Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Організація самостійної роботи студентів при навчанні іноземній мові з використанням ресурсів соціальної мережі Твіттер
    (Видавничий дім "Гельветика", 2022) Полякова, Тетяна Леонідівна
    Стаття присвячена аналізу використання ресурсів соціальної мережі Твіттер у процесі навчання іноземним мовам. Метою статті є аналіз основних переваг Твіттера при організації самостійної роботи студентів, спрямованої на формування у учнів іншомовної комунікативної компетенції – оволодіння основними видами мовленнєвої діяльності в усній (аудіювання та говоріння) і письмовій (читання та письмо) формах. З метою упорядкування результатів наукового дослідження, їх аналізу, осмислення та інтерпретації досліджуваного матеріалу в роботі були використані наступні методи: методи аналізу інформації, синтезу, узагальнення даних та описовий метод. Результати. Зростанню популярності соціальної мережі Твіттер сприяють такі його характеристики, як високий рівень оперативності та інтерактивності; наявність зручної пошукової системи; можливість адресувати повідомлення як групі осіб, так і відкритій аудиторії; можливість спілкування в синхронному і в асинхронному режимі та ін. Твіттер дає можливість перенести процес навчання за межі аудиторії та стати важливим інструментом для організації самостійної роботи студентів. Він може бути використаний в освітньому процесі насамперед для формування навичок читання, письма та аудіювання, оскільки комунікація в ньому має переважно письмовий характер. Функції Твіттера дають можливість давати різноманітні завдання на закріплення навчального матеріалу (підготовка доповідей, створення відеороликів, проходження тестів з пройденого матеріалу та ін.), пройденого в рамках аудиторних занять. Виконання поставлених завдань передбачає пошук автентичної інформації, перегляд відео, прослуховування аудіофайлів, написання повідомлень іноземною мовою, спілкування з носіями мови. Дані види роботи дозволяють студентам практикувати монологічну та діалогічну мову в письмовій та усній формах іноземною мовою; усунути деякі бар'єри, які можуть виникати під час особистого спілкування і таким чином підвищити мотивацію до вивчення мови; реалізовувати особистісно-орієнтоване навчання. Мікроблогінг Твіттер є важливим інструментом саморозвитку та самоосвіти учнів, інструментом реалізації групового фактора. Оскільки володіння іноземною мовою є важливою складовою сучасного спеціаліста, великий інтерес становить використання Твіттера та інших соціальних мереж у формуванні професійних комунікативних навичок, що визначає перспективи подальших досліджень.
  • Ескіз
    Документ
    Teaching of professionally oriented foreign language on the basis of a competency-based approach in technical universities
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Kostyria, Iryna; Fandieieva, Alina
    The article reveals the implementation of a competency-based approach in the process of teaching of professionally oriented foreign language makes it possible to ensure the integrity of professional training of future professionals and the implementation of the Law of Ukraine “On Higher Education”. The main directions of implementation of a competency-based approach in the process of teaching of business foreign language to future specialists of technical universities have been determined: updating of a target-oriented component and improving the substantial component in a system of professionally oriented training of foreign language; reorientation of the educational process from knowledgeoriented one to practice-oriented one; determination of learning outcomes in the form of foreign language competencies formed in student; application of such educational technologies that would contribute to the creation of educational and professional situations, the main purpose of which is to ensure the formation of certain foreign language competencies in students during the educational process.
  • Ескіз
    Документ
    Використання автентичних матеріалів у процесі викладання англійської мови студентам-філологам
    (Дрогобицький державний педагогічний університет ім. Івана Франка, 2019) Рейда, О. А.; Івлєва, К. С.; Гулієва, Діна Олександрівна
    У статті зроблена спроба розглянути питання використання автентичних матеріалів у процесі навчання англійській мові студентів філологів, дано визначення поняттю "автентичні матеріали" та "навчально-автентичні матеріали". В рамках статті представлені головні аспекти використання автентичних матеріалів та пропонуються етапи роботи з автентичними матеріалами (підготовчий етап, етап безпосередньої роботи з матеріалом (текстовий), етап обговорення та творчий етап), запропоновані вправи до кожного етапу та визначені умови результативного використання автентичних матеріалів на занятті. Використання автентичних матеріалів у процесі підготовки студентів-філологів розглядається як засіб розвитку всіх компонентів іншомовної комунікативної компетенції: мовного, мовленнєвого, соціокультурного, компенсаторного, академічного компоненту.