Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Features of scientific research in international marketing and their information and analytical support (the experience of Japan)
    (WSEH, 2023) Kramskoi, D. Ju.; Poberezhnyi, R. O.; Pererva, P. G.
  • Ескіз
    Публікація
    International logistics in Ukrainian companies
    (ФОП Сидоренко А. В., 2022) Brin, P. V.; Alieksieieva, I.
  • Ескіз
    Документ
    Marketing prerequisites for entering the enterprise in the international market of information technologies
    (ТЕС, 2020) Pererva, P. G.; Maksymenko, Yana; Sokol, Kateryna
    It is substantiated that for a successful entry into the world market, an information enterprise needs to solve a number of important issues: to determine the desired and most attractive market segment that corresponds to the material capabilities of the enterprise; risks; choose the time to market; assess the scale of market entry; substantiate the way (form) of entering the international market. It is recommended to build a future strategy of the information enterprise in the international market using the concept of three horizons: the first horizon reflects the work of the enterprise to further improve the existing information product; the second horizon reflects the work of the enterprise to find new sources of profit; the third horizon reflects the capabilities of the enterprise, given the availability of the required amount of material and intellectual resources, access to international markets with a progressive information product developed on the basis of the blockchain.
  • Ескіз
    Публікація
    Визначення терміну інтернет-маркетингу в умовах сучасного розвитку технологій та міжнародного ринку
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Пономаренко, Валерія Вадимівна; Косенко, Олександра Петрівна
    В умовах швидкого розвитку технології, методів та формату обробки інформації, форми комунікації з користувачами мережі Інтернет необхідність дослідження, аналізу, формування єдиного тлумачення та чіткого визначення інструментів, що використовуються, є в ажливим етапом розвитку маркетингу. Наявність та легкий доступ до великого обсягу інформації дозволяє досліджувати новини в момент їх запровадження, а з іншого боку, це ускладнює процес аналітики та визначення достовірності інформації, що існує на інформаційному ринку. Запропоновано тлумачення терміну «Інтернет-маркетинг», сформованого в результаті проведеного аналізу та порівняльної систематизації існуючих даних щодо визначення та складових даного напряму, поглядів та пропозицій фахівців з різних галузей та практичним досвідом. Визначено основні проблеми, що існують на сучасному етапі, масштаб, можливі варіанти вирішення та поточну ситуацію на світовому ринку. Проаналізовано існуючі інструменти, ресурси та отримано схему з повноцінним списком складових онлайн-маркетингу, що є актуальними та діючими на сучасному ринку: пошукова оптимізація, веб-аналітика, партизанський маркетинг, стратегічний маркетинг, маркетингові дослідження, контекстна реклама, емейл-маркетинг, паблік рілейшнз, веб-сайт маркетинг, відео маркетинг, партнерський маркетинг, контент маркетинг, маркетинг в соціальних медіа та вірусний маркетинг. Проаналізовано попит та актуальність даного питання в Україні та світі за допомогою використання даних з аналітики різних варіантів запитів користувачів (на різних мовах (англійська, українська та російська) та варіантах написання терміну в якості пошукового запиту за допомогою інструменту Google Trends). Зроблено висновки щодо поточного стану питання, актуальності та неоднозначності запропонованого вирішення на ринку, наявних проблем на ринку та напрямів для подальшого дослідження.
  • Ескіз
    Публікація
    Мотивація співробітників, які працюють на закордонному ринку
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Горовий, Дмитро Анатолійович; Горова, Ксенія Олександрівна; Задорожня, А. В.
    В сучасних умовах саме управління співробітниками багато в чому забезпечує конкурентоспроможність підприємств і стабільність їх підприємницького успіху. Особливо, якщо співробітники є іноземцями, або резидентами, що працюють на закордонному ринку. Знання мотиваційних установок такого працівника, уміння їх формувати і направляти відповідно до особистих цілей і завдань компанії являється найважливішим питанням сучасного бізнесу. Метою статті є аналіз мотиваційних процесів на закордонному ринку та визначення оптимальних та дієвих мотиваторів для робітників. Зокрема, для вирішення цієї мети в роботі розв’язані наступні завдання: 1. розглянуто теоретичні аспекти мотивації трудової діяльності персоналу в різних країнах світу; 2. проведена класифікація трудових мігрантів-українців; 3. визначено елементи мотивації праці в країнах з розвиненою ринковою економікою ; 4. розроблено рекомендації щодо удосконалення мотивації трудової діяльності персоналу. Інформаційну базу дослідження становлять публікації з міжнародної економіки, менеджменту та управління персоналом, з питань мотивації та стимулювання працівників українських і зарубіжних авторів, результати статистичних досліджень тощо.
  • Ескіз
    Публікація
    Алгоритм управління економічним захистом підприємств агробізнесу
    (СМП "ТАЙП", 2019) Маковоз, Оксана Сергіївна
    Мета. Метою статті є розгляд та удосконалення інструментарію економічного захисту аграрних підприємств та об’єднань. Методика дослідження. При написані статті використано наукові методи, зокрема: теоретичного узагальнення – для розгляду організаційно-економічного забезпечення економічної безпеки підприємства; синтезу та аналізу – під час систематизації класифікаційних ознак складових інструментів та їх груп за призначенням, за наслідками застосування, за діагностичною та аналітичною базою, за вартісними характеристиками; абстрактно-логічний метод – задля обґрунтування алгоритму управління економічним захистом підприємств агробізнесу. Результати дослідження. Систематизовано класифікаційні ознаки складових інструментів та їх груп за призначенням, за наслідками застосування, за діагностичною та аналітичною базою, за вартісними характеристиками. Обгрунтовано теоретико-методологічне підґрунтя побудови системи економічного захисту підприємств аграрного бізнесу. Розроблено алгоритм управління економічного захисту суб’єкта агробізнесу. Наукова новизна результатів дослідження. Обґрунтовано інструментарій економічного захисту суб’єкта агробізнесу щодо запобігання загроз негативних впливів на економічну безпеку основних функціональних цілей господарської діяльності. Удосконалено типологію інструментарію економічного захисту як компоненти ризик-менеджменту та корпоративного управління аграрних підприємств та об’єднань, що дозволило обґрунтувати пріоритетність інструментів управління ефективністю серед зазначених засобів управлінського впливу на дотримання стану захищеності суб’єкта агробізнесу. Практична значущість результатів дослідження. Впровадження запропонованого алгоритму управління економічним захистом суб’єктів агробізнесу сприятиме підвищенню результативності діяльності підприємств та їх динамічному розвитку. Управлінням загрозами в рамках окресленого алгоритму необхідно розуміти не тільки прийняття рішень, спрямованих на подолання загроз, але і менеджмент, покликаний заздалегідь прогнозувати і запобігати неплатоспроможності аграрних підприємств та протиставляти йому стратегічну програму підвищення конкурентних переваг і фінансового оздоровлення. гармонізація виробничо-комерційної та фінансово-економічної діяльності, а також потенціалу підприємства агропродовольчої сфери сприятиме ефективному економічному захисту.
  • Ескіз
    Документ
    Аккредитация организаций, выполняющих неразрушающий контроль, как необходимое условие доступа предприятий Украины к международным рынкам промышленных товаров и услуг
    (Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2019) Хорло, Н. Ф.
    Выполнен обзор международной системы аккредитации, обеспечивающей подтверждение компетенции организаций, выполняющих неразрушающий контроль промышленных изделий как органов оценки соответствия. Рассмотрены механизмы, обеспечивающие взаимное признание результатов аккредитации участниками международного рынка товаров и услуг. Определены нормативные требования к процедуре аккредитации.