Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 28
  • Ескіз
    Публікація
    Strategic planning at the enterprise
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Yang, Lan; Kobielieva, T. O.; Khodyrieva, O. O.
    Strategic planning has been proven to be a key tool for developing competitive advantage, responding to changes in the business environment, and achieving long-term success. This helps the enterprise manage its development and ensure sustainable development in a changing world.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості адаптації маркетингових технологій до умов воєнного стану
    (Видавництво "Ліра-К", 2024) Райко, Діана Валеріївна; Солошенко, Андрій
  • Ескіз
    Публікація
    Оптимізація корпоративної стратегії: елімінація неефективних економічних складових
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Сусліков, Станіслав Вячеславович
    Стаття присвячена питанню оптимізації корпоративних стратегій в умовах сучасної економічної нестабільності. Автори розглядають методики обробки інформації, необхідні для виявлення та елімінації неефективних економічних складових у стратегічному плануванні підприємства. У статті розглядаються результати аналізу досвіду вітчизняних та закордонних компаній у сфері оптимізації корпоративних стратегій. Основний акцент робиться на використанні сучасних методів та інструментів обробки інформації, таких як семантичний аналіз, порівняльний аналіз, сопоставление та інші, для отримання об'єктивних даних та числових оцінок. Автори виділяють ключові фактори, які слід враховувати при оптимізації корпоративної стратегії, такі як ефективність, рентабельність, ризики, конкурентність та інші. Вони також розглядають підходи до вибору джерел інформації та методів обробки даних. Стаття містить практичні рекомендації для керівників компаній щодо покращення процесів прийняття стратегічних рішень, підвищення комплексного соціально-економічного стану та конкурентоспроможності підприємства в умовах економічної нестабільності.
  • Ескіз
    Документ
    Подход к построению информационной системы управления эффективностью предприятия, входящего в холдинг
    (Рожко С. Г., 2017) Москаленко, Валентина Владимировна; Фонта, Наталия Григорьевна
    Предложена структура EРМ – системы предприятия, входящего в холдинг. Рассмотрен процесс разработки ключевых показателей деятельности холдинга до бюджетных показателей предприятий, которые входят в данный холдинг. Каскадирование предполагает декомпозицию ключевых показателей холдинга на стратегическом периоде на ключевые показатели деятельности предприятий по годам. Годовые показатели далее декомпозируются до показателей бизнес-процессов операционной, финансовой и инвестиционной деятельности, а затем на их основании формируются показатели бюджетов предприятия.
  • Ескіз
    Документ
    Usage of digital technologies for strategic planning in conditions of the fourth industrial revolution
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Adamkevych, А. S.; Shyriaieva, Natalia Volodumyrivna
  • Ескіз
    Публікація
    Стратегічне планування як процес забезпечення економічної безпеки бізнес-процесів підприємства торгівлі
    (Видавничий дім "Гельветика", 2020) Коптєва (Фадєєва), Ганна Миколаївна
    У статті розглянуто теоретичні питання стратегічного планування економічної безпеки підприємства в умовах невизначеності. Автором розроблено концептуальну ієрархічну модель стратегічного планування економічної безпеки бізнес-процесів підприємства торгівлі, що вирішує завдання кількісного і якісного оцінювання цілей та пріоритетів у забезпеченні економічної безпеки бізнес-процесів підприємства і враховує вплив кожного з елементів моделі на кожному з її рівнів на кінцевий результат; формування й використання інформації, вмінь, навичок і досвіду управлінського персоналу, здатних зменшити або попередити негативні наслідки впливу загроз і небезпек під час оцінювання рівня економічної безпеки підприємства торгівлі. Запропонована модель інтегрує шість рівнів ієрархії, з яких кожен наступний є деталізацією та конкретизацією попереднього, а її найнижчий рівень уособлює множину можливих альтернатив забезпечення економічної безпеки бізнес-процесів торговельного підприємства (сценаріїв імовірного розвитку ситуації, варіантів стратегічних рішень тощо) та дає змогу найбільш повно репрезентувати декомпозицію структурних взаємозв’язків та взаємозалежностей економічної безпеки із загрозами і ризиками та альтернативними варіантами її забезпечення відповідно до означених цільових орієнтирів стратегічного управління.
  • Ескіз
    Документ
    Концепции формирования стратегического плана развития медицинского учреждения
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Садовский, Виктор Артемович; Семенченко, Галина Владимировна; Подхалюзин, Андрей Юрьевич
    В статье рассматривается стратегический курс реформирования отрасли здравоохранения Украины. Приведены нормативные и законодательные акты, как основа стратегического развития учреждений здравоохранения. Рассмотрены принципы стратегического планирования развития медицинских учреждений, переведенных в новый хозяйственно-правовой статус «коммунальные некоммерческие предприятия» (КНП). Приведены элементы управления здравоохранением на региональном уровне. Рассмотрены разделы планирования и этапы разработки стратегического плана КНП.
  • Ескіз
    Публікація
    Бренд-менеджмент в стратегічному управлінні підприємством
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Шматько, Наталія Михайлівна; Пантелєєв, Михайло Сергійович; Кармінська-Бєлоброва, Марина Володимирівна; Мирошник, Тетяна Олегівна
    Брендинг є невід'ємною складовою маркетингової діяльності підприємства та може аналізуватись в різних аспектах. Бренд-менеджмент – це процес створення і управління брендом, який заснований головним чином на збуті товару. Основними складовими в даному процесі є ідеї бренду, аналіз ринку, розробка стратегії, організація рекламної компанії. Крім того, на сьогодні брендингова політика являється однією з елементів маркетингу, вона визначає позиції інших видів політики, оскільки на сьогодні роль бренду для підприємства являє собою визначальний фактор конкурентоспроможності та виживання підприємства на ринку. При формування бренду необхідно формувати проблеми, що стосуються потреб, пропозиції і попиту, так як вони в повній мірі відображають специфіку функціювання ринку продукції. Диференційовано процес управління брендом в блоки; запропоновані методи визначення вартості бренду підприємства. Передумови зміни бренд-менеджменту мають зв'язок з процесами та циклами, що відбуваються в економіці такі, як: глобалізація бізнесу, розвиток науково-технічного прогресу, зміни в зовнішньому середовищі та соціумі та навіть розширення меж ринкової діяльності, тому відображено порівняння динаміки бренд-менеджменту підприємств; проведено порівняння концепцій бренд-менеджменту. Процес стратегічного управління брендом важливий для створення і підтримки капіталу бренду. Розробка стратегії, яка успішно підтримує або поліпшує пізнаваність бренду, зміцнює асоціації бренду, підкреслює якість бренду і його використання, є частиною управління брендом. В сучасному світі «Бренд-лідерство» запропоновано як нова концепція у бренд-менеджменті. Таким чином для утримання конкурентної позиції кожен керівник повинен в першу чергу при розробці своєї стратегії враховувати цінність свого бренду та приділити увагу брендингу і найти ключові моменти для виграшної позиції.
  • Ескіз
    Документ
    Информационная технология каскадирования стратегических показателей эффективности до показателей бюджетов предприятия
    (Харківський університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2017) Москаленко, В. В.; Фонта, Наталия Григорьевна; Миронюк, И. А.
    Рассмотрены проблемы формирования иерархии ключевых показателей деятельности в рамках системы управления эффективностью предприятия. Предложен процесс каскадирования системы стратегических показателей эффективности до показателей бюджетов по годам стратегического периода. Предложена информационная технология формирования иерархии показателей эффективности предприятия во временном аспекте. Эта технология рассматривается в рамках корпоративной информационной системы управления эффективностью предприятия. Рассмотрено построение EPM-системы с учётом каскадирования.
  • Ескіз
    Документ
    Прогнозирование как элемент системы государственного управления развитием трудового потенциала Украины
    (ОФ РАНХиГС, 2012) Мороз, Владимир Михайлович
    Статья содержит результаты прогнозирования динамики изменений индекса развития трудового потенциала, рассчитанного для Украины до 2050 года. На основе анализа соответствующего прогноза получены выводы относительно возможности его использования в процессе государственного управления развитием трудового потенциала государства. Кроме того, в статье рассмотрены общетеоретические вопросы функционирования системы государственного прогнозирования.