Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
146 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Діагностування розладів особистості у військовослужбовців в умовах війни(ФОП "Жукова Ірина Віталіївна", 2024) Євтушенко, Наталія Сергіївна; Твердохлєбова, Наталя ЄвгеніївнаВійна – це збройна боротьба між державами (їх коаліціями) або соціальними, етнічними та іншими спільнотами; у переносному розумінні слова – крайня ступінь політичної боротьби, ворожих відносин між певними політичними силами. Не можливо оминути той факт, що війна гальмує наш звичайний життєвий ритм і підлаштовує нас під інші реалії існування. Події, що відбуваються, характеризуються високою інтенсивністю, напруженістю, швидкоплинністю. За цих умов психіка військовослужбовців функціонує на межі допустимих навантажень. Виснаження призводить до зниження ефективності їх діяльності в екстремальних умовах збройного протиборства, психологічних травм і психічних розладів короткочасного чи довготривалого характеру. Стрес, що виник у бойовій обстановці (первинний стрес) може посилюватися стресом пов'язаним із поверненням у звичайне середовище проживання (вторинний стрес). Сильні або тривалі впливи травматичного стресу в бойовій обстановці і стрес, зумовлений ситуацією повернення, можуть призвести до виникнення психічних розладів. Ризик розвитку посттравматичного синдрому після участі у воєнних діях є одним із найвищих. Успішність подолання негативних наслідків травматичного стресу у бойовій обстановці та соціально-психологічній адаптації у нових громадянських умовах залежить від багатьох факторів. Найбільшим чинником подолання негативного впливу травматичного події функціонування людини є його особистісні особливості. Однак ці особистісні особливості недостатньо вивчені і, крім того, незважаючи на те, що симптоматика посттравматичного синдрому може змінюватися або зберігатися протягом дуже тривалого часу.Документ Education as a key strategy of postmodern philosophy: overcoming the trauma of non‐freedom(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2021) Tytar, Olena Volodmyrivna; Havryliuk, Yurii RomanovychThe formation of personality attracted the attention of both classics of philosophical thought, in particular the works of C. Pierce, Z. Freud, and representatives of modern philosophical discourse (Z. Bauman, P. Ricceur, J. Hararri, K. Wilber). Recent research states that the main obstacle to formation of the individual and society is cultural trauma that arises as a result of the development of totalitarian colonial societies in the twentieth century. The concept of cultural trauma is analyzed in the studies of J. Alexander, С. Сaruth , A. Neаl. The aim is to explore the individual in modern and postmodern paradigm, the application of concepts of development, education, self‐development and self‐education of the individual in postmodern discourse, to consider education and self‐development as key strategies of postmodern philosophy in overcoming totalitarian cultural trauma. Scientific novelty. It is stated that education, development and self‐development of the individual become main strategies of information age and postmodern culture, which contributes to overcoming the totalitarian colonial traumatic experience. The personality in modern and postmodern paradigm (concepts, attitude to the personality, processes of education, social institutions, self‐education) is investigated. It should be noted that self‐development of the individual will acquire a global scale: whether it is measured by the coefficient of happiness or economic efficiency of a society, there are scientific debates, one thing is certain ‐ at the same time education, self‐education and upbringing become the deal of not individual countries, but humanity on the whole. Conclusions. 1. In the modern paradigm, the individual implicitly contains the antithesis of mental and physical origin, immutability, and hence eternity, and development as a certain adaptation of man to external circumstances of socio‐cultural life. 2. Postmodernism replaces this contradiction with the controversy or dialectic of personality as unchanging, perfect and at the same time constantly growing under the influence of both external and internal factors, the application of the concepts of self‐development and self‐education philosophical paradigm, as modern and colonial discourse seeks to do. 3. Based on the presented argumentation, the conclusion is made about education and self‐development as key strategies of postmodern philosophy in overcoming totalitarian cultural trauma of imprisonment.Документ Актуальні проблеми соціалізації особистості у воєнний час(Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, 2023) Остапенко, Олександра ВолодимирівнаДокумент Прийняття образу тіла: впливові чинники та їх роль і значення для особистості(Perfect Publishing, 2023) Пономарьова, Валерія Валеріївна; Остапенко, Олександра ВолодимирівнаДокумент Соціально-психологічні чинники прийняття образу тіла особистістю(SPC "Sci-conf.com.ua", 2023) Пономарьова, Валерія Валеріївна; Остапенко, Олександра ВолодимирівнаДокумент Екологічна футурологія як базова модель для можливостей розвитку особистості(ТОВ "Друкарня Мадрид", 2021) Годзь, Наталія БорисівнаДокумент Свобода самовираження як основоположна умова саморозвитку особистості(ТОВ "Друкарня Мадрид", 2021) Черемський, Максим ПетровичДокумент Непотизм як руйнівна сила не тільки для особистості, а й для держави в цілому(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Гармаш, Сергій ВолодимировичДокумент Гра як засіб емоційного розвитку дітей дошкільного віку(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Грень, Лариса Миколаївна; Ардашева, Г. В.Документ Зв'язок життєстійкості підлітків з відношенням до них батьків. Моделі виховання батьків(2020) Підбуцька, Ніна Вікторівна; Горобець, М. М.