Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
10 результатів
Результати пошуку
Публікація Структурні компоненти забезпечення гуманізації навчального процесу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Чернявська, Світлана Миколаївна; Немерцова, Олена ЄвгенівнаДокумент Методичні рекомендації до самостійної роботи іноземних студентів 3-го курсу з дисципліни "Українська мова"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Субота, Лариса АндріївнаМетодичні рекомендації призначені для самостійної роботи іноземних студентів, які вивчають українську мову як іноземну та володіють базовими знаннями з лексики і граматики української мови. Самостійна робота студента є основним засобом засвоєння навчального матеріалу у вільний від аудиторних занять час. Читання з розумінням основного змісту тексту українською мовою є важливим засобом навчання іноземних студентів, які здобувають освіту англійською мовою. Текст виконує тренувальну функцію – формування умінь і навичок практичного використання знань студентів з української мови та сприяє розвитку основних видів мовленнєвої діяльності – аудіюванню, говорінню, читанню, письму. При доборі текстів було враховано їх інформативність та проблемність. Читання допомагає розвитку усного мовлення, формуванню комунікативної компетенції іноземних студентів, підвищенню рівня володіння українською мовою як засобом комунікації.Документ Методичні рекомендації до самостійної роботи іноземних студентів 2-го курсу з дисципліни "Українська мова"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Субота, Лариса АндріївнаМатеріали методичних рекомендацій спрямовані на виконання аудиторної та самостійної роботи іноземних студентів із дисципліни «Українська мова як іноземна». Методичні рекомендації розроблено відповідно до робочої навчальної програми для надання методичної допомоги щодо організації самостійної роботи іноземних студентів II курсу, які здобувають освіту англійською мовою, містять тексти для ознайомлювального читання, тестові завдання за навчальною темою зайняття, список літератури.Документ Необхідність розвитку рефлексивності у майбутніх психологів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Кірєєва, Вероніка Едуардівна; Підбуцька, Ніна ВікторівнаДокумент Формування навчально-пізнавальної компетентності студентів під час вивчення природничих дисциплін у закладах вищої освіти(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Соколова, Тетяна ВолодимирівнаУ статті розглядаються питання формування навчально-пізнавальної компетентності у студентів при вивченні природничих наук, описані компоненти, які складають структуру формування навчально-пізнавальної компетентності.Документ Чинники і бар’єри на шляху формування базової професійної компетентності майбутніх бакалаврів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Асєєва, Ірина Володимирівна; Пономарьов, Олександр Семенович; Погрібний, Микола Андрійович; Харченко, Алла ОлександрівнаРозглянуто одну з проблем сучасної вищої школи, яка вже набула системного характеру. Встановлено, що одним із проявів і водночас наслідків стала втрата ціннісного сприйняття освіти в суспільній свідомості. Доведено припущення про те, що традиційна парадигма навчання перестала відповідати реаліям сьогодення. З’ясовано, що однією з причин погіршення якості освіти є те, що студенти не відвідують навчальні заняття, і тому практично виключені з навчально-пізнавальної діяльності. Це ускладнює процес професійної підготовки і, як результат, формування базової професійної компетентності. Для дослідження були використані широке опитування студентів та їхнє спеціальне анкетування. Відзначається, що зроблений системний аналіз причин пропусків занять студентів різних спеціальностей відкриває можливість пошуку шляхів і способів подолання факторів і обставин, які негативно впливають на ставлення студентів до навчання.Документ Проектна діяльність як засіб формування професійної компетентності майбутніх учителів(НТУ "ХПІ", 2015) Шроль, Т. С.У статті розкрито поняття "професійної компетентності майбутнього вчителя", «проектна діяльність майбутнього вчителя». Вказано основні вимоги до використання методу проектів, параметри оцінки зовнішнього оцінювання проекту. У процесі вивчення курсу "Основи мультимедіа" розглянуто особливості використання методу проектів як засобу формування професійної компетентності майбутніх учителів.Документ Вплив засвоєння математичних понять на активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів(НТУ "ХПІ", 2015) Іванова, Ю. І.В статті розглянуто проблему формування у студентів математичних понять та процесу їх засвоєння. Досліджується зв’язок між засвоєнням математичних понять та активною навчально-пізнавальною діяльністю студентів; розглядається розвиток у студентів математичного мислення, застосування студентом математичної мови, творчого підходу до процесу пізнання, потягу до постійної самоосвіти.Документ Компетентнісний підхід у професійній підготовці фахівців(НТУ "ХПІ", 2011) Лановенко, А. О.У статті розглядається компетентнісний підхід у підготовці фахівців у ВНЗ, проектування навчального процесу, педагогічних технологій відповідно до вимог компетентнісного підходу та розв’язання відповідного кола питаньДокумент Дидактичні передумови та принципи побудови освітнього процесу активного типу(НТУ "ХПІ", 2012) Курганська, А. В.; Гаряєва, Ганна Михайлівна