Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
47 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Психолого-педагогічні особливості та умови успішності професійного формування іноземних здобувачів вищої освіти другого та третього рівнів підготовки при викладанні педагогічних дисциплін українською мовою як іноземною(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаДокумент Розвиток іншомовної та комунікативної складової в структурі професійно-педагогічної компетентності майбутнього викладача вищої школи у процесі підготовки на третьому освітньо-науковому рівні(Інститут психології і підприємництва, 2023) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Поліщук, Дмитро ВікторовичДокумент Про деякі особливості викладання дисципліни "Переклад в галузі інформаційних технологій"(2023) Козлов, Євген ДмитровичДокумент Використання зразків вуличного мистецтва у викладанні іноземних мов(European Scientific Platform, 2023) Самаріна, Вікторія Вікторівна; Полякова, Тетяна ЛеонідівнаДокумент Переваги та недоліки дистанційної форми навчання при викладанні іноземної мови студентам технічних спеціальностей(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Полякова, Тетяна ЛеонідівнаДокумент Роль німецьких приказок і прислів'їв у вивченні мови та культури(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Вовченко, К. Є.Документ Методичні вказівки "English for tourism industry". Частина 2(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Компанієць, Ірина Василівна; Томілін, Олександр МихайловичМетодичні вказівки розроблено для студентів денної та заочної форм навчання спеціальностей: 241 Готельно-ресторанна справа, 242 Міжнародний туристичний бізнес. Методичні вказівки призначені для розвитку навичок перекладу, коментування, відтворення змісту оригінальних текстів, а також для формування навичок усного та писемного мовлення. Сучасні тенденції розвитку індустрії міжнародного туризму та готельно-ресторанного бізнесу вимагають від фахівців постійного професійного вдосконалення, у тому числі володіння спеціальною термінологією іноземною мовою, і методичні вказівки, що містять матеріали зарубіжної преси, може бути використані для цих цілей. Методичні вказівки спрямовані на оволодіння необхідним граматичним та лексичним матеріалом з англійської мови. Методичні вказівки містять різноманітні завдання для аудиторної та самостійної роботи студентів. У розділах розташовані креативні завдання з розвитку монологічного і діалогічного мовлення в іншомовному професійному середовищі.Документ Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи з розвитку умінь та навичок професійного спілкування англійською мовою(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Нетецька, Тетяна Миколаївна; Неустроєва, Гелена Олегівна; Пономаренко, Наталія ВолодимирівнаМетодичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи з розвитку умінь та навичок професійного спілкування англійською мовою для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальностей 051 «Економіка», 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», 073 «Менеджмент організацій та адміністрування», 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», 292 «Міжнародні економічні відносини». Мета вказівок відповідає вимогам робочій програмі навчальної дисципліни «Іноземна мова». Матеріалом для формування умінь і навичок є оригінальні статті з профільних журналів. Методичні вказівки спрямовані на оволодіння необхідним граматичним та лексичним матеріалом з англійської мови.Документ Методичні вказівки з розвитку комунікативних навичок спілкування англійською мовою для студентів першого курсу усіх спеціальностей(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Беркутова, Тетяна Іванівна; Вракіна, Вікторія Вікторівна; Танько, Євгенія ВладиславівнаМетодичні вказівки з розвитку комунікативних навичок спілкування англійською мовою для студентів першого курсу усіх спеціальностей. Зміст матеріалу методичних вказівок передбачає наявність у студентів базових знань англійської мови та володіння загальною лексикою. Головна мета методичних вказівок- забезпечити формування навичок різних видів говоріння та аудіювання, а також опанування лексикою, знання якої, передбачено програмою курсу. Методичні вказівки містять аутентичні тексти, діалоги різноманітної тематики, аудіо, та велику кількість завдання до них. Завдання на заповнення пропусків, завдання на визначення правильності/неправильності твердження, завдання на відповідність, завдання з вибором правильної відповіді, завдання з розгорнутою відповіддю, що потребують від студентів індивідуального підходу, висловлювання своїх думок і таким чином включають їх у комунікативний процес. Методичні вказівки відповідають програмі вивчення іноземної мови у технічному ВНЗ і вимогам необхідного кваліфікаційного рівня.Документ Проблеми формування іншомовної професійної компетентності здобувачів вищої освіти(Громадська наукова організація "Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління", 2024) Субота, Лариса АндріївнаСтаттю присвячено проблемам формування іншомовної професійної компетентності здобувачів вищої освіти. Актуальність статті визначається тим, що здатність ефективно володіти іноземною мовою стає важливим чинником у конкурентному світі, і заклади вищої освіти повинні звертати особливу увагу на цей аспект для підготовки конкурентоспроможних фахівців. Мета статті полягає у спробі висвітлити проблеми формування іншомовної професійної компетент ності у вищій освіті та внести практичний внесок у вирішення цих питань для поліпшення якості освіти та підготовки студентів до викликів сучасного світу. Автор зосереджує увагу на імерсивному віртуальному навчанні та пропонує низку завдань для студентів технічних спеціальностей, а також для майбутніх менеджерів. У статті імерсивне навчання розглядається як ефективний підхід до формування іншомовної професійної компетентності здобувачів вищої освіти. Імерсивне навчання передбачає занурення студентів в освітнє середовище, де вони взаємодіють із мовою цілком, намагаючись створити найбільш природні умови для вивчення іноземної мови. До основних аспектів розгляду імерсивного навчання автор включає мовне занурення, симуляцію професійних ситуацій або реальних сценаріїв з професійного життя для створення умов, які максимально наближені до реального використання іноземної мови у вибраній сфері. Автор припускає, що залучення студентів до активної комунікації та взаємодії в іноземній мові сприяє розвитку мовних навичок та відповідних професійних rомпетентностей. На думку автора статті, для вирішення проблеми формування іншо мовної професійної компетентності здобувачів вищої освіти необхідно вдосконалювати програми вивчення іноземних мов, забезпечуючи більше практичних завдань, наголошуючи на специфіці професійних мовних навичок та створюючи стимули для студентів.