню ролі та місця лабораторного практикуму в процесі вивчення курсу фізики в закладах вищої освіти. Розглядаються причини того, що лабораторні роботи повинні займати і займають важливе місце в підготовці майбутніх фахівців різних спеціальностей, яких готують у технічному університеті. Аналізується той стан, в якому знаходиться як шкільна, так і університетська підготовка з фізики в наш час, формулюються деякі завдання, які повинні вирішуватись і на етапі профорієнтаційної роботи, і під час навчання в університеті. Автори мають мету розглянути роль лабораторного практикуму при вивченні фізики, проаналізувати загальні підходи і запропонувати своє бачення використання лабораторних робіт для підвищення ефективності засвоєння програмного матеріалу. Розглядаються основні задачі, які може вирішити лабораторний практикум, його основні завдання та методики. Показано, що робота в лабораторному практикумі сприяє формуванню творчого, креативного мислення, є стимулюючим фактором на шляху надбання знань і навичок, що є необхідними у подальшій професійній діяльності. Автори досліджують методи організації лабораторних занять з метою досягнення їх максимальної ефективності в навчальному процесі викладання фізики. Розкрита роль лабораторного практикуму як дієвого засобу формування критичного мислення. Показано, що практична експериментальна робота в групах дає можливість у ході колективної діяльності провести обговорення проблеми, здійснити пошук експериментальних підходів, провести експеримент та критично осмислити отримані результати, інтерпретувати їх і зробити узагальнення. Приділена увага застосуванню комп’ютерів у лабораторних комплексах, проаналізована доцільність їх використання та визначені ті задачі, в яких їх треба застосовувати. На основі аналізу зроблені висновки щодо місця лабораторних занять у курсі фізики, їх ролі в формуванні інтересу студентів до лекційного матеріалу та допомоги в його розумінні.Документ Психолого-педагогічні умови формування емоційного інтелекту у майбутніх викладачів вищої школи(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Романовський, Олександр Георгійович; Романовська, Олена Олександрівна; Черкашина, ТетянаСтаття присвячена розгляду такої актуальної проблеми як формування емоційного інтелекту у майбутніх викладачів вищої школи. У дослідженні було розроблено й обґрунтовано комплекс психолого-педагогічних умов формування емоційного інтелекту майбутніх викладачів вищої школи. Кожна з психолого-педагогічних умов була забезпечена комплексом різноманітних форм, методів і засобів навчання, які дозволили створити емоційно забарвлене освітнє середовище. За допомогою експериментальної перевірки була доведена доцільність їхнього впровадження в реальний освітній процес підготовки майбутніх викладачів вищої школи. Аналіз отриманих результатів показав, що рівень емоційного інтелекту майбутніх викладачів вищої школи підвищився.Документ Methods and techniques of forming focus on successful professional activity of future managers in a process of training at a university(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Mykhaylychenko, Valentyna; Kobets, Valentin; Semke, NinaThe article reveals the essence of the concept of “focus on successful professional activity” and the relevance of its formation in future managers in the process of learning at a university. The methods and techniques of its formation are given that were used in the experiment. As part of contextual learning, modelling, the project method, the creating of success situations and other innovative technologies were used. Business Games were held to set goals and understand the strategy and tactics of achieving them. The formation of focus on the successful professional activity of students of the experimental group was accompanied by a focus on academic success, the transformation of a cognitive motive into a professional one, growth of achievement motivation and self-efficacy. This is also characteristic of students in the control group but to a lesser extent.Документ Математична модель теплообміннику опалювання по каналу "температура води в системі опалення - витрата мережевої води через теплообмінник"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Пересьолков, А. Л.; Шутинський, Олексій ГригоровичДокумент Методика формування науково-дослідницької компетентності у майбутніх магістрів-біотехнологів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Романовська, Олена Олександрівна; Азаренко, ЮліяСтаття присвячена розгляду проблеми формування науково-дослідницької компетентності у майбутніх фахівців в процесі навчання у закладах вищої освіти. Запропоновано методику формування науково-дослідницької компетентності у магістрів-біотехнологів; доцільність її впровадження в процес підготовки магістрів-біотехнологів доведена експериментальним шляхом.Документ Експериментальне дослідження анізотропії в’язкопружних властивостей композиційного матеріалу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Мартиненко, Володимир Геннадійович