Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Публікація Диджиталізація бізнесу як дієвий інструмент комунікативної політики підприємства(Міжнародний університет фінансів, 2024) Іпполітова, Інна Ярославівна; Момотков, Ігор Сергійович; Прокопович, Світлана ВалеріївнаУ статті досліджено сутність поняття «диджиталізація» та який зміст вкладають науковці у цю дефініцію. Проведено аналіз використання інформаційно-комунікаційних технологій та запровадження електронної торгівлі підприємствами за видами економічної діяльності й розподілом за кількістю зайнятих працівників. Зазначено, що окремою складовою диджиталізації доцільно виділити маркетинг, а саме комунікативну політику підприємства. Перераховано додаткові можливості, які надає диджиталізація бізнесу для здійснення ефективної комунікації з усіма стейкхолдерами, забезпечуючи більш швидку, точну та персоналізовану взаємодію з клієнтами. Визначено основні причини появи опору заходам з диджиталізації та основні способи їх подолання. Наведено переваги та можливості, які буде мати бізнес після подолання опору працівників до заходів щодо диджиталізації бізнесу у вигляді значного позитивного впливу на розвиток підприємства.Документ Marketing communication policy in the management system of innovative development of enterprises(2021) Illiashenko, SergiiThe obtained results deepen foundations of innovative management in terms of development of methodology of formation of marketing communication policy of the main types of innovative development strategies of an enterprise.Документ Сайт журнала как инструмент маркетинга знаний(Сумський державний університет, 2014) Ильяшенко, Сергей НиколаевичВ статье изложены результаты анализа эффективности использования сайта научного журнала как инструмента маркетинга знаний, в частности, его коммуникационной политики в среде интернета. Разработаны рекомендации по совершенствованию системы продвижения научных знаний с помощью сайта журнала.Документ Практичні аспекти застосування аутсорсингу на підприємствах машинобудування(НТУ "ХПІ", 2015) Прохоренко, Олена ВікторівнаВ статті наведено результати практичного застосування на машинобудівному підприємстві комплексного організаційно-економічного механізму управління аутсорсингом. Процес охоплює всі стадії, починаючи з виникнення проблеми, визначення бізнес-процесів в системі, матричної оцінки кожного з процесів і обрання типової стратегії бізнес-процесу; проектування відносин з контрагентом, оцінку і вибір потенційного контрагента, прогнозування ефективності і контроль результатів.Документ Планирование стратегических направлений развития международной маркетинговой деятельности предприятия(НТУ "ХПИ", 2015) Геворкян, Артем Юрьевич; Ишанкулыев, АзизВ статье рассматриваются вопросы, связанные с направлениями развития международной маркетинговой деятельности предприятия Проанализированы и предложены мероприятия, позволяющие привлечь новых потребителей за счет эффективной маркетинговой деятельности. Рассмотрены проблемы международного сотрудничества предприятий с реальными и потенциальными потребителями, находящимися за рубежом.