Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Аналіз споживача в епоху війни в Україні: виклики та можливості для маркетингових стратегій підприємств України(ФОП Томенко Ю. І., 2023) Анопа, Антон Станіславович; Ілляшенко, Сергій МиколайовичДокумент Перспективи і проблеми формування та реалізації людського капіталу підприємств та установ України(Херсонський державний аграрний університет, 2020) Ілляшенко, Сергій МиколайовичВиконано аналіз проблем і перспектив формування та розвитку ресурсної і потенційної частини людського капіталу підприємств та установ України.Документ Принципи партизанського маркетингу(Сумський державний університет, 2015) Никонець, М. О.; Ілляшенко, Сергій МиколайовичДокумент Маркетинг інновацій як концепція ведення інноваційного бізнесу(Східноукраїнській національний університет ім. В. Даля, 2011) Ілляшенко, Сергій МиколайовичПублікація Формування системи оподаткування у сфері туристичного бізнесу(Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, 2019) Долина, Ірина Володимирівна; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Маслак, Марія Володимирівна; Глізнуца, Марина Юріївна; Івченко, Марія ОлександрівнаРозроблено рекомендації по організації обліку та оподаткування витрат, а також по вдосконаленню обліково-аналітичного забезпечення управління витратами, коригуванню схем управління на основі отриманих даних, спрямованих на оптимізацію витрат, які є однією з умов виходу туристичних підприємств на рівень світових туристських організацій.