Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Публікація Механізм комерціалізації інноваційної продукції промислового підприємства(Триторія, 2020) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Райко, Діана Валеріївна; Мельник, Ю. В.; Грищенко, Олена ФедорівнаПублікація Управління інноваційним розвитком в умовах технологічних трансформацій(Триторія, 2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія СергіївнаДосліджено проблеми управління інноваційним розвитком в умовах четвертої промислової революції і зміни технологічних укладів. Окреслено роль цифровізації у формуванні передумов випереджаючого інноваційного розвитку. Викладено підходи до управління знаннями як основою і результатом інноваційної діяльності. Визначено особливості управління інноваційним розвитком університетів в умовах технологічних трансформацій. Запропоновано підходи до ринково-орієнтованого антикризового управління інноваційним розвитком регіонів і галузей економіки.Документ Маркетингові засади впровадження екологічних інновацій(ТОВ "Друкарський дім "Папірус", 2013) Ілляшенко, Сергій МиколайовичУ монографії з застосуванням методів і інструментів маркетингу досліджено проблеми і окреслено перспективи впровадження екологічних інновацій як передумови переходу до сталого розвитку. Висвітлено підходи до мотивування створення і впровадження екологічних інновацій. Розроблено засади механізму впровадження екологічних інновацій.Документ Інновації і маркетинг – рушійні сили економічного розвитку(ТОВ "Друкарський дім "Папірус", 2012) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Божкова, В. В.; Дайновський, Ю. А.; Жихор, О. Б.; Прокопенко, О. В.Монографію присвячено розробці методологічних та теоретико-методичних засад ринково-орієнтованого управління інноваційним розвитком на державному та регіональному рівнях, а також рівні окремих організацій. Висвітлено роль маркетингу і інновацій як рушійних сил економічного розвитку. Викладено підходи до стратегічного управління розвитком на засадах маркетингу інновацій. Розкрито особливості діагностики, посилення та реалізації потенціалу інноваційного розвитку, специфіку застосування інструментарію маркетингу інновацій та новітніх інструментів і методів маркетингу в управлінні інноваційною діяльністю підприємств. Для фахівців у галузі інноваційного менеджменту та маркетингу інновацій. Буде корисною для викладачів, аспірантів і студентів економічних та технічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також широкого кола читачів, яких цікавлять проблеми управління інноваційною діяльністю.