Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 38
  • Ескіз
    Документ
    Financial justification for the use of innovative digital marketing tools
    (Sumy State University, 2024) Tataryntseva (Kurbatova), Yuliia; Manoylenko, Oleksandr; Shmatko, Nataliia
    This article presents a comprehensive study aimed at analysing the impact of innovative digital marketing tools on the promotion of dairy products. This study is relevant because of the rapid dynamics of the digital environment and the need for enterprises to adapt to new marketing trends. The article investigates the feasibility of using innovative digital marketing tools in accordance with the segments of the target audience on the basis of the definition of their values. The main problem is the lack of scientific justification for the choice of innovative digital marketing tools for potential audiences, as well as the analysis of the feasibility of digital marketing costs. The hypothesis of the study is that, on the basis of the analysis of the values of consumer groups, as well as the analysis of the feasibility of marketing costs, it is possible to select the most relevant innovative digital marketing tools. The main purpose of the study is to justify the use of innovative digital marketing tools on the basis of consumer values, as well as to justify the feasibility of digital marketing costs on the basis of the analysis of financial statements. The methodology included cluster analysis of the target audience and analysis of financial ratios. One of the key stages of the study was the cluster analysis of the target audience, which allowed us to identify different consumer segments with different needs and values. Three clusters of consumer audiences in the dairy industry were identified, the corresponding values of customers in the clusters were substantiated, and recommendations for identifying innovative digital marketing tools were proposed, taking into account the feasibility of the marketing costs of the enterprise. The key coefficients for making informed management decisions on the feasibility of digital marketing costs are allocated. By analysing these coefficients, an enterprise can assess its financial capabilities and make a decision on how to invest in innovative digital marketing tools. This allows enterprises to make informed decisions about investing in digital marketing, minimizing financial risk and increasing the chances of successful implementation of marketing strategies. This study significantly adds to the body of knowledge in the field of digital marketing by offering a scientifically based approach to the selection of innovative marketing tools on the basis of the analysis of consumer value and the financial feasibility of costs. The practical application of the research results lies in the ability of dairy enterprises to promote their products online on the basis of a thorough selection of innovative digital marketing tools, reducing financial risk. This creates a basis for further research in the field of digital marketing, particularly in the context of the integration of innovative digital marketing tools and their impact on consumer behaviour.
  • Ескіз
    Документ
    Статистичне дослідження формування доходів місцевих бюджетів в умовах децентралізації
    (ТОВ "Фінтехальянс", 2021) Семенець, Аліна Олександрівна; Тюріна, Діна Миколаївна; Кузькін, Є. Ю.; Ярмак, О. В.
    Присвячено економіко-статистичним дослідженням тенденцій формування доходів місцевих бюджетів унаслідок реформи децентралізації, ідентифікації основних проблем, таких як: значна диференціація у бюджетній забезпеченості регіонів, що виникає через низку чинників (соціальних, географічних, ресурсних, законодавчих); залежність регіонів від центральних органів влади через відсутність дієвих механізмів передавання повноважень на місця, що гальмує ефективність та знижує доцільність делегування деяких функцій; недостатній рівень фінансової забезпеченості регіонів. А також виявлення напрямів їх усунення. Основними напрямами розв’язання зазначених проблем є створення умов для нарощення власних доходів місцевих бюджетів в умовах обмеженості бюджетних коштів. Дослідження показали, що соціально-економічний розвиток регіонів України має значну диференціацію за адміністративно-територіальними одиницями, що відбивається на рівні та якості життя населення в регіонах, рівні їхньої конкурентоспроможності, розвитку економіки, соціально-економічного стану. Державна регіональна політика, що велася країною десятиліттями, створила глибоку залежність регіонів від центру і брак стимулів до розвитку власними силами на основі розроблення механізмів ефективного використання потенціалу регіонів України. Саме на ліквідацію цих негативних тенденцій і направлена політика децентралізації, що проводиться останнім часом. Успіх цієї політики може бути забезпечений тільки на основі вдосконалення й реформування системи фінансування місцевого самоврядування. Місцеві бюджети є основним інструментом, за допомогою якого місцева влада реалізує на практиці програму соціально-економічного розвитку регіону. Але в даний час механізм формування місцевих бюджетів є неефективним, що підтверджується недостатньою кількістю фінансових ресурсів у місцевому бюджеті для проведення самостійної програми соціально-економічного розвитку. На основі статистичної інформації досліджено структуру і склад доходів місцевих бюджетів, визначено їх вплив на соціально-економічний розвиток регіонів України. Проведені дослідження дозволяють зробити висновок про те, що для успішної реалізації політики децентралізації потрібний індивідуальний підхід до формування кожної адміністративно-територіальної одиниці з ґрунтовним опрацюванням економічної достатності та самостійності цієї одиниці, а також на цій основі соціально-економічного розвитку цієї адміністративно-територіальної одиниці в цілому.
  • Ескіз
    Документ
    Максимальна урожайність або прибутковість: пріоритети вибору в умовах інноваційного розвитку
    (Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки", 2019) Олійник, Олександр Васильович; Макогон, Віталій Вікторович; Брік, Світлана Володимирівна
    The purpose of the article is to investigate the influence of innovative processes in agricultural enterprises on the formation of financial results from the production and sale of major types of products. Research methods. The research was based on: the dialectical method of cognition; the monographic method (for the analysis of approaches to application of innovations); the empirical method (for assessing the development of domestic grain and oilseed industries); the graphic method (for highlighting the trends in efficiency of the wheat grain production); the correlation and regression analysis (for establishing the dependencies between productive and cost-based indicators of the wheat grain production and determination of an optimal level of costs); the grouping method (for assessing management priorities in the planning of the grain production intensity); abstract and logical methods (for theoretical generalizations and formulation of conclusions). Research results. Introduction of innovations in the agrarian production contributed to the increase of crop page, but was accompanied by a loss of 13-18% of the potential profit. This requires an analysis of financial performance of implemented innovative technologies. At the same time, it is important to consider both the technological evaluation of payback and increase of yield, as well as the economic one from the point of view of a margin of each technological innovation application. Elements of the scientific novelty. The theoretical approaches to determining an optimal level of intensive production were further developed. In particular, the need to consider a profit maximization criterion when substantiating the introduction of technological innovations in the agricultural production was proved. Practical significance. Along with positive effects of the introduction of innovations in the agrarian sector, the latter leads to a lack of potential profit, which actualizes the need to assess financial effectiveness of implemented technologies. Tabl.: 3. Figs.: 1. Refs.: 20
  • Ескіз
    Публікація
    Економічна сутність категорій "витрати", "доходи" та "фінансові результати" у забезпеченні фінансової стійкості підприємства
    (Видавничий дім "ІНЖЕК", 2023-11) Колєсніченко, Анастасія Сергіївна; Авраменко, Тетяна Олександрівна; Стригуль, Антон Андрійович
    У статті визначено, що в процесі управління підприємство прагне забезпечити фінансово-економічну ефективність, що потребує підвищення його фінансової стійкості через координацію роботи всіх підрозділів цього підприємства з метою досягнення максимально можливо кращих фінансових результатів. Аналіз фінансової стійкості підприємства є важливим елементом фінансового менеджменту та аудиту, який ґрунтується на показнику фінансових результатів та факторах, що впливають на його розмір та динаміку зміни. Тому, було узагальнено інформацію щодо наукового трактування цих понять. Враховуючи наведені варіанти інтерпретації поняття «доходи» вченими-економістами, обґрунтовано, що більшість з них виділяють економічні та фінансові вигоди як основу цієї категорії. При цьому, деякі науковці наголошують на взаємозв’язку доходів з активами підприємства чи капіталом організації, а також з ефективністю виробництва. За результатами узагальнення підходів до інтерпретації категорії «витрати» було зроблено висновок, що практично всі науковці збігаються у думці, що витрати виражаються як у грошових, так і в матеріальних ресурсах. Більш того, деякі вчені виділяють додатково фінансову та інвестиційну сферу щодо формування витрат. При цьому, важливий аспект у розумінні сутності витрат є трактування цієї категорії як зменшення економічних вигід у майбутньому. Категорію «фінансові результати» науковці трактують по-різному. Визначено, що в основному сучасні економісти виділяють синтезовану теорію прибутку, відповідно до якої прибуток – це дохід від використання економічних ресурсів (факторів виробництва). Також, фінансові результати можна розглядати в контексті вартості капіталу, або грошової оцінки підсумків роботи підприємства, його рентабельності. Відповідно, підсумовуючи підходи науковців до інтерпретації витрат і доходів підприємства, які дозволяють розрахувати фінансовий результат, можна визначити, що останній є досить складною й багатовимірною категорією.
  • Ескіз
    Публікація
    Cost efficiency in the production of crop products as a factor of formation of competitiveness in international markets
    (Ceres Publishing House, 2023) Shyian, Nataliia; Kovalyova, Olena; Moskalenko, Valentyna; Murenets, Irina; Kniaz, Sviatoslav
    It was established that there is a close relationship between the level of costs and the yield of crops. At the same time, there is a manifestation of the law of diminishing returns, which leads to a drop in the level of profitability and profitability of production with an increase in the level of costs. The construction of the dependence of the paired regression of productivity-costs-profit, productivity-costs-level of profitability was carried out. The value of the coordinates of the point of intersection of the dependence of the profit and costs on the productivity of wheat, corn for grain, and sunflower was determined. The economic meaning of the obtained coordinates will be that with a given increase in X (yield), the amount of profit per 1 ha of the sown area will exceed costs per unit of land area following the established dependencies. It is proposed to determine the economic efficiency index of crop production intensity. The calculation of this index made it possible to establish that it was on average 4.506 for sunflower, 2.500 for wheat, and 2.102 for corn. For the first time, the influence of the index of economic efficiency of the intensification of the production of individual crop on the level of their profitability was evaluated. It was established that this rela was non-linear for wheat and sunflower, and linear for grain corn. The practical significance of the obtained results is that the optimal values of the index of economic efficiency and production intensification were determined for sunflower and wheat.
  • Ескіз
    Публікація
    Інтенсифікація виробництва як чинник підвищення показників ефективності скотарства
    (Білоцерківський національний аграрний університет, 2021) Шиян, Наталія Іванівна
    Проаналізовано вплив рівня інтенсифікації скотарства на показники її ефективності. У процесі дослідження використано такі методи: монографічний, аналітичний, групування, графічний. Статистичну базу досліджень становили статистичні дані розвитку скотарства, представлені Державною службою статистики України та суб’єктами господарювання галузі Харківської області. На основі методу групування суб’єктів господарювання галузі за величиною витрат на 1 гол. худоби, доведено, що зі зростанням цих витрат спостерігається підвищення показників ефективності молочного скотарства відповідно до закону спадної віддачі. У м’ясному скотарстві за існуючої фактичної величини витрат на 1 гол. великої рогатої худоби і її підвищення в господарствах Харківської області у 2019 р. спостерігається зниження показників ефективності. Обґрунтовано граничну величину витрат на одну корову, після досягнення якої відбувається зменшення показників ефективності молочного скотарства. У 2019 р. гранична величина витрат становила 43,0 тис. грн. Отримані теоретичні висновки мають практичне значення для керівників господарств із погляду прийняття рішень щодо визначення раціональної межі витрат в галузі з розрахунку на одну корову. Показано, що підвищення рівня інтенсивності молочного скотарства супроводжується збільшенням поголів’я худоби з розрахунку на одне підприємство, підвищенням середнього річного удою корів та зростанням щільності поголів’я корів з розрахунку на 100 га сільськогосподарських угідь. Обґрунтовано дію закону спадної віддачі в галузі молочного скотарства, відповідно до якого зростання витрат на одну корову супроводжується підвищенням окремих показників ефективності галузі до певного рівня, після досягнення якого спостерігається їх зменшення. Цей висновок підтверджено залежностями між величиною витрат на одну корову і такими показниками ефективності як середній річний удій на одну корову, окупність витрат виручкою від реалізації молока, прибуток (збиток) на 1 ц молока.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні підходи до визначення поняття "фінансові результати"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Мардус, Наталія Юріївна; Чернишова, Еліана Олександрівна
    У статті розглянуто різні підходи економістів й основні нормативно-правові документи які трактують поняття «фінансових результатів». В умовах посилення конкуренції бухгалтерський облік виступає однією з основних функцій управління господарською діяльністю підприємства, що зумовлює необхідність розвитку інформаційної системи, удосконалення її організаційної структури. Доведено, що метою обліку фінансових результатів підприємства є спостереження, ідентифікація, реєстрація, обробка, інтерпретація та передача інформації зовнішнім та внутрішнім користувачам. Виявлено, що безперервний кругообіг коштів, який здійснюється у вигляді витрат ресурсів і одержання доходів, їхнього розподілу та використання виступає ціллю більшості підприємств мінімізувати витрати та максимізувати доходи. Визначено, що промисловий сектор є одним із провідних секторів економіки та характеризується складністю технологічних процесів, орієнтацією на задоволення потреб населення. З’ясовано, що прибутковість промислових підприємств є неоднозначною протягом останніх років (у 2020 році кількість прибуткових підприємств – 71 %; збиткових – 29%). Тому облік прибутку постає як найважливіший показник фінансових результатів. Доведено, що доходи та витрати виступають взаємопов’язаними чинниками утворення прибутку підприємства та на основі їх даних визначають фінансовий стан і платоспроможність, ефективність використання матеріальних і фінансових ресурсів підприємства. Сформовано власне розуміння поняття фінанових результатів. Встановлено, що існують недосліджені питання. Аналіз показав, що підходи до визначення терміну в літературі українських науковців та нормативних документів «фінансовий результат» є неоднозначними. Зроблено висновки, що проблема у цій сфері потребують дослідження у майбутньому й є необхідність постійного розвитку та удосконалення українського законодавства. Важливим питанням при удосконаленні чинних державних документів є конкретизація та деталізація понять та термінів, розробка єдиного методичного інструментарію для суб’єктів господарювання.
  • Ескіз
    Публікація
    Features of information accounting and analysis on enterprises of tourism business
    (2020) Kosenko, O.
    The report states that operators conclude that in to advertising in regular media, Internet advertising is also required. Depending on the characteristics of the tour operator, Internet advertising can pursue different goals: creating a favorable image of the company in the market; promotion of new tourist destinations; increase in sales of own tourist product; stimulating travel of the agency to work with this tour operator; to stimulate the final consumer - the tourist to buy in the authorized agencies products of this tour operator, instead of its competitors.
  • Ескіз
    Публікація
    Обліково-економічні аспекти якості продукції як складової забезпечення конкурентоспроможності підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Перерва, Петро Григорович; Гришко, Наталя Євгеніївна; Маслак, Марія Володимирівна
    У статті розглянуто основні підходи до класифікації та категоризації витрат на якість з урахуванням наукового здобутку у сфері обліку витрат на якість, на основі чого було запропоновано власний підхід до управління даною категорією витрат на основі багаторівневого поділу. Такий підхід дозволяє управлінцям виявити, що деяких видів витрат на якість уникнути неможливо, у той час як інші можна мінімізувати. Досліджено основні елементи витрат на якість та здійснено їх систематизацію у розрізі облікових моделей за різними класифікаційними ознаками. Розглянуто теоретичні підходи до обліку витрат на якість. Наголошено на тому, що для цілей бухгалтерського обліку запропоновано класифікувати витрати на якість, виходячи з необхідності їх розмежування, оскільки загальні витрати на виготовлення і якість продукції, згідно діючої методики обліку витрат, не розрізняють як окремі категорії витрат. За результатами дослідження встановлено, що управління витратами на якість, якщо їх позиціонувати як конкретні витрати ресурсів, сприяє поліпшенню конкурентоспроможності підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Управління процесами монетизації digital маркетингу в контексті забезпечення фінансового розвитку підприємства
    (Національний університет "Одеська політехніка", 2022) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Пушкар, Олександр Іванович; Другова, Олена Сергіївна; Макаренко, Анастасія Борисівна
    У статті представлені методичні рекомендації щодо Управління процесами монетизації digital маркетингу в контексті забезпечення фінансового розвитку підприємства. Обґрунтована значущість процесів управління монетизацією в сучасних умовах ведення бізнесу та зростання ринку Інтернет-торгівлі. Уточнено сутність поняття монетизації digital маркетингу, яке містить не лише прибуткову частину, алк і частину витрат, які можливо мінімізувати за рахунок формування ціннісної пропозиції. Систематизовано моделі монетизації та запропоновано власний спосіб групування із додаванням нової групи - кастомної. Виділено 4 моделі монетизації: рекламна, модель продажу із посередником, модель прямих продажів, кастомна модель. Виділення кастомної моделі зумовлено тим, що процеси взаємодії із користувачами відбуваються на основі формування ціннісної пропозиції для користувачів. Попадання в інтереси цільової аудиторії збільшує їх зацікавленість і лояльність. Зростання бази клієнтів збільшує в свою чергу інтерес рекламодавців, партнерів та забезпечує притік нових користувачів. В той же час відбувається зменшення вартості залучення клієнтів на сайт. В статті наведені авторські рекомендації щодо підсилення ефективності процесів монетизації digital маркетингу.