Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Документ
    Information provision of marketing and logistics support of the innovation process
    (2023) Illiashenko, Sergii
    The obtained results reveal the composition and order of interaction of information flows, which determine the essence and content of marketing and logistics support of the innovation process.
  • Ескіз
    Документ
    Features of information support of enterprise economic sustainability management
    (Premier Publishing s.r.o., Vienna, 2020) Mishchenko, V. A.; Sitak, I. L.
    The main essential characteristics of information support of enterprise economic stability management are considered and analyzed in the article. The features, which should be taken into account when developing the integral theoretical concept of information management on enterprise economic stability, are determined. The list of requirements to information support, which are conditioned by its main purpose
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингові дослідження як інформаційна основа діагностики маркетингової діяльності підприємства
    (Хмельницький національний університет, 2023) Ларка, Людмила Сергіївна
    У статті досліджено відповідність маркетингових досліджень інформаційним потребам маркетингової діагностики підприємства. Визначено, що застосування маркетингових досліджень забезпечує пошук, оброблення, накопичення та оновлення інформації шляхом використання спеціальних методів її опрацювання з метою прийняття управлінських рішень. Обґрунтовано можливість застосування маркетингових досліджень у якості інформаційної основи діагностики маркетингової діяльності підприємства шляхом аналізу складових інформаційного забезпечення. Проаналізовано інформаційні технології, які можуть бути застосовані під час проведення маркетингових досліджень. Надано характеристику зацікавлених осіб у проведенні маркетингових досліджень. Здійснено огляд програмних продуктів, які доцільно застосовувати для організації, проведення та оброблення результатів маркетингових досліджень. Досліджено зміст інформаційних ресурсів підприємства, які формуються за результатами проведення маркетингових досліджень. Визначено, що алгоритм формування маркетингового забезпечення є спорідненим із алгоритмом проведення маркетингових досліджень, що свідчить про можливість маркетингових досліджень виступати у якості інформаційного забезпечення маркетингової діагностики.
  • Ескіз
    Документ
    Формування інформаційної бази оцінювання економічної безпеки будівельних підприємств
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Зіненко, Костянтин Анатолійович
    Метою статті є дослідження теоретико-методичних та практичних засад інформаційного забезпечення процесів оцінювання та забезпечення необхідного рівня економічної безпеки будівельних підприємства. В статті доведено, що для проведення якісного оцінювання економічної безпеки підприємства будівельної галузі та отримання достовірних оцінок про її рівень, необхідно створити якісну інформаційну базу оцінювання та зібрати набір даних які виражаються показниками діяльності. Вони мають бути сформовані відповідно обраної моделі подання інформації яка відображає в упорядкованому вигляді господарські процеси і явища, які відбуваються та є сукупністю даних про них. Обґрунтовано, що для проведення якісного оцінювання економічної безпеки підприємства будівельної галузі та отримання достовірних оцінок про її рівень необхідно створити якісну інформаційну базу оцінювання та зібрати набір інформаційних даних які виражаються показниками діяльності. Вони мають бути сформовані відповідно обраної моделі подання інформації яка відображає в упорядкованому вигляді господарські процеси і явища, які відбуваються та є сукупністю даних про них. Для формування інформаційної бази оцінювання економічної безпеки будівельного підприємства, на основі отриманих результатів якого будуть прийматися рішення щодо її забезпечення, запропоновано застосувати системний підхід, який базується на наступному розподілі елементів: структуруванні економічної безпеки за складовими за якими визначається рівень безпеки й структуровані інтересів та чинників впливу за групами стейкхолдерів відповідно представленої системи і методики оцінювання де рівень економічної безпеки визначається з урахуванням інтересів та чинників впливу на економічну безпеку за групами стейкхолдерів, які виражені у якісних показниках, що визначені експертним методом та досліджені у динаміці. Кількісні (показники економічної безпеки за складовими) і якісні показники (інтереси підприємства, чинники впливу), є вимірюванням досяжності цілі, де в основу побудови інформаційної бази на основі системного підходу покладено загальне поняття мети – визначення комплексного інтегрального показника, який достовірно відтворює сучасний стан економічної безпеки будівельного підприємства. Представлено інформаційну бази для оцінювання економічної безпеки підприємства у вигляді геометричної інтерпретації як простору з визначеною кількістю векторів, які відповідатимуть складовим економічної безпеки підприємства та групам стейкхолдерів за якими визначені інтереси та чинники впливу надає можливість формування якісної інформаційної бази для якісного та достовірного оцінювання економічної безпеки будівельного підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Організація та методика ведення обліку на підприємствах малого бізнесу
    (Видавничий дім "Гельветика", 2022) Мелень, Олена Валентинівна; Демьянцева, Єлизавета Ю.
    В статті розглядається питання раціональної організації і методики ведення бухгалтерського обліку суб’єктів підприємницької діяльності відповідно до вимог системи управління підприємством. Бухгалтерський облік є складним механізмом. Його призначення складається у забезпеченні управлінської системи будь-якого суб’єкта господарювання інформацією для прийняття ефективних рішень. Сукупність облікових відомостей про стан і зміни господарських засобів і зобов’язань підприємства дозволяє приймати обґрунтовані управлінські рішення. Крім того, надає можливість реалізувати контроль за їх виконанням, а отже, за правильністю і повнотою використання усіх наявних ресурсів, за чіткістю роботи підприєм ства в цілому. Враховуючи важливість бухгалтерського обліку для ефективної господарської діяльності підприємства, необхідним є налагоджене і раціональне функціонування системи обліку на малих підприємствах.
  • Ескіз
    Документ
    Організація стратегічного управлінського обліку на підприємстві: методологічне підґрунтя та практичне впровадження
    (Видавничий дім "Гельветика", 2018) Єршова, Наталя Юріївна
    У статті досліджено організацію стратегічного управлінського обліку на підприємстві. Вивчення проблеми базувалось на діалектичній логіці та методах системного аналізу, а також дослідженні причинно-наслідкових зв’язків. Обґрунтовано, що організація стратегічного управлінського обліку передбачає поетапне впровадження, базується на відповідних принципах, використовує специфічні інструменти.
  • Ескіз
    Документ
    Інформаційне забезпечення управління сталим розвитком підприємства як актуальний напрям сучасних наукових досліджень
    (2020) Кондратьєв, Б. О.; Єршова, Наталя Юріївна
    У статті представлено інформаційне забезпечення управління сталим розвитком підприємства як актуальний напрям наукових досліджень. Визначена важливість впровадження концепції сталого розвитку в практичну діяльність підприємств. Проведені емпіричні дослідження дозволили виявити проблеми, що ускладнюють широке впровадження концепції на практиці, а також систематизувати загальні тенденції функціонування інформаційного забезпечення на підприємствах. Досліджено типи інформаційних потоків, які покладено в основу розробленого і запропонованого алгоритму інформаційного забезпечення управлінських рішень. Представлена принципова схема розробки системи показників сталого розвитку підприємства, що дозволяє враховувати цільові орієнтири підприємства в сфері сталого розвитку на різних рівнях управління, забезпечує збалансованість фінансових і нефінансових показників і дає можливість здійснювати моніторинг ступеня реалізації стратегії сталого розвитку.
  • Ескіз
    Документ
    Повышение качества информационного обеспечения запросными системами наблюдения
    (Полтавський національний технічний університет ім. Юрія Кондратюка, 2017) Обод, Иван Иванович; Заволодько, Анна Эдвардовна; Монго, Б. В.
    В статье, на основе анализа качества информационного обеспечения потребителей запросными системами наблюдения, рассмотрен метод повышения качества информационного обеспечения рассматриваемыми системами наблюдения заключающейся в выборе оптимального числа каналов обработки полетной информации в зависимости от возможного числа воздушных объектов, находящихся на одном азимуте. Показано, что оптимальный выбор числа каналов обработки информации приводит к повышению качества информационного обеспечения потребителей запросными системами наблюдения.
  • Ескіз
    Документ
    The information support system's formation of marketing innovative decisions in Ukrainian companies
    (Blue Eyes Intelligence Engineering and Sciences Publication, India, 2019) Illiashenko, Sergii; Shypulina, Yuliia ; Gryshchenko, Olena; Illiashenko, Nataliia
    Nowadays the main strategic goal of companies can be described as the improvement of the efficiency in order to achieve higher profitability. Under these circumstances, information systems and technologies should be considered as key tools that allow to achieve higher levels of business efficiency and productivity. They allow businesses to create new products and services, as well as brand new business models. Innovations in ICT and management information systems have led to significant changes in managerial methods, processes and vision. The aim of the re-search is the development and justification of theoretical and methodological foundations of the information support system’s formation for marketing innovative decisions. The comparative and statistical analysis, method of generalization, system and structural analysis, structural and logical modeling, fundamentals of marketing and management, scientific findings devoted to the study of information support of decision-making were used to achieve the goals of the study. As a result, the authors have developed the principles of forming an information support system for marketing innovative decisions in Ukrainian companies. The functions, marketing information system’s structure and its components interactions, sequence and content of stages of MID de-velopment and creation, information flows interactions scheme are developed. The research re-sults contribute to the theoretical and practical principles of innovation management in terms of increasing the level of information support for marketing innovative decisions in Ukrainian com-panies.
  • Ескіз
    Документ
    Концептуальні основи стратегічного управлінського обліку
    (Науково-дослідний центр індустріальних проблем розвитку НАН України, 2017) Єршова, Наталя Юріївна
    Мета статті полягає у розробці концептуальних основ стратегічного управлінського обліку. Аналізуючи, систематизуючи та узагальнюючи структурно-характеристичні підходи багатьох учених, визначено зміст поняття "стратегічний управлінський облік"; наведено ідентифікацію системоутворюючих елементів, які формують концептуальну основу стратегічного управлінського обліку. За результатами дослідження розроблено концептуальні основи стратегічного управлінського обліку, які розкривають економічний механізм його функціонування; визначено наукові підходи, що забезпечують його розвиток як цілісної системи й емпіричної науки; вдосконалено методологію, що визначає організаційно-методичні можливості його практичної побудови на підприємствах. Перспективами подальших досліджень у цьому напрямі є розробка сучасної концепції стратегічного управлінського обліку, орієнтованої на інформаційно-випереджаюче відображення розвитку подій і підтримку зворотних зв'язків на основі проактивного інформаційного забезпечення стратегічного управління.