Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Контроль і діагностика стану тягового електропривода
    (Національний університет "Полтавська політехніка ім. Юрія Кондратюка", 2021) Носков, Валентин Іванович; Мезенцев, Микола Вікторович; Гавриленко, Світлана Юріївна; Гейко, Геннадій Вікторович
    При розробці систем тягового електропривода вітчизняного дизель-поїзда ДЕЛ-02 з тяговими асинхронними двигунами ставиться завдання забезпечення ефективного контролю та діагностики стану дизель-поїзда і його елементів у процесі експлуатації з використанням сучасних інформаційних технологій. Для досягнення цієї мети необхідно було вирішити такі питання: визначення основних вузлів і параметрів, які підлягають контролю та діагностиці; побудова структурної схеми системи контролю та діагностики; розробка методів контролю та діагностики стану дизель-поїзду та його елементів. Результати. Для підвищення ефективності експлуатації дизель-поїздів ДЕЛ-02 вітчизняного виробництва розроблена система контролю та діагностики стану тягового електропривода з використанням сучасних засобів виміру основних параметрів і подальшою обробкою отриманої інформації бортовою мікропроцесорною системою керування. Запропоновані та обґрунтовані рішення щодо побудови системи, яка забезпечує контроль необхідної кількості технічних і економічних показників тягового електропривода без введення в схему системи керування додаткових елементів. Контроль і діагностика показників стану тягового електропривода виконана за допомогою нейронної мережі.
  • Ескіз
    Документ
    Алгоритм управления пневматической системой с широтно-импульсной модуляцией потока озоно-кислородной смеси
    (НТУ "ХПИ", 2013) Кипенский, Андрей Владимирович; Томашевский, Роман Сергеевич; Куличенко, Вячеслав Викторович; Махонин, Николай Витальевич
    В работе рассмотрена пневматическая система регулирования расхода озоно-кислородной смеси медицинского озонатора. Для регулирования расхода использован метод широтно-импульсной модуляции, который реализуется микропроцессорной системой управления. Приведена блок-схема алгоритма работы этой системы и графики, демонстрирующие процесс автоматического регулирования расхода.