Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
421 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Financial justification for the use of innovative digital marketing tools(Sumy State University, 2024) Tataryntseva (Kurbatova), Yuliia; Manoylenko, Oleksandr; Shmatko, NataliiaThis article presents a comprehensive study aimed at analysing the impact of innovative digital marketing tools on the promotion of dairy products. This study is relevant because of the rapid dynamics of the digital environment and the need for enterprises to adapt to new marketing trends. The article investigates the feasibility of using innovative digital marketing tools in accordance with the segments of the target audience on the basis of the definition of their values. The main problem is the lack of scientific justification for the choice of innovative digital marketing tools for potential audiences, as well as the analysis of the feasibility of digital marketing costs. The hypothesis of the study is that, on the basis of the analysis of the values of consumer groups, as well as the analysis of the feasibility of marketing costs, it is possible to select the most relevant innovative digital marketing tools. The main purpose of the study is to justify the use of innovative digital marketing tools on the basis of consumer values, as well as to justify the feasibility of digital marketing costs on the basis of the analysis of financial statements. The methodology included cluster analysis of the target audience and analysis of financial ratios. One of the key stages of the study was the cluster analysis of the target audience, which allowed us to identify different consumer segments with different needs and values. Three clusters of consumer audiences in the dairy industry were identified, the corresponding values of customers in the clusters were substantiated, and recommendations for identifying innovative digital marketing tools were proposed, taking into account the feasibility of the marketing costs of the enterprise. The key coefficients for making informed management decisions on the feasibility of digital marketing costs are allocated. By analysing these coefficients, an enterprise can assess its financial capabilities and make a decision on how to invest in innovative digital marketing tools. This allows enterprises to make informed decisions about investing in digital marketing, minimizing financial risk and increasing the chances of successful implementation of marketing strategies. This study significantly adds to the body of knowledge in the field of digital marketing by offering a scientifically based approach to the selection of innovative marketing tools on the basis of the analysis of consumer value and the financial feasibility of costs. The practical application of the research results lies in the ability of dairy enterprises to promote their products online on the basis of a thorough selection of innovative digital marketing tools, reducing financial risk. This creates a basis for further research in the field of digital marketing, particularly in the context of the integration of innovative digital marketing tools and their impact on consumer behaviour.Документ Методичні матеріали до виконання контрольної роботи з дисципліни "Соціально-трудові відносини в організації облікової діяльності"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Юр'єва, Ірина АнатоліївнаДисципліна "Соціально-трудові відносини в організації облікової діяльності" є важливою складовою підготовки фахівців у сфері бухгалтерського обліку, аудиту та управління. Вона вивчає взаємозв'язок між соціально-трудовими аспектами та організацією праці в контексті облікової діяльності. Даний курс покликаний забезпечити студентів знаннями про правові, соціальні, економічні та психологічні аспекти трудових відносин, що впливають на ефективність управління організаціями, зокрема в бухгалтерських та аудиторських службах.Документ Методичні вказівки до виконання самостійної роботи з навчальної дисципліни "Аналіз і прогнозування ризиків в діяльності підприємств"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Юр'єва, Ірина АнатоліївнаМета освітнього компоненту «Аналіз і прогнозування ризиків в діяльності підприємств» опанування здобувачами вищої освіти систематизованого комплексу знань щодо ідентифікації ризику та управління ним, набуття практичних навичок вимірювання ступеня ризику та вибору способу його усунення. Завдання навчальної дисципліни «Аналіз і прогнозування ризиків в діяльності підприємств» полягають у вивченні дисципліни і подальшому грамотному використанні основних принципів, методів та новітніх підходів з питань щодо вирішення наукових задач, що стосуються управління ризиками в економіці, менеджменті та бізнесі; набуття вмінь використовувати ключові аспекти аналізу і прогнозування ризиків в діяльності підприємства; запобігання виникнення ризиків неефективної реалізації в діяльності підприємства; обґрунтування шляхів та заходів уникнення та попередження загроз суб’єкту господарювання.Документ Методичні вказівки щодо виконання практичних робіт з навчальної дисципліни "Аналіз і прогнозування ризиків в діяльності підприємств"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Юр'єва, Ірина АнатоліївнаДіяльність будь-якого виробничого підприємства пов'язана з певними ризиками – фінансовими, природними, екологічними, політичними, транспортними, майновими, виробничими, торговими, комерційними, інвестиційними, ризиками, пов'язаними з купівельною спроможністю грошей, інфляційними і дефляційними, валютними, ризиками ліквідноті, упущеної вигоди, зниження прибутковості, прямих фінансових утрат, процентними, кредитними, біржовими, селективними. Іншими словами, із внутрішніми ризиками, які формуються в процесі управління виробництвом, і зовнішніми ризиками, чинники яких знаходяться в зовнішньому середовищі підприємства. Наявність такої величезної кількості різновидів ризиків, які є специфічними для кожного окремого підприємства, обумовлює необхідність їх аналізу, обліку та управління. Ризик є невід'ємною частиною будь-якої підприємницької діяльності, у тому числі і логістичної. Логістична система за будь-якої практичної реалізації – від процесу переміщення вантажів до процесів руху товару в ринковому просторі – включає безліч різнорідних елементів, функціонування яких знаходиться під впливом різних факторів і пов'язане з певним ризиком. Одним із принципів логістики є надійність, причому на мікро- і макрологістичному рівнях. Це означає, що ризик функціонування логістичної системи повинен бути зведений до мінімуму або взагалі нейтралізований. У логістиці промислового підприємства, ризики є передусім усвідомленням небезпеки, і менеджерам в області логістики необхідно вміти не тільки виявляти ризики, але й оцінювати їх, з огляду на вплив факторів ризику на результати логістичної діяльності, приймати рішення щодо захисту від ризиків. Управління ризиками логістичної діяльності підприємства включає в коло своїх проблем аналіз, оцінювання та мінімізацію ризиків та наслідків їх реалізації для цієї сфери діяльності в цілому.Документ Товар в системі маркетингу: особливості визначення та управління(Видавництво Львівської політехніки, 2024) Капленко, Т. Ю.; Перерва, Петро ГригоровичДокумент Стратегічний розвиток креативної діяльності промислового підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2024) Андрощук, Ірина Олексіївна; Гарна, Ульяна Юріївна; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаДокумент Економічна сутність управління конфліктами і інноваційні аспекти планування психологічного управління на промислових підприємствах(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Косенко, Андрій Васильович; Бердос, Максим Петрович; Остапенко, Денис СергійовичСлово конфлікт прийшло в українську і інші мови з латині і означає зіткнення. Різними мовами перекладається конфлікт однаково, з чого можна зробити висновок, що є потреба в загальному понятті, який охоплює самі різні варіанти зіткнень, суперечок і так далі, а також те, що по усюди люди живуть в різних умовах і зустрічаються з явищем, яке називається конфліктом. Спогади про конфлікти як правило викликають неприємні асоціації: загрози, ворожість, нерозуміння, спроби, деколи безнадійні, довести свою правоту, образи. В результаті склалася думка, що конфлікт - завжди явище негативне, небажане для кожного з нас, а особливо для керівників, менеджерів, оскільки їм доводиться стикатися з конфліктами частіше за інші. Конфлікти розглядаються як щось таке, чого по можливості слід уникати. Конфлікт - це норма життя. Конфлікти заважають справі, підривають здоров'я, викликають стреси і так далі. Необхідно піклуватися про те, щоб конфлікти приносили, якомога менше шкоди, а принесли тільки користь. Визначення суті конфлікту залишається проблемним. Нині налічується близько 50-ти визначень конфлікту, які відбивають певні істотні ознаки конфлікту і мають право на існування. Можна сказати, що розгорнутим визначенням суті конфлікту, являється теорія що описує його. Організація стає чимось більшим, ніж сума компонентів. Ця нова система стає значно стійкішою до дій ззовні, але легко руйнується, якщо не підтримувати цю єдність елементів. "Організм" організації необхідно забезпечити механізмом, який би забезпечував постійну регенерацію загублених цілей, задач і функцій, визначав би всі нові і нові очікування працівників. В управлінській науці існують досить досконалі соціально-психологічні методи, за допомогою яких можна добитися потрібного ефекту. Під соціально-психологічними методами управління розуміють конкретні прийоми і способи дії на процес формування і розвитку самого колективу і окремих працівників. Розділяють два методи: соціальні (направлені на колектив в цілому), і психологічні (направлені на окремих осіб усередині колективу). Ці методи мають на увазі упровадження різних соціологічних і психологічних процедур в практику управління. Якість соціально-психологічного клімату в колективі визначає відношення керівника до суспільства в цілому, до своєї організації і до кожної людини окремо. Якщо в його розумінні людина представляється як ресурс, сировинна і виробнича база, то такий підхід не дасть належного результату, в процесі управління виникне перекіс і недолік або перерахунок ресурсів для виконання конкретної задачі.Документ Управління інноваційною діяльністю підприємств агропромислового комплексу в умовах діджиталізації та розвитку електронної комерції(Національний університет "Одеська політехніка", 2024) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Нечепоренко, Денис АнатолійовичВ статті досліджено сучасний стан та перспективи розвитку інноваційної діяльності на підприємствах агропромислового комплексу в умовах діджиталізації та розвитку електронної комерції. Визначено основні напрямки інноваційного розвитку сільськогосподарських підприємств, до яких віднесено поряд з традиційними і такі оригінальні напрямки, як агрохімічна, біологічні та генетичні дослідження. Обґрунтовано основні фактори впливу на ефективність інноваційної діяльності агропідприємств, серед яких автори відзначають науково-технічні, економіко-географічні, технологічні, інформаційно-комунікативні та політико-правові чинники. Доведено, що діджиталізація виробничо-комерційної діяльності значно підвищує ефективність управління ресурсами та процесами в агропромисловому комплексі, а впровадження електронної комерції відкриває нові ринки збуту та підвищує прибутковість підприємств.Публікація Дослідження систем управління бізнес-процесами інноваційного розвитку інтернет-торгівлі в умовах діджиталізації діяльності підприємств(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Копиця, Андрій Олегович; Перерва, Петро Григорович; Шаульська, Лариса Володимирівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Кучіна, Світлана ЕдуардівнаУ статті розглянуто основні підходи до управління бізнес-процесами в контексті інноваційного розвитку інтернет-торгівлі. Системи управління бізнес-процесами є критично важливими для інноваційного розвитку інтернет-торгівлі в умовах діджиталізації. Вони дозволяють підприємствам ефективно впроваджувати нові технології, оптимізувати свої процеси та підвищувати загальну конкурентоспроможність. Проведено дослідження систем управління бізнес-процесами інноваційного розвитку інтернет-торгівлі, що є важливим кроком до вдосконалення управлінських процесів в умовах цифрової економіки. Зроблено висновок про те, що використання систем управління бізнес-процесами інноваційного розвитку інтернет торгівлі сприяє підвищенню ефективності, гнучкості та адаптивності підприємств, що дозволяє швидко реагувати на зміни ринку і забезпечувати високу якість обслуговування клієнтів. Сформовано та проаналізовано базові складові систем управління бізнес-процесами інноваційного розвитку інтернет-торгівлі в умовах діджиталізації діяльності підприємств включають процесне моделювання, автоматизацію процесів, управління даними, управління змінами та клієнтоорієнтованість. Впровадження цих складових сприяє підвищенню ефективності, гнучкості та конкурентоспроможності підприємств в умовах швидкозмінних ринкових умов. Подальші дослідження та впровадження систем управління бізнес-процесами допоможуть промисловим підприємствам адаптуватися до швидко змінюваних ринкових умов та досягти довгострокового успіху.Документ Внутрішній контроль та система внутрішнього контролю в контексті міжнародного бізнесу: формалізація дефініцій(Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2021) Семенець, Аліна ОлександрівнаНині незаперечно й істотно зростають роль і значення внутрішнього контролю у фінансово-господарській діяльності й управлінні підприємствами та економікою загалом. Метою цієї роботи є дослідження означених питань для систематизації та узагальнення наявних і можливих підходів для визначення понять «внутрішній контроль» і «система внутрішнього контролю». Проведені дослідження виявили неоднозначність поглядів теоретиків і практиків у сфері контролю на наріжні та атрибутивні питання контролю, а саме: щодо сутності, змісту, ролі, значення внутрішнього контролю та системи внутрішнього контролю в управлінні підприємством, його фінансово-господарською діяльністю. Це вкрай негативно позначається на практиці ведення контрольної діяльності, а відтак негативно впливає на всю систему управління підприємством і, як наслідок – на кінцеві результати фінансово-економічної діяльності. За результатами досліджень виявлено, що формалізація дефініцій «внутрішній контроль», «система внутрішнього контролю» має величезне значення для розвитку понятійно-категоріального апарату як у теорії контролю й управління, так і економічної науки загалом, а також чинить визначальний вплив на практику управління, контролю та ведення фінансово-господарської діяльності в сучасних умовах господарювання. Узагальнено й згруповано реальні підходи вітчизняних і зарубіжних фахівців у сфері контрольної та управлінської діяльності як теоретиків, так і практиків до визначення понять «внутрішній контроль», «система внутрішнього контролю». Проведені дослідження переконливо свідчать, що впровадження систем внутрішнього контролю значної частини вітчизняних підприємств, особливо великих і середніх, що перебувають у кризовому й передкризовому стані, на сьогодні є однією з першочергових завдань, що сприяє подоланню кризових явищ, істотному зниженню ризиків і, як наслідок, підвищенню ефективності всієї фінансово-господарської діяльності. Результати дослідження можуть бути використані в практиці міжнародного бізнесу, в економічній сфері міжнародних відносин. За результатами проведених досліджень надано авторське визначення понять «внутрішній контроль» та «система внутрішнього контролю», що, на нашу думку, має сприяти подальшому розвитку теорії й практики контрольної діяльності, менеджменту, міжнародного менеджменту.