Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 32
  • Ескіз
    Документ
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до лабораторної роботи "Дослідження складного теплообміну при вільному руcі повітря біля горизонтального циліндру"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Павлова, Вікторія Геннадіївна; Круглякова, Ольга Володимирівна; Кошельнік, Олександр Вадимович; Пугачова, Тетяна Миколаївна
    Мета лабораторної роботи – поглиблення знань з теорії теплообміну при вільному русі рідини, здобуття навичок проведення експериментальних досліджень конвективного теплообміну та обробки результатів досліджень за допомогою узагальнених змінних.
  • Ескіз
    Документ
    Покращення тягового-швидкісних властивостей вдосконаленням методів вибору параметрів моторно-трансмісійної установки автомобіля
    (Вінницький національний технічний університет, 2021) Подригало, Михайло Абович; Краcнокутський, Володимир Миколайович; Кашканов, Віталій Альбертович; Ткаченко, Олександр Сергійович; Янчик, Олександр Григорович
    Аеродинамічні характеристики здійснюють основний вплив на енергетичну ефективність і тягово-швидкісні властивості автомобіля. У цій статті, на основі раніше проведених досліджень аеродинамічних характеристик різних моделей автомобілів, запропоновано вдосконалений метод вибору параметрів двигуна і трансмісії на етапі проектування. Метою дослідження є покращення динамічних властивостей автомобіля шляхом вдосконалення методу вибору основних параметрів моторно-трансмісійної установки за рахунок уточнення розрахунку аеродинамічного опору руху. Для її досягнення необхідно розв’язати такі задачі: уточнити методику вибору максимальної ефективної потужності двигуна; уточнити методику визначення максимальної конструктивної швидкості автомобіля; розробити методику вибору передавальних чисел трансмісії. Аеродинамічний опір руху автомобіля визначається лобовим коефіцієнтом зазначеного опору, густиною повітряного середовища, площею лобового опору (міделем) і швидкістю автомобіля. З класичних робіт із аеродинаміки автомобіля відомо, що у діапазоні швидкостей руху автомобілів від 20 м/с до 80 м/с, приймаючи закон квадратів при оцінці сили опору повітря, слід змінювати коефіцієнт лобового аеродинамічного опору в залежності від швидкості автомобіля. Однак, при проведенні розрахунків цей коефіцієнт беруть постійним, що приводить до отримання великих значень сили опору повітря при високих швидкостях і менших – при малих. Розглянуто можливі два шляхи поліпшення динамічних властивостей і енергоефективності автомобіля при його модернізації (підвищення максимальної конструктивної швидкості автомобіля за рахунок зниження передавального відношення трансмісії на вищій передачі; зниження максимальної ефективності потужності двигуна при збереженні колишнього передавального відношення трансмісії на вищій передачі). У результаті проведеного дослідження удосконалено метод вибору (максимальної ефективної потужності двигуна;максимальної конструктивної швидкості автомобіля; передавальних чисел трансмісії) на стадії проектування параметрів моторно-трансмісійної установки автомобіля.
  • Ескіз
    Документ
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи підвищення ефективності використання оборотних активів підприємства
    (ФОП Томенко Ю. І., 2022) Міщенко, Володимир Акимович; Іванов, А. О.
  • Ескіз
    Документ
    Кінематика точки
    (2022) Аніщенко, Галина Оттівна; Лавінський, Денис Володимирович
    Методичні вказівки призначені для закріплення у студентів знань з теоретичної механіки та їх використання в практичній роботі. В методичних вказівках подано матеріали з теоретичної механіки за розділом «Кінематика точки». Розглянуто загальні положення кінематики, наведено стислі теоретичні відомості, приклади розв’язання типових задач, а також варіанти завдань для самостійної роботи. Особливу увагу приділено отриманню студентами навичок і вмінь при розв’язанні прак-тичних задач і самостійній підготовці.
  • Ескіз
    Документ
    Формування сценічного образу актора: психологічний аспект
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Грицаєнко, Т. С.; Грень, Лариса Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Управління конвейерними транспортними системами в умовах цифровизації виробничих процесів
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Кожевніков, Георгій Костянтинович
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження мішалки "Турботрон" методом фізичного та математичного моделювання
    (2020) Саприкіна, Є. А.; Білецький, Володимир Стефанович
  • Ескіз
    Документ
    Математичне моделювання і розрахункове дослідження динаміки розгону легкового автомобіля
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Осетров, Олександр Олександрович; Чучуменко, Богдан Сергійович