Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Документ Стенд для дослідження властивостей активних діелектриків(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Безпрозванних, Ганна Вікторівна; Гаврилюк, І. В.Документ Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з курсу "Монтаж, наладка і технічне обслуговування приводів машин"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Панамарьова, Ольга БорисівнаМетодичні вказівки призначені для закріплення на практиці базових знань студентів стосовно різновидів, технічних характеристик, конструкцій, принципів монтажу, наладки сучасного гідравлічного обладнання, які необхідні для вирішення фахових завдань з дисципліни "Монтаж, наладка і технічне обслуговування приводів машин" для студентів рівня фаховий молодший бакалавр зі спеціальності 133 Галузеве машинобудування, освітньої програми "Виробництво гідравлічних і пневматичних засобів автоматизаці".Документ Експериментальне підтвердження раціональної зміни параметру регулювання гідромашини в процесі розгону та гальмування гідрооб’ємно-механічної трансмісії(Consilium Sp. z o.o., Poland, 2017) Самородов, Вадим Борисович; Кожушко, Андрій Павлович; Мітцель, Микола Олександрович; Пелипенко, Євген Сергійович; Бурлига, М. Б.Запропоновано гіпотезу щодо випукло-вигнутої форми зміни параметру регулювання в безступінчастих гідрооб’ємно-механічних трансмісіях (ГОМТ) мобільних машин (тракторів, дорожньо-будівельних та військових машин, тощо). Суть гіпотези полягає в тому, що при випуклій залежності параметра регулювання ГОМТ від часу (у порівнянні з лінійною залежністю) забезпечується найбільш ефективний розгін машини, а при вигнутій формі – найбільш ефективне гальмування. Наведено розроблений кафедрою автомобіле- та тракторобудування Національного технічного університету «Харківського політехнічного інституту» лабораторний стенд, для дослідження робочих процесів та їх параметрів в ГОМТ. Експериментально і теоретично підтверджено запропоновану авторами гіпотезу щодо випукло-вигнутої форми зміни параметру регулювання в ГОМТ з метою найбільш ефективного розгону та гальмування. Представлена математична модель ГОМТ для аналізу робочих процесів та їх параметрів щодо стенду, який імітує розгін та гальмування мобільної машини.Документ Аналіз температурних режимів роботи гідрообм'ємної передачі в складі гідрооб'ємно-механічної трансмісії трактора(Baltija Publishing, 2018) Шевцов, Вадим МихайловичДокумент Матричная температурная модель гидравлической системы трактора(Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2014) Шевцов, Вадим МихайловичДокумент Матричная температурная модель гидрообъемно-механической трансмиссии трактора(Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2015) Шевцов, Вадим МихайловичДокумент Экспериментальное исследование полнопоточной гидрообъемной передачи(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Шевцов, Вадим МихайловичПредложена методика проведения экспериментального исследования полнопоточной гидрообъемной передачи на стенде с приводящим электродвигателем и нагружающим устройством. Описан измерительный комплекс, состоящий из датчиков и аналого-цифрового преобразователя. Представлена структурная и гидравлическая схемы экспериментального стенда.Документ Експериментальні стендові дослідження спуско- підйомної операції при застосуванні безступінчастих гідрооб’ємно-механічних трансмісій на автомобілях для ремонту нафтогазових свердловин(НТУ "ХПІ", 2017) Островерх, Олександр Олегович; Мітцель, Микола Олександрович; Пелипенко, Євген СергійовичВ роботі підтверджена вірогідність результатів теоретичного обґрунтування щодо використання безступінчастих гідрооб’ємно-механічних трансмісії (ГОМТ) на автомобілях для ремонту нафтогазових свердловин (РНГС) шляхом порівняльного аналізу з експериментальними стендовими дослідженнями. В ході експериментального стендового дослідження застосовувався стенд, який налаштовувався за схемами «гідрооб’ємна передача (ГОП) – лебідка» та «ГОМТ з диференціалом на виході – лебідка». Обробка експериментальних даних відбувається за допомогою фільтра Калмана, з метою зменшення похибки приладів проводилися тарувальні характеристики валів. У процесі теоретичних досліджень процесу підйому і спуску вантажу були розроблені математичні моделі схем «ГОП – лебідка» та «ГОМТ з диференціалом на виході – лебідка».Документ Распределение магнитной индукции в зазоре коаксиально-линейного асинхронного двигателя с фазной обмоткой на бегуне(НТУ "ХПИ", 2009) Голенков, Геннадий Михайлович; Веремеенко, Андрей Владимирович; Богаенко, Николай Владимирович; Попков, Владимир СергеевичОписан разработанный стенд для испытания линейных электродвигателей и приведены измеренные характеристики магнитного поля в зазоре коаксиально-линейного асинхронного двигателя с фазной обмоткой на бегуне. Выполнен расчет численным методом конечных элементов по программе FEMM магнитной индукции в зазоре этого двигателя и показано хорошее согласие с результатами эксперимента.Документ Розробка і дослідження щита постійного струму для підстанцій до 35 кВ(НТУ "ХПІ", 2011) Кругляк, О. А.; Корнєєв, О. О.; Грищук, Юрій СтепановичРозроблений стенд і алгоритм його роботи, які дозволяють автоматизувати процес випробувань і досліджень систем оперативного постійного струму (СОПС).