Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки "Загальні вимоги до виконання та оформлення дипломних робіт"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Борейко, Наталя Юріївна; Зінченко, Ліна Володимирівна; Азаренкова, Любов Леонідівна
    Методичні вказівки мають на меті допомогти здобувачам у виконанні бакалаврських робіт, визначають вимоги до їх підготовки та захисту. Бакалавр – це освітній ступінь, що здобувається на першому рівні вищої освіти та присуджується закладом вищої освіти в результаті успішного виконання здобувачем вищої освіти освітньо-професійної програми. Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти передбачає набуття особою теоретичних знань та практичних умінь і навичок, достатніх для успішного виконання професійних обов’язків за обраною спеціальністю. При підготовці фахівців у закладах вищої освіти важливе місце посідає навчально-дослідницька робота здобувачів, в якій центральне місце надається виконанню дипломної роботи. Дипломна робота (ДР) – це вид кваліфікаційної роботи, яку виконують згідно з навчальним планом зі спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» в НТУ «ХПІ» для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. ДР виконують у напрямках наукового дослідження, проведення аналізу і теоретичної розробки в галузі фізичної культури і спорту. При виконанні кваліфікаційної роботи здобувач систематизує і закріплює знання за спеціальністю; демонструє вміння застосовувати їх на практиці, а також готовність до самостійної науково- дослідної діяльності, підвищує рівень знань з розробки наукових та методичних документів. Захист бакалаврської роботи проводить державна екзаменаційна комісія (ДЕК) у формі публічного захисту роботи. ДР виконується державною мовою, на правах рукопису, підготовлюється в друкованій та електронній формах. У методичних рекомендаціях є посилання на стандарти НТУ «ХПІ»: СТЗВО-ХПІ-2.01-2021. Система стандартів з організації навчального процесу. Дипломні проекти та дипломні роботи. Загальні вимоги до виконання.
  • Ескіз
    Документ
    Гуманістична спрямованість підготовки спортивного тренера
    (Видавництво УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024) Борейко, Наталя Юріївна; Юшко, Олексій Володимирович; Азаренкова, Любов Леонідівна
    Однієї з головних проблем реформування процесу підготовки спортивних тренерів, які будуть запорукою відновлення держави і остаточних демократичних змін нашого суспільства є формування у них певних демократичних цінностей і відповідних особистісних якостей. Тому актуально розглянути питання підходів до формування у майбутніх тренерів особистісних якостей в процесі навчально-виховного процесу у закладах вищої освіти. Мета дослідження: визначити педагогічні підходи до формування у майбутніх тренерів особистісних якостей в процесі навчально-виховного процесу у закладах вищої освіти. Методи дослідження: теоретичний аналіз і узагальнення науково-методичної літератури, спостереження. У статті представлені результати дослідження, яке проводилось на базі Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». В ньому брало участь 30 студентів 4 курсу. Аналіз літератури та спостереження за підготовкою спеціальності 017 «Фізична культура і спорт», дозволило виявити необхідність пошуку гуманістично спрямованих розробок для удосконалення навчально-виховного процесу підготовки спортивних тренерів, які відповідно до сучасних вимог, повинні бути творчими, вільними, цілеспрямованими особистостями. Доведено, що забезпечення гуманістичної спрямованості тренерської діяльності вимагає від майбутнього тренера певний рівень розвитку особистісних якостей, серед яких основним є людяність, милосердя, доброзичливість, доброта, сердечність, чуйність, віра, повага і любов до дитини, свободолюбність, гуманізм, емпатія, відповідальність, терпимість, чесність, гідність, справедливість, принциповість, життєрадісність. Встановлено, що для формування гуманістичних якостей ефективними є наступні методи навчання: метод творчого діалогу, фахові тренінги, соціально-рольові та ділові ігри, «мозкові штурми», аналіз практичних ситуацій, метод відкритої трибуни. Всі ці методи є активними і дозволяють формувати особисті якості студентів з акцентом на гуманістичну спрямованість.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості формування уміння плавання у студентів у глибокій ванні басейна
    (Харківська державна академія фізичної культури, 2020) Борейко, Наталя Юріївна; Курій, Олена Володимирівна; Бабаджанян, Вікторія Володимирівна
    У статті надано характеристику поняттю «вміти плавати». Представлена технологія навчання умінню плавання студентів у глибокій ванні басейна. Визначено за допомогою анкетування кількість студентів 1 курсу, які мають навичку плавання. Наведено педагогічні умови до впровадження технології. Розроблено технологію для навчання плаванню студентів в глибокій ванні басейна.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з освітнього компоненту "Педагогіка"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Борейко, Наталя Юріївна; Юшко, Олексій Володимирович; Азаренкова, Любов Леонідівна
    У методичних вказівках визначено методику підготовки до самостійної роботи, сформульовано тематики самостійної роботи та індивідуального завдання (реферату) з освітнього компоненту «Педагогіка» для студентів НТУ «ХПІ» спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» (бакалавр). Наведено вимоги до структури та оформлення реферату. Надані теми рефератів. Матеріали до самостійної роботи студентів систематизовані та базуються на аналізі сучасних наукових і методичних джерелах інформації.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання практичних робіт з освітнього компоненту "Педагогіка"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Борейко, Наталя Юріївна; Юшко, Олексій Володимирович; Азаренкова, Любов Леонідівна
    Методичні вказівки підготовлено для студентів денної форми навчання спеціальності 017 "Фізична культура і спорт» НТУ «ХПІ", які навчаються на освітньо-кваліфікаційною програмою підготовки бакалаврів. Студентам представлено розподіл навчального часу та види навчальних занять з освітнього компоненту дисципліни "Педагогіка". Надано перелік тем, види практичних занять з дисципліни, список джерел інформації. Встановлено критерії оцінки виконання усіх видів практичної роботи.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка фізичної підготовленості студентів секції важкої атлетики та скандинавської ходьби)
    (Запорізький національний університет, 2022) Глядя, Сергій Олександрович; Юшко, Олексій Володимирович; Борейко, Наталя Юріївна; Азаренкова, Любов Леонідівна
    У статті проаналізовано наявні види контролю та обґрунтовано зміст тестів і нормативів для оцінювання фізичної підготовленості студентів під час проведення навчальних занять з важкої атлетики та скандинавської ходьби, оцінено фізичну підготовленість студентів (секцій важкої атлетики та скандинавської ходьби). Матеріал і методи. У дослідженні взяли участь 24 студенти (чоловіки, основна медична група) зі спортивної спеціалізації «важка атлетика» та 24 студенти (чоловіки, основна медична група) секції скандинавської ходьби. Експеримент тривав протягом навчального року, заняття проводились за розкладом два рази на тиждень. Методи дослідження: аналіз і узагальнення даних науково-методичної та спеціальної літератури; педагогічне спостереження; тестування студентів. Результати. Застосовано комплексний аналіз з видів підготовленості студентів. Розглянуто вплив і взаємодію вправ з комплексів тестів із загальної фізичної та зі спеціальної фізичної підготовленості на студентів-важкоатлетів та студентів секції скандинавської ходьби. Виявлено рівень розвитку показників загальної та спеціальної фізичної підготовленості студентів НТУ «ХПІ», які займаються у секціях важкої атлетики та скандинавської ходьби. За даними дослідження студенти секції важкої атлетики мають високі показники за результатами тестування сили, а саме в підтягуванні на перекладині, стрибку у довжину з місця та нахилі тулуба вперед з положення сидячи, низькі показники в тестуванні витривалості. У студентів секції скандинавської ходьби, навпаки, найкращі показники у тестуванні рівномірного бігу 3000 м та гнучкості. Запропоновано засоби оцінювання спеціальної фізичної підготовленості для секції важкої атлетики: стрибок угору з місця, потрійний стрибок у довжину, згинання і розгинання рук в упорі на підлозі з оплеском, піднімання ніг угору з вису на перекладині, та секції скандинавської ходьби: ходьба з палками на 100 метрів з виконанням елементів техніки скандинавської ходьби. Висновки. Визначено рівень фізичної підготовленості студентів, які займаються важкою атлетикою та скандинавською ходьбою. Відмінний рівень мають 25% студентів, а 16,7% студентів – добрий рівень, 50% студентів – задовільний рівень і 8,3% студентів – незадовільний рівень фізичної підготовленості. Оптимальне поєднання засобів загальної і спеціальної фізичної підготовки підвищує рівень працездатності студентів, сприяє ефективному виконанню тренувальних навантажень та більш швидкої спортивної результативності.
  • Ескіз
    Документ
    Робоча програма навчальної дисципліни "Фізичне виховання"
    (2023) Любієв, Альберт Гнатович; Юшко, Олексій Володимирович; Борейко, Наталя Юріївна; Глядя, Сергій Олександрович; Блошенко, Олена Іванівна
    Мета навчальної дисципліни «Фізичне виховання» передбачає: виховання у студентів потреби оволодівати знаннями, уміннями й навичками засобами зі спеціалізацій з видів спорту, з видів рухової активності; формування вміння застосовувати набуті цінності в життєдіяльності майбутніх фахівців; збереження і зміцнення здоров’я; послідовне формування фізичної культури особистості фахівця.
  • Ескіз
    Документ
    Anthropometric measurements and assessment of functional status
    (2023) Hliadia, S. O.; Yushko, O. V.; Boreiko, N. Y.; Bilous, O. V.
    Methodical recommendations have been prepared for full-time students of all specialties NTU «KhPI» (main medical group, special medical group) for transferring the educational process to a distance form of education. Students are offered the organization of self-monitoring of their physical condition, mastering the anthropometry method by studying their own body dimensions, enriching the necessary theoretical knowledge, conducting a functional test (orthostatic test), the ability to analyze the obtained results. Evaluation criteria for practical work have been established «Anthropometric measurements and assessment of functional status». A sample structure of practical work is provided.
  • Ескіз
    Документ
    Робоча програма з навчальної дисципліни "Фізичне виховання". Спеціалізація з виду спорту "Плавання"
    (2023) Юшко, Олексій Володимирович; Борейко, Наталя Юріївна; Блошенко, Олена Іванівна; Ширяєва, Світлана Вікторівна; Родигіна, Віта Петрівна; Кучеренко, Григорій Григорович; Бабаджанян, Вікторія Володимирівна; Курій, Олена Володимирівна
    Мета викладання навчальної дисципліни «Фізичне виховання». Спеціалізація з виду спорту «Плавання» передбачає виховання у студентів потреби оволодівати знаннями, уміннями й навичками, засобами зі спеціалізацій з виду спорту «Плавання», збереження і зміцнення здоров’я, послідовне формування фізичної культури особистості фахівця, яке відповідає першому (бакалаврському) рівню вищої освіти, застосування набутих цінностей в життєдіяльності майбутніх фахівців.
  • Ескіз
    Документ
    Робоча програма навчальної дисципліни "Фізичне виховання"
    (2022) Любієв, Альберт Гнатович; Юшко, Олексій Володимирович; Борейко, Наталя Юріївна; Глядя, Сергій Олександрович; Блошенко, Олена Іванівна
    Мета навчальної дисципліни «Фізичне виховання» передбачає виховання студентів, потреби оволодівати знаннями, уміннями й навичками засобами зі спеціалізацій з видів спорту, з видів рухової активності, застосування набутих цінностей в життєдіяльності майбутніх фахівців, збереження і зміцнення здоров’я. Послідовне формування фізичної культури особистості фахівця, яка відповідає Першому (бакалаврському) рівню.