Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Розробка трирівневої багатокритеріальної стратегії управління гібридною судновою енергетичною установкою комбінованого пропульсивного комплексу
    (НТУ "ХПІ", 2017) Будашко, Віталій Віталійович
    На підставі системної класифікації топологій суднових енергетичних установок (СЕУ) комбінованих пропульсивних комплексів (КПК) були систематизовані основні переваги і недоліки СЕУ КПК в залежності від топології системи розподілення енергії. Були отримані характеристики процесів передачі потужності у СЕУ КПК і системах енергопостачання, і їх стратегій контролю з точки зору підвищення ефективності та усунення зазначених недоліків. Удосконалено математичний апарат для проведення досліджень з точки зору розробки методів проектування і управління гібридними СЕУ КПК зі скороченням споживання палива, викидів у довкілля і підвищенні ремонтопридатності, маневреності і рівня комфорту. Розроблений метод дає можливість ітераційної оптимізації параметрів СЕУ КПК, що дозволяє використовувати його як засіб інтелектуального проектування, результатом застосування якого є вдосконалені експлуатаційні характеристики СЕУ КПК.
  • Ескіз
    Документ
    Мінімізація втрат в кабелях трифазної чотирьохпровідної мережі з паралельними активними фільтрами за допомогою миттєвої компенсації
    (НТУ "ХПІ", 2013) Поліщук, Сергій Йосипович
    Запропоновано стратегію керування паралельним активним фільтром, яка базується на формуванні вектора струму джерела пропорційним миттєвому вектору фазної напруги з частковим послабленням складової нульової послідовності, що дає переваги за величиною потужності втрат у силовому чотирьохпровідному кабелі в порівнянні з відомими стратегіями.