Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Ергономічна компетентність як результат навчання та інтегрований показник якості фахової підготовки майбутніх викладачів закладів вищої освіти в умовах освітніх трансформацій(Університет ім. Альфреда Нобеля, 2018) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Демідова, Юлія ЄвгенівнаУ статті наведено результати навчання інтегрованих ергономічних та психолого-педагогічних дисциплін в контексті формування ергономічної компетентності як показника якості фахової підготовки майбутніх викладачів вищої школи. Визначено, що ергономічна компетентність формується на основі сукупності соціально-психологічних, фізіологічних, психологічних, психофізіологічних, антропометричних та гігієнічних складових. Обговорюються результати впливу навчання інтегрованих ергономічних та психолого-педагогічних дисциплін на сформованість ергономічної компетентності магістрантів-педагогів.Публікація Аналіз стратегічного позиціонування приватних шкіл м. Харкова(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Чайкова, Олена Ігорівна; Звонко, А. А.Документ Довузівська підготовка в системі безперервної професійної освіти(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Демідова, Юлія Євгенівна; Тверитникова, Олена Євгенівна; Хіхло, ОленаДосліджено процес формування системи довузівської підготовки в українських технічних вищих навчальних закладів впродовж ХХ ст. Проведено аналіз форм і методів організації навчання абітурієнтів із урахуванням особливостей та вимог технічної освіти. На основі вивчення досвіду технічних закладів вищої освіти України з організації та управління довузівської підготовки запропонована структурно-логічна модель довузівського навчання. Висвітлено різні аспекти діяльності довузівської підготовки Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут”. Складовою центру довузівського та дистанційного навчання» НТУ “ХПІ” є така унікальна структурна одиниця як елітарні школи, що створювалися при профільних факультетах. Розглянуто діяльність елітарної школи “Пріоритет”, що була створена при електричних факультетах і мала за мету здійснювати підготовку до вступу та полегшувати процес адаптації до умов закладів вищої освіти. Накопичений в елітарній школі „Пріоритет” протягом п'ятнадцяти років досвід підготовки та адаптації абітурієнтів до навчання дозволяє стверджувати, що довузівська підготовка є дієвою складовою безперервної системи підготовки висококваліфікованих фахівців.Документ Методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Теорія і практика вищої професійної освіти в Україні"(НТУ "ХПІ", 2015) Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна; Середа, Наталія ВікторівнаПредмет дисципліни "Теорія і практика вищої професійної освіти в Україні" становлять принципи державної політики у сфері професійної освіти, державного регулювання та освітньої діяльності, системи освіти в Україні та системи стандартів вищої освіти, а також організації навчально-виховного процесу у ВНЗ.Документ Інноваційні підходи підготовки фахівців з психології(НТУ "ХПІ", 2015) Панфілов, Юрій Іванович; Захарова, О. А.У статті обґрунтовано необхідність впровадження інноваційних підходів підготовки майбутніх психологів. Розглянуто чинники, що впливають на якість навчання студентів. Проаналізовані основні засоби формування конкурентоздатного фахівця.Документ Програма, методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Практична підготовка та стажування"(НТУ "ХПІ", 2015) Романовський, Олександр Георгійович; Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаЦе видання містить програму, методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Практична підготовка та стажування" для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр" зі спеціальності 8.18010021 "Педагогіка вищої школи" денної та заочної форми навчання. Структурно ця робота складається з шести основних розділів. Перший містить загальні положення, де подано: предмет, наукові основи і цілі навчальної дисципліни "Практична підготовка та стажування"; вимоги освітньо-кваліфікаційних характеристик; організаційно-методичні вказівки; систему контролю якості навчання студентів; організацію самостійної роботи студентів. У другому розділі розкрито програму курсу, зміст навчальної дисципліни. У третьому розділі наведено перелік практичних занять. Четвертий розділ містить перелік контрольних робіт. У п'ятому розділі подано індивідуальне завдання з курсу "Практична підготовка та стажування". Шостий розділ містить контрольні запитання для підготовки до складання іспиту з дисципліни "Практична підготовка та стажування". Видання містить глосарій, список основної та додаткової літератури, що може бути корисним для студента при самостійному вивченні тем з цієї дисципліни.Документ Програма, методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Педагогічний контроль в системі освіти"(НТУ "ХПІ", 2015) Романовський, Олександр Георгійович; Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаЦе видання містить програму, методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Педагогічний контроль в системі освіти" для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр" зі спеціальності 8.18010021 "Педагогіка вищої школи" денної та заочної форми навчання. Структурно ця робота складається з п'яти основних розділів. Перший містить загальні положення, де подано: предмет, наукові основи і цілі навчальної дисципліни; вимоги освітньо-кваліфікаційних характеристик; організаційно-методичні вказівки; систему контролю якості навчання студентів; організацію самостійної роботи студентів. У другому розділі розкрито програму курсу, зміст навчальної дисципліни. У третьому розділі наведено перелік практичних занять. Четвертий розділ містить перелік контрольних робіт. У п'ятому розділі подано контрольні запитання для іспиту з дисципліни. Видання містить глосарій, список основної та додаткової літератури, який може бути корисним для студента при самостійному вивченні тем з цієї дисципліни.