Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
22 результатів
Результати пошуку
Публікація Економічна сутність категорій "витрати", "доходи" та "фінансові результати" у забезпеченні фінансової стійкості підприємства(Видавничий дім "ІНЖЕК", 2023-11) Колєсніченко, Анастасія Сергіївна; Авраменко, Тетяна Олександрівна; Стригуль, Антон АндрійовичУ статті визначено, що в процесі управління підприємство прагне забезпечити фінансово-економічну ефективність, що потребує підвищення його фінансової стійкості через координацію роботи всіх підрозділів цього підприємства з метою досягнення максимально можливо кращих фінансових результатів. Аналіз фінансової стійкості підприємства є важливим елементом фінансового менеджменту та аудиту, який ґрунтується на показнику фінансових результатів та факторах, що впливають на його розмір та динаміку зміни. Тому, було узагальнено інформацію щодо наукового трактування цих понять. Враховуючи наведені варіанти інтерпретації поняття «доходи» вченими-економістами, обґрунтовано, що більшість з них виділяють економічні та фінансові вигоди як основу цієї категорії. При цьому, деякі науковці наголошують на взаємозв’язку доходів з активами підприємства чи капіталом організації, а також з ефективністю виробництва. За результатами узагальнення підходів до інтерпретації категорії «витрати» було зроблено висновок, що практично всі науковці збігаються у думці, що витрати виражаються як у грошових, так і в матеріальних ресурсах. Більш того, деякі вчені виділяють додатково фінансову та інвестиційну сферу щодо формування витрат. При цьому, важливий аспект у розумінні сутності витрат є трактування цієї категорії як зменшення економічних вигід у майбутньому. Категорію «фінансові результати» науковці трактують по-різному. Визначено, що в основному сучасні економісти виділяють синтезовану теорію прибутку, відповідно до якої прибуток – це дохід від використання економічних ресурсів (факторів виробництва). Також, фінансові результати можна розглядати в контексті вартості капіталу, або грошової оцінки підсумків роботи підприємства, його рентабельності. Відповідно, підсумовуючи підходи науковців до інтерпретації витрат і доходів підприємства, які дозволяють розрахувати фінансовий результат, можна визначити, що останній є досить складною й багатовимірною категорією.Документ Innovative technologies of market communications(2023) Dyuzhev, V. G.; Pererva, P. G.; Necheporenko, D. V.The report substantiates those effective measures for its promotion are necessary for the market success of any product on the modern market. The product promotion system is an important element of influence on the buyer, because in modern market conditions it is not enough to produce a quality product, form a loyal price policy, and then integrate into the modern market. Innovative sales promotion technologies are the most efficient and effective, their application allows to significantly improve the final financial results of the enterprise.Публікація Теоретико-методичні засади економічної діагностики показників бухгалтерської фінансової звітності(Білоцерківський державний аграрний університет, 2023) Колєсніченко, Анастасія Сергіївна; Аль-Сьюф, Ясмін АбдаллаївнаУ статті розглянуто проблеми теоретичного та методичного забезпечення діагностики фінансових звітів, що допомагає визначити рівень розвитку підприємств по кінцевих характеристиках за певний період, а також дозволяє керівництву виявити та скоригувати негативні тренди у фінансовій системі, врахувати можливі ризики. Метою дослідження є надання детальної характеристики сутності економічної діагностики в економічній літературі, обґрунтування значущості економічної діагностики в системі управління підприємством, виділення проблем теоретичного й практичного характеру щодо провадження економічної діагностики бухгалтерської фінансової звітності, розробка методичних засад щодо порядку здійснення економічної діагностики бухгалтерської фінансової звітності. Методологічною основою дослідження виступають загальнонаукові методи, методи стратегічного аналізу, методи економічного аналізу, системний метод, методи аналізу та синтезу, які дозволили виконати поставлені у дослідженні завдання. Крім цього, були використані методи узагальнення, табличний, графічний методи, метод порівняння для обробки статистичних даних. Визначено економічну діагностику показників бухгалтерської фінансової звітності підприємства як – комплексний аналіз та оцінка показників господарської діяльності підприємства на основі спеціальних розрахунків відповідно до інформації, яка міститься у бухгалтерській фінансовій звітності, з метою виявлення резервів для прийняття управлінських рішень. Розроблено методичний підхід до порядку здійснення економічної діагностики бухгалтерської фінансової звітності, що враховує програмну, структурну, аналітичну, інформаційну складові і є важливою передумовою забезпечення дієвості діагностичного апарату, що дозволяє концентруватися точково на проблемах і будувати адаптований інструментарій для їх розв’язання. На основі результатів проведеного у даній роботі аналізу теоретичних, структурних та методичних аспектів щодо реалізації економічної діагностики показників бухгалтерської фінансової звітності було сформульовано рекомендації щодо удосконалення цього процесу, які виражаються у: наданні пріоритетності вирішення тактичних завдань підприємства з врахуванням його стратегічних цілей, поширенні реалізації експертної фінансової діагностики та діагностики банкрутства, запровадження багатофункціонального підходу до визначення звітних показників. Запропоновані рекомендацій спрямовані на підвищення ефективності діяльності підприємств шляхом оперативного виконання тактичних завдань, констатацію реального становища організацій на ринку на базі аналітичного дослідження на основі системи вироблених типових ознак, встановлення характеру і причин виявлених відхилень від запланованих показників функціонування, виділення вирішальних ділянок економічних операцій та бізнес-процесів.Публікація Financial reporting diagnostics for the balance sheet components modeling(Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ, 2023) Koliesnichenko, Anastasiia; Tkachenko, MarynaThe use of financial reporting information allows you to determine the parameters for assessing the financial state of the enterprise, analyzing the results of its activities in order to plan further tasks and strategic guidelines for development. Financial indicators are the main subject of interest for both the internal and external environment of an economic entity. The key element is the economic diagnosis of financial reporting as the most complete and objective source of information about the real economic situation at the enterprise. The purpose of the study is to generalize approaches to the characteristics of types of diagnostics in the economic environment, systematize the methods of economic diagnostics of financial reporting indicators, substantiate the information base for the analysis and financial diagnostics of enterprises, conduct diagnostics of the structure of the balance sheet of the national economy of Ukraine. It has been proven that the important role of economic diagnostics in the management system of the economic entity is due to the existing strategic guidelines, the use of a special methodical apparatus, compliance with legal norms and a high degree of interaction with the implementation of management accounting. In addition, the effectiveness of economic diagnostics in the justification of management decisions depends on the use of various types of models that allow determining and identifying relationships between indicators. The expediency of using the analysis of the dynamics of the balance sheet structure as one of the areas of work with mathematical models of financial diagnostics of macro indicators is substantiated. The practical value of the conducted research lies in the improvement of methodological tools for economic diagnostics of financial reporting indicators of enterprises. The construction of the matrix of the methodical apparatus for the diagnosis of indicators of financial reporting of enterprises made it possible to model the procedure for the diagnosis of economic processes based on the results of the analysis of the structure of the balance of the national economy. Based on the results of the described macro situation, it was determined that the state is recommended to urgently develop an appropriate set of measures aimed at improving the financial condition of enterprises in various fields of activity.Документ Оцінка впливу факторів зовнішнього середовища на фінансові результати підприємств промисловості(Видавничий дім "Інжек", 2021) Власова, Наталія Олексіївна; П'ятак, Тетяна ВікторівнаОсновною метою проведеного дослідження стало виявлення впливу факторів внутрішнього середовища на формування фінансових результатів підприємств промисловості, кількісна оцінка сили їх впливу та визначення найбільш вагомих на сучасному етапі розвитку національної економіки. Актуальність даного прикладного дослідження полягає в тому, що знання про механізми дії внутрішніх факторів, безумовно, відіграють провідну роль з точки зору впливу саме керівництва на величину фінансових результатів окремих підприємств і в досягненні необхідного рівня дохідності. У статті на прикладі логічно та статистично обґрунтованої вибіркової сукупності із 15 підприємств переробної промисловості м. Харкова за період 2016–2019 рр. проведено маржинальний аналіз, результати якого довели, що в сучасних мінливих умовах не простежується чітка залежність між обсягами виробництва, прибутками та складом операційних витрат. Проведений кореляційний аналіз дозволив простежити тісноту зв’язку між функціональними та факторними змінними. Функціональна група змінних являє собою систему послідовно сформованих у фінансовій звітності взаємопов’язаних показників фінансових результатів (від валового до чистого прибутку), віднесених до чистого доходу. Внутрішні фактори представлені трьома групами показників. Перша група включає систему з 10 показників, що характеризують рівень витрат та інших видів доходів у чистому доході підприємств. Друга група показників характеризує фізичну та фінансову структуру капіталу, ступінь участі банківських кредитів у фінансуванні підприємств. Третя група показників пов’язана з визначенням ефективності використання ресурсів. Результати проведеного дослідження свідчать про слабку участь основної операційної, а саме – виробничої діяльності, у формуванні фінансових результатів та чистого прибутку, а основну негативну роль відіграють витрати від іншої операційної, фінансової та інших видів діяльності. При цьому ефективність господарської діяльності практично не впливає на фінансові результати та прибутковість різних видів діяльності підприємств. Обґрунтовано необхідність удосконалення внутрішніх механізмів формування фінансових результатів та підвищення рівня прибутковості підприємств промисловості.Документ Теоретичні підходи до визначення поняття "фінансові результати"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Мардус, Наталія Юріївна; Чернишова, Еліана ОлександрівнаУ статті розглянуто різні підходи економістів й основні нормативно-правові документи які трактують поняття «фінансових результатів». В умовах посилення конкуренції бухгалтерський облік виступає однією з основних функцій управління господарською діяльністю підприємства, що зумовлює необхідність розвитку інформаційної системи, удосконалення її організаційної структури. Доведено, що метою обліку фінансових результатів підприємства є спостереження, ідентифікація, реєстрація, обробка, інтерпретація та передача інформації зовнішнім та внутрішнім користувачам. Виявлено, що безперервний кругообіг коштів, який здійснюється у вигляді витрат ресурсів і одержання доходів, їхнього розподілу та використання виступає ціллю більшості підприємств мінімізувати витрати та максимізувати доходи. Визначено, що промисловий сектор є одним із провідних секторів економіки та характеризується складністю технологічних процесів, орієнтацією на задоволення потреб населення. З’ясовано, що прибутковість промислових підприємств є неоднозначною протягом останніх років (у 2020 році кількість прибуткових підприємств – 71 %; збиткових – 29%). Тому облік прибутку постає як найважливіший показник фінансових результатів. Доведено, що доходи та витрати виступають взаємопов’язаними чинниками утворення прибутку підприємства та на основі їх даних визначають фінансовий стан і платоспроможність, ефективність використання матеріальних і фінансових ресурсів підприємства. Сформовано власне розуміння поняття фінанових результатів. Встановлено, що існують недосліджені питання. Аналіз показав, що підходи до визначення терміну в літературі українських науковців та нормативних документів «фінансовий результат» є неоднозначними. Зроблено висновки, що проблема у цій сфері потребують дослідження у майбутньому й є необхідність постійного розвитку та удосконалення українського законодавства. Важливим питанням при удосконаленні чинних державних документів є конкретизація та деталізація понять та термінів, розробка єдиного методичного інструментарію для суб’єктів господарювання.Документ Вплив управління корпоративною культурою в мережі на фінансові результати підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Пушкар, Олександр Іванович; Шевченко, Марина Миколаївна; Осипова, Світлана КостянтинівнаУ статті обґрунтовані методичні рекомендації з управління корпоративною культурою підприємства в мережі. Доведено значущість формування корпоративної культури не лише всередині підприємства, а й поширенні інформації про ці процеси назовні, зокрема на сторінках фірмових сайтів та соціальних мереж. Завдяки запропонованим рекомендаціям, підприємство може комплексно підходити до поширення власних цінностей, стандартів, переваг в мережі, формувати необхідний імідж ,що впливає на фінансові результати. Уточнено сутність споріднених понять до «корпоративної культури» та встановлено їх взаємозв’язок. Узагальнені основні принципи формування корпоративної культури. Доведено, що управління корпоративною культурою підприємства в мережі відповідає сучасним запитам ринку, необхідно не лише для підтримки лояльності бренду, збільшення обсягів продажів, але і для залучення коштів інвесторів. Ключові слова: корпоративна культура, фінансові результати, управління, соціальна відповідальність, імідж, позиціонування бренду, PR, SERM, управління репутацією, інвестиції, цифровий маркетинг, Інтернет, он-лайн торгівля.Публікація Особливості формування фінансових результатів сільскогосподарського підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Фальченко, Олена Олександрівна; Яцина, Вікторія Валентинівна; Кочетова, Тетяна ІванівнаРозглянуто фінансові результати сільськогосподарських підприємств як економічну категорію, яка відображає діяльності сільськогосподарського підприємства. Визначено основне внутрішнє джерело формування фінансових результатів сільськогосподарських підприємств, яке є прибуток та його вплив на господарську діяльність в сільскому господарстві. Рекомендовано на основі проведеного дослідження порядок методики формування фінансових результатів сільськогосподарських підприємств в бухгалтерського обліку. Зроблено висновок, що формування фінансових результатів сільськогосподарських підприємств є надзвичайно важливим аспектом їх діяльності і передбачає розробку певних організаційно-методичних заходів з метою створення цілісної системи управління прибутком підприємств.Публікація Вплив маркетингових комунікацій на фінансовий результат промислового підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Чернобровкіна, Світлана ВіталіївнаДосліджено вплив маркетингових комунікацій на фінансовий результат промислового підприємства. Розглянуто зміст поняття "фінансовий результат", що займає центральне місце у системі управління та характеризує всі сторони фінансово-господарської діяльності підприємства. Фінансовий результат у формі прибутку виступає головною метою існування підприємства на ринку та одним з ключових показників, який визначає ефективність його діяльності. Перелічено функції фінансових результатів підприємства. Перелічено традиційні та нетрадиційні комунікації, що впливають на позитивний фінансовий результат діяльності підприємства. Запропоновано модель впливу маркетингових комунікацій на фінансовий результат промислового підприємства за рахунок складових комунікативного та економічного ефекту, що дозволяє відстежити вплив кожного заходу маркетингових комунікацій на фінансовий результат промислового підприємства в цілому. Маркетингові комунікаційні заходи призводять до комунікативного ефекту, який виражається у декількох напрямках: інформуванні цільової аудиторії; формуванні певної думки про підприємство та його продукцію; мобілізації споживачів та покупців на певні дії; підвищення рівня активної популярності підприємства; встановлення стійких позитивних асоціацій; збільшення лояльності споживачів і впізнавання бренду виробника. Позитивний комунікативний ефект веде до економічного ефекту: збільшення частки ринку; збільшення товарообігу; підвищення кількості замовлень; збільшення марочного капіталу. У свою чергу, складові економічного ефекту призводять до збільшення прибутку підприємства, що і забезпечує фінансовий результат його діяльності. Узагальнено критерії визначення ефекту від впровадження традиційних та нетрадиційних комунікаційних маркетингових заходів.Документ Analysis of economic activity(2019) Havrys, M. O.; Havrys, O. O.Analysis of economic activity, which is also called the business analysis, is a system of special knowledge, based on the laws of development and functioning of systems and aimed at understanding the methodology of assessing, diagnosing and forecasting the financial and economic activities of an enterprise. "Analysis of economic activity" course of study is designed for both full time and correspondence students of the specialties 071 "Accounting and taxation" and 073 "Management". The subject of business analysis is the business processes of enterprises, their socio-economic efficiency and the final financial results of activity, which are formed under the influence of objective and subjective factors, which are reflected through the system of economic information.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »