Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Удосконалення управління прибутком на підприємстві(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Геворкян, Артем Юрійович; Євдокимова, Ольга АндріївнаУ статті розглянуто питання управлінням прибутком підприємства. Показано, що прибуток є важливою грошовою оцінкою виробничої та фінансової діяльності підприємства, що демонструє ефективність роботи підприємства. Bін є одним з основних показників діяльності та розвитку підприємства, вдосконалення матеріальної бази та його продукції. Розглянуто роль прибутку у розвитку підприємства в сучасних ринкових умовах. Проведено аналіз підходів щодо управління прибутком. Проаналізовані системи управління прибутком підприємства. Визначені послідовність дій при управлінні розподілом та використанням прибутку підприємства. Виявлено необхідні умови ефективного управління і вдосконалення процесу управління прибутком підприємства. Запропоновані заходи для покращення цільової структури використання прибутку підприємства, що дозволить поліпшити фінансове становище підприємства і збільшити ефективність його діяльності.Документ Формування міжнародної рекламної кампанії(НТУ "ХПІ", 2018) Геворкян, Артем Юрійович; Долина, Ірина Володимирівна; Клепікова, Світлана ВолодимирівнаРозглянуто основні складові рекламної кампанії підприємства. Зроблено висновок, що рекламну кампанію слід проводити поетапно. Запропоновано рекламну кампанію для ПАТ "Харківська бісквітна фабрика", що складається з п'ятьох етапів. Кожен етап включає в себе певну кількість заходів, що у підсумку повинні збільшити прибуток підприємства та долю ринку кондитерських виробів Таджикістану. Розраховано бюджет рекламної кампанії для ПАТ "Харківська бісквітна фабрика" на ринку Таджикістану.Документ Фактори, що впливають на визначення інвестиційної привабливості та вартості бізнесу(НТУ "ХПІ", 2018) Геворкян, Артем Юрійович; Другова, Олена Сергіївна; Клепікова, Світлана ВолодимирівнаЗапропоновано основні фактори, що впливають на оцінку вартості компанії, та на основі емпіричного дослідження визначено кореляційний зв'язок між значенням цих факторів та вартістю компаній металургійної галузі. Найбільш значущими фінансовими показниками було визначено рентабельність власного капіталу та темпи росту компанії. Найбільш значущими не фінансовими чинниками визначено якість управління підприємством та рівень ризику. Між значенням інвестиційної привабливості та ринковою вартістю підприємства та рентабельністю активів і ринковою часткою підприємства визначено кореляційний зв'язок середньої сили.