Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Особливості застосування інтернет-технологій просування наукового журналу(Київський національний торговельно-економічний університет, 2017) Ілляшенко, Сергій МиколайовичДокумент Особливості просування продукції промислового призначення в інтернет(ФОП Ткачов О. О., 2016) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Дериколенко, Анна ОлександрівнаПублікація Механізм управління знаннями в організації в контексті її ринково-орієнтованого інноваційного розвитку(Одеський національний політехнічний університет, 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія СергіївнаРозроблені і науково обґрунтовані теоретико-методологічні засади формування організаційно-економічного механізму управління знаннями в організації як основою її інноваційного розвитку які, зокрема, включають: принципи формування і функціонування зазначеного механізму, його функції і структуру, послідовність і зміст процедур управління продукуванням і використанням актуальних релевантних знань. Розроблено і обґрунтовано підхід до управління знаннями організації з застосуванням сучасних комп’ютерних інформаційних технологій, окреслено роль і місце механізму управління знаннями у структурі системи управління Web-ресурсами організації. Практична реалізація отриманих наукових результатів надає можливість обґрунтованого і цілеспрямованого управляти інноваційним розвитком організацій в умовах економіки знань, шляхом формування на основі знань стійких конкурентних переваг на національному і міжнародних ринках, створює передумови їх переходу до випереджаючого інноваційного розвитку.Документ Управління маркетингом в умовах еволюції його видів(Луцький національний технічний університет, 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Рудь, Марія ПетрівнаДосліджена еволюція видів маркетингу у часовому розрізі, починаючи з фрагментарного маркетингу початку 20 сторіччя і до сучасних найновіших його видів. Відповідно до розробленої авторами еволюційної схеми виконано аналіз нових видів маркетингу в системі: назва, сутність, сильні і слабкі сторони, рекомендації з застосування, наявні обмеження застосуванню. Розроблена і науково обґрунтована схема поетапного вибору видів і інструментів маркетингу конкретним товаровиробником (продавцем), який функціонує у певних умовах зовнішнього макро- і мікросередовища.