Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Публікація Світовий та вітчизняний досвід впровадження принципів сталості в туристичну галузь та сферу гостинності(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Чайка, Тетяна Юріївна; Якименко, Михайло Олександрович; Білоусов, Данило Віталійович; Булдаков, Олексій МиколайовичВивчено досвід управління туристичною галуззю за принципами сталості. Впровадження принципів сталого розвитку в туризмі дозволить досягти еколого-збалансованого використання природних ресурсів; збереження та відновлення біорізноманіття; залучення інвестицій з метою ліквідації заданої шкоди довкіллю; підтримки економіки регіону без незворотнього впливу на екосистеми; залучення місцевого населення у процес екологічної орієнтації населення; забезпечення законності у здійсненні туристичної діяльності; застосування концепції екологічного менеджменту та маркетингу. Акцентовано увагу на необхідності підготовки звітів із сталості суб’єктами туристичної галузі та сфери гостинності, оцінювання дестинацій за критеріями сталого розвитку туризму. Вивчено значення сільського туризму в процесах забезпечення сталого розвитку території: забезпечення доступу населення до природних рекреаційних ресурсів, сприяння відновленню фізичного та морального стану; переходу від традиційної економіки до циркулярної; підвищення рівня економічного стану регіону; диверсифікації агропослуг, створення додаткових робочих місць, популяризації території та появи нових можливостей для представників інших галузей економіки. Вивчена вітчизняна практика, проєкти сталого розвитку сільських територій на основі розвитку сільського туризму та гостинності. Вивчено досвід сільських садиб, що реалізують сталі практики в сільському туризмі. Внесено пропозиції щодо удосконалення підготовки фахівців з туризму шляхом ґрунтовного вивчення стандартів якості у сфері сільського зеленого туризму; маркетингу, брендингу послуг та напрямків диверсифікація сільського туризму; механізмів створення і розвитку кластерів сільського туризму; сучасних інформаційних технологій у розвитку сільського зеленого туризму.