Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Публікація
    The impact of artificial intelligence in logistics management on sustainability development of e-business
    (NUFT, 2023) Lysenko, Sergii; Makovoz, Oksana; Perederii, Tetiana
    In the conditions of all-encompassing transformational changes in the economic system of Ukraine, the key to the success of the functioning of domestic trade enterprises in the long term is ensuring their sustainable development. At the same time, in recent years, domestic trade enterprises have been operating in the face of global challenges, such as the COVID-19 pandemic, and now they are facing the consequences of the ongoing large-scale armed aggression of the Russian Federation against Ukraine. In particular today, a significant number of trade enterprises faced problems relocation, deterioration of supply conditions and disruption of logistics chains, complication of product sales processes, outflow of highly qualified personnel for border, the need to transfer employees to remote work, loss property, lack of sufficient equity, which is directly negative affects their effectiveness and efficiency and complicates (makes it impossible) further development. For many years, the logistics industry remains to be one of the most actively growing industries. However, there are some barriers that prevent many logistics companies from their expansion and growth, including the lack of access to real-time data that can demonstrate the most relevant road conditions, low control over delivery processes, low transparency of supply chain stages, and inaccurate route planning. Nowadays, among the factors that prevent the industry from further development, we can name the lack of access to real-time data that can demonstrate the most relevant road conditions, low control over delivery processes, low transparency of supply chain stages, and inaccurate route planning.
  • Ескіз
    Публікація
    Організація логістичного обслуговування на машинобудівних підприємствах
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Маслак, Ольга Іванівна; Труніна, Ірина Михайлівна; Гришко, Наталя Євгеніївна; Маслак, Марія Володимирівна; Яковенко, Ярослава Юріївна
    В статті проаналізовані сучасні підходи до трактування «логістичне обслуговування», яке розглядається як сукупність функцій та видів діяльності; комплекс послуг; продукти праці; складова обслуговування споживача; процес створення блага. В роботі охарактеризовані різноманітні послуги споживачам, які надаються у процесі збуту готової продукції машинобудівного підприємства. Дане дослідження присвячено проблемам логістичного обслуговування з врахуванням особливостей машинобудівної галузі. Авторами виділяються види логістичного обслуговування споживачами (логістичне обслуговування руху матеріальних потоків; інформаційне логістичне обслуговування; фінансове логістичне обслуговування; кадрове логістичне обслуговування), що пов’язані з технологією та організаційною структурою обслуговування, показникам якості, визначенням оптимального рівня обслуговування. В статті акцентовано увагу на восьми етапах системи логістичного обслуговування машинобудівного підприємства (від сегментації ринку, аналізу логістичних послуг конкурентів, ранжування послуг, їх структури та пріоритетів до оцінки рівня логістичного обслуговування та постійного контролю над якістю наданих логістичних послуг) та окреслені показники оцінювання рівня логістичного обслуговування (доступність, функціональність, надійність).
  • Ескіз
    Документ
    Новітні виклики для вітчизняного машинобудування (застосування логістичного підходу для вирішення проблем)
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Гармаш, Сергій Володимирович
    Метою роботи є аналіз відкритих джерел інформації (статистичні дані, науково-аналітичні довідки, публікації та виступи експертів) з ціллю простеження тенденцій розвитку вітчизняного машинобудування, яке ще нещодавно було одним з пріоритетів у розвитку національної економіки України; аналіз причин та наслідків штучного занепаду цієї галузі та надання практичних рекомендацій запобіганню подальшому руйнуванню вітчизняної промисловості, яка виготовляє наукоємну та високотехнологічну продукцію з високою доданою вартістю. Це може запобігти планомірному перетворенню країни у сировинний ресурс для міжнародних транснаціональних компаній та банкомат для політичних вітчизняних і закордонних гравців. Створення наглядових рад, в які входять переважно іноземці з захмарною заробітною платнею тільки за їхню номінальну бездіяльну присутність, а частіше за створення ще більшого безладу заради лобіювання власних інтересів – штучного знищення потенційного конкурента та тимчасове швидке власне збагачення, призводить до подальшого занепаду ключових галузей економіки, перетворенню країни на сировинний ресурс та до планомірного вивільнення території від її населення. Декларативні вислови українських високопосадовців – ставлеників олігархату щодо необхідності розвитку вітчизняної промисловості мають на меті лише виправдовувати видимість діяльності "нових облич" української "державності" з відсутністю у них не тільки професійного досвіду, відповідного мислення, але й совісті. У статті робляться висновки, що при наявності політичної волі і попри зовнішнього правління Україна може дати поштовх розвитку вітчизняному машинобудуванню навіть під час світової кризи, яка виникла з-за пандемії COVID-19 та масштабних карантинних заходів,оскільки ринок продукції машинобудування відіграє значну роль для технологічної, енергетичної та економічної безпеки країни, адже ступінь економічного розвитку країни визначається рівнем виробництва продукції машинобудування та її технічною досконалістю.
  • Ескіз
    Документ
    New challenges of modernity for Ukrainian tourist industry (compliance program within the framework of logistics management in the conditions of crisis)
    (2020) Garmash, Sergii; Pererva, P. G.
    It should be noted that the global financial crisis of 2008, which affected all spheres of people’s livelihoods, pushed the development of the tourist industry. Governments in many countries have begun to pay more attention to this market segment, as it is this segment that is able to restore its position and profit in a relatively short time. Another situation is with the COVID-19 pandemic. When “deferred opportunities” turn into “lost opportunities”. The aim of the research is summarizing the experience of travel companies in overcoming the negative consequences of crisis situations; tracking the typical trends of the behavior of travel companies in the market for the provision of travel services in such situations and development of practical recommendations for the possible use of a compliance program at a travel company as a part of logistics management. Methodology: while working at the article, the following methods of scientific knowledge were used: the method of unity of analysis and synthesis, method of expert assessments, comparative analysis and systemic approach. Scientific novelty: the implementation of a compliance program at a travel company organically fits into the logistics management system. Practical value: the effects of the global economic crisis due to COVID-19 pandemic and the quarantine have yet to be understood. Many domestic travel companies, referring to force majeure, impose penalties on their customers. In order to prevent corruption in such crisis conditions, it is necessary to introduce compliance programs within the travel industry in the framework of logistics management. This will help to meet the needs of the client as well as the development of the travel company even in times of crisis.
  • Ескіз
    Документ
    Концепція моделювання логістичного управління постачанням сил сектору безпеки і оборони держави
    (ВД "ІНЖЕК", 2015) Сисоєв, Володимир Вікторович
    Логістична сутність процесу постачання сил сектору безпеки і оборони держави в умовах ринкової економіки зумовлює використання механізму логістичного управління, який забезпечує формування логістичних потоків, систем і ланцюгів шляхом системної інтеграції та просторово-часового збалансування потокових процесів за рахунок глобальної оптимізації ресурсів єдиної системи матеріально-технічного забезпечення. Розроблена концепція моделювання ґрунтується на системі концептуальних положень, що відображають характерні властивості логістичного управління постачанням, принципи та мету його моделювання, характеризують різноманіття підходів і методів моделювання архітектури єдиної системи матеріально-технічного забезпечення та управління логістичними процесами у сфері постачання з урахуванням їх потокового характеру та взаємодії. Запропонована система багаторівневого моделювання, яка поєднує в цілісному багатоетапному процесі дослідження та вдосконалення логістичного управління постачанням концептуальні, структурні, функціональні та оціночні моделі, що спрямовані на вирішення завдань логістичного управління. Визначено комплекс моделей, що забезпечують відображення основних параметрів і характеристик єдиної системи матеріально-технічного забезпечення та процесу постачання з урахуванням взаємозв'язків їх складових і ключових факторів впливу, пізнання їх суті, організації та функціонування, пошук ефективних рішень та досягнення цілей логістичного управління щодо підтримання максимально можливих рівнів спроможності організаційних утворень сил сектору безпеки і оборони держави виконувати завдання за призначенням за рахунок мінімізації логістични
  • Ескіз
    Документ
    Можливості і сфера застосування балансового методу при плануванні матеріально-технічного забезпечення
    (Науково-дослідний центр індустріальних проблем розвитку НАН України, 2014) Чайка, Тетяна Юріївна
    У статті розглянуто проблеми використання балансового методу при плануванні матеріально-технічного забезпечення. Проаналізовано можливості та сфера застосування балансового методу як інструменту, що дозволяє здійснювати управління матеріально-технічним забезпеченням на основі збалансованості і пропорційності. Уточнено підходи до застосування балансового методу як при побудові балансових моделей матеріально-технічного забезпечення, так і при вирішенні допоміжних завдань, що пов’язані з побудовою детермінованих моделей; визначенням ступеня впливу окремих факторів при проведенні економічного аналізу; проведенням аналізу ефективності використання матеріальних ресурсів; контролем правильності аналітичних розрахунків.
  • Ескіз
    Документ
    Якісний аналіз реалізації організаційно-управлінського потенціалу та конкурентостійкості підприємств машинобудування
    (ВД "ІНЖЕК", 2014) Кузьминчук, Наталія Валеріївна; Андрєєва, Євгенія Леонідівна
    The goal of the article is analysis of logistics costs in production of semiconductor materials using example of two Ukrainian enterprises. The article studies influence of logistics management and logistics costs upon formation of the final cost value (price) of a commodity (service). It gives an assessment of logistics costs of Ukrainian semiconductor enterprises and establishes its structure by types of main expenditure items: material, transport, production and storehouse. It establishes the generalised quantitative structure of logistics costs of Ukrainian semiconductor enterprises with various forms of ownership under conditions of a situational growth of cost value of products and reduction of profitability of production, caused by common crisis tendencies in economy. Prospects of further studies in this direction are analysis of costs in production of semiconductor products and establishment of the specific feature of their grouping and classifying from the point of view of logistics and justification of the model of assessment of cost value of products, which takes into account mutually contradictory influence of direct logistics costs and logistics management upon the final result.