Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Застосування вихрострумових методів неруйнівного контролю в електроенергетиці
    (2021) Баклицький, Владислав Миколайович; Борисенко, Євген Анатолійович; Черкашина, Вероніка Вікторівна
    Розглянуто можливість використання вихрострумових методів неруйнівного контролю в електроенергетиці. Проаналізовано з застосуванням амплітудного і фазового методів неруйнівного контролю зміну параметрів проводу АС 240/32 мм2 і виявлено, що зі збільшенням механічного зусилля на провід зменшується питома електрична провідність проводу і збільшується його питомий опір. В результаті такої зміни значень параметрів подовжується провід, що приводить до збільшення стріли провисання та можливого його обриву, що спонукає до ускладнення режиму роботи електричних мереж й обумовлює доцільність контролювання поточних параметрів повітряних ліній електропередачі.
  • Ескіз
    Документ
    Совершенствование управления транспортом электрической энергии за счет структурирования воздушных линий 35 – 750 кВ
    (Artmedia 24, Satteldorf, Germany, 2021) Черкашина, Вероника Викторовна
    Для совершенствования управления транспортом электрической энергии предложено структурирование воздушных линий на основе оптимизации параметрических рядов сечений проводов и вмонтированного в фазный провод волоконно-оптического кабеля. Реализация предлагаемого направления исследовалась на технико-экономической модели воздушных линий 35 – 750 кВ, основное отличие которой заключается в изменении аналитической связи инвестиций в линии с сечением провода. Для анализа разработанной модели использован критериальный метод, который позволил уйти от неопределенности исходной информации. Реализация данного направления позволит снизить влияние неоднородности сети, перейти к унификации воздушных линий и контролировать текущие параметры объекта в реальном времени.
  • Ескіз
    Документ
    Врахування інноваційних технологій в задачах проектування повітряних ліній електропередачі
    (2020) Бондаренко, Володимир Омелянович; Горкунов, Борис Митрофанович; Черкашина, Вероніка Вікторівна
    У статті обґрунтовано необхідність врахування інноваційних технологій під час проектування повітряних ліній електропередачі. Відмінною особливістю запропонованого підходу є доцільність враховувати під час проектування наявність засобів контролю поточних технологічних параметрів об’єкту для керування в період експлуатації режимами роботи електричних мереж в реальному часі з метою оптимізації перетоків активної потужності і зменшення технологічних втрат.
  • Ескіз
    Документ
    Adjustment of air line structure for optimal transport management and electricity distribution
    (PC тесhnology сеntеr, 2018) Cherkashyna, V. V.
    The object of research is processes in air lines that affect the transportation and distribution of electricity. One of the most problematic places is the wires of overhead lines. The variety of wires with which the lines are made leads to heterogeneity of the network, which is reflected in the technological losses of power. In the course of the study, the technical and economic model of discounted costs in air lines is used, which is improved due to a change in the analytical connection of investments with wire cross-section. A criteria method is used to analyze this model. This method allows to analyze such models and to make a decision in relative units with incomplete initial information. It is received that perfection of structure of overhead lines at the expense of optimization of parametrical series of sections of wires allows to reduce influence of heterogeneity of a network. And also to proceed to the unification of overhead lines, to increase the schedule for the reconstruction of the facility, but does not expand the functionality of the lines. Equipping the lines with a fiber-optic monitoring system allows to monitor the parameters of the object along the entire length of the object. This reduces the loss of active power and provides an opportunity to optimally manage the transport and distribution of electricity in real time. The proposed direction has a number of features, in particular, shows a consistent improvement in the structure of the lines. In comparison with similar known approaches, the advantage of the proposed approach is the complex justification of the development of overhead lines in the electricity market.