Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Психологічна стійкість до тривалої роботи в легкій атлетиці(Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, 2022) Жогло, В. М.; Матузна, Наталія Анатоліївна; Казак, Володимир Юрійович; Фоменко, Вікторія Вікторівна; Єфременко, А. М.Висвітлено питання важливості психологічної стійкості у легкоатлетичному спорті в умовах здійснення тренувальної та змагальної діяльності спортсменів. Метою дослідження є характеристика особливостей психологічної стійкості до тривалої роботи у легкій атлетиці. Методи. Для досягнення мети роботи були використані теоретичні методи педагогічного дослідження. Результати та їх обговорення. Виявлено, що змагальна діяльність, яка формує структуру підготовчого процесу, у легкій атлетиці характеризується граничним фізичними навантаженнями, що проявляє атлет в процесі боротьби власне з суперниками, а також в умовах виконання тренувальних навантажень. Такі впливи відзначаються специфічними та неспецифічними реакціями з боку функціональних систем легкоатлетів, що мають особливості відповідно їх спортивної спеціалізації. Характерними перемінними для навантажень у легкоатлетичному спорті виступають напруженість та тривалість фізичної роботи. В більшості видів легкої атлетики саме тривалість впливу тренувального навантаження визначає ефективність спортивної підготовки. З іншого боку, деякі види легкої атлетики характеризуються тривалістю змагальної діяльності яка визначається або сутністю досягнення спортивного результату, або значним часом, протягом якого відбувається визначення переможця. Таким чином, стану атлетів, які змагаються, притаманне значне фізичне та психічне напруження, що є взаємопов’язаними. Відтак, виключне значення набувають вимоги до психологічної стійкості легкоатлетів. Висновки. В результаті дослідження встановлено, що успішність тренувальної та змагальної діяльності легкоатлетів різних спеціалізацій залежить від психологічної стійкості до тривалої роботи у протягом тренувальної та змагальної діяльності. Це слід враховувати при плануванні процесу підготовки легкоатлетів як у річному, так і багаторічному аспектах. Проведене дослідження може стати базою для подальших теоретичних, емпіричних досліджень, а також методичних доробок з психології легкоатлетичного спорту.Документ Оцінка надійності та прогнозування ресурсу елементів трубопроводу з урахуванням процесів накопичення втоми та розвитку корозії(Хмельницький національний університет, 2019) Потопальська, Ксенія Євгенівна; Ларін, Олексій ОлександровичВ даній роботі проводиться аналіз впливу об’ємного поверхневого корозійного дефекту та втомних пошкоджень на надійність коліна магістрального трубопроводу. Для цього було створено параметричну модель трубопроводу з корозійним дефектом, що розвивається стохастично та підпорядковується лог-нормальному закону розподілення. На основі побудованої моделі було проведено серію типових розрахунків для визначення НДС трубопроводу з дефектом, який відповідає різним термінам експлуатації. З використанням отриманих даних для НДС конструкції та розробленої математичної моделі для визначення накопичення втомних пошкоджень отримано параметр пошкоджуваності та ймовірність безвідмовної роботи для конструкції при різному значенні внутрішнього навантаження та з дефектом, який відповідає різним термінам експлуатації.Документ Reliability of the Rubber Tube of Automotive Hydraulic Braking System Under Fatigue Failures Considering Random Variation of Load and the Process of Aging of Material(Islamic Azad University, Iran, 2019) Larin, O. O.; Potopalska, K. E.; Mygushchenko, R. P.This paper presents the approach for the assessing of the operational reliability of a multi-layer thick-walled tube made of rubber with textile reinforcement. The analysis of the fatigue accumulation process is carried out within the framework of the concept of the continuum mechanics of damage. The mathematical model, which takes into account the accumulation of damages in case of a random spread of the strength characteristics of the material, as well as the process of stochastic aging for the elastomeric matrix of the composite and possible random variation of the workload has been developed. In this case, the aging process is modelled as a reduction of the endurance limit of the material. In this paper, the mean equivalent strains of the tube and their possible statistical variation in operation have been investigated on the basis of the finite element method. To solve the above problems, a submodeling method has been employed in this work. The probability of non-failure operation of the tube has been determined using the methods and models proposed. The influence of the rate of the aging process on the lifetime of the tube has been estimated.Документ Прогнозування залишкового ресурсу втоми пневматичних шин по зміні вибігу автомобіля(НТУ "ХПІ", 2012) Арефін, Ю. В.; Волков, Володимир Петрович; Ларін, Олексій Олександрович; Ларін, О. М.Представлено теоретичні дослідження по визначенню залежності опору кочення пневматичної шини від її швидкості із різними ступенями накопиченої втоми. Розглянуто математичне моделювання процесу вибігу автомобіля з урахуванням різного опору кочення колеса. Побудовано залежність між вибігом автомобіля та ступенем накопиченої втоми в шині, що може викорисовуватись як номограма для раннього діагностування цих дефектів.Документ Прогнозирование усталостного ресурса пневматических шин с учетом старения свойств материалов в процессе эксплуатации(НТУ "ХПИ", 2014) Ларин, Алексей АлександровичРабота посвящена созданию подхода к прогнозированию усталостного ресурса и процесса накопления нелокализованной повреждаемости в пневматических шинах, который учитывает случайную вариацию частоты цикла нагружения шины и естественные деградационные процессы в ее материалах (старение).Документ Аналіз ступеня стомлення операторів-водіїв сучасних колісних тракторів(НТУ "ХПІ", 2014) Самородов, Вадим Борисович; Бондаренко, Анатолій ІгоровичВ роботі проведено порівняльний аналіз ступеня стомлення операторів-водіїв сучасних колісних тракторів. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні задачі: визначити ступінь стомлення операторів-водіїв колісних тракторів з механічною трансмісією та гідрооб’ємно-механічною трансмісією по частоті серцебиття, по методу Акіоші Кітаока та вмісту лактату (молочної кислоти) в крові при виконанні оранки та транспортних робіт, провести порівняльний аналіз отриманих результатів.