Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни "Контроль і ревізія"
    (НТУ "ХПІ", 2013) Манойленко, Олександр Володимирович; Жадан, Тетяна Андріївна; Сиром'ятникова, Оксана Валеріївна
    Методичні вказівки до контрольної роботи з дисципліни "Контроль і ревізія" для студентів заочної форми навчання економічних спеціальностей розроблені відповідно до робочої програми вивчення навчальної дисципліни "Контроль і ревізія". Мета контрольної роботи полягає в закріпленні та поглибленні теоретичних знань, набутих студентом у процесі вивчення дисципліни "Контроль і ревізія", виробленні уміння самостійно працювати з навчальною, спеціальною літературою, нормативними та законодавчими актами України, статистичними матеріалами, робити узагальнення і висновки. Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з навчальної дисципліни «Контроль і ревізія» складаються з двох частин: теоретичної та практичної. Зміст теоретичної частини роботи має відповідати сучасному рівню розвитку економічної науки. У ній висвітлюються питання, які передбачені варіантом контрольної роботи. Розкриття питань контрольної роботи слід супроводжувати посиланням на літературні джерела, нормативно-правові акти України, присвячені проблемам планування, організації та здійснення контрольно-ревізійних заходів. Необхідно також показати уміння зіставляти різні підходи до розв'язання тих чи інших проблем, самостійно робити висновки на основі вивченої літератури, зібраного, опрацьованого та узагальненого фактичного матеріалу. У практичній частині контрольної роботи необхідно обґрунтувати розв'язання конкретної задачі з посиланням на нормативні та законодавчі акти України, навести формули і розрахунки, дати пояснення до них, зробити висновки щодо виявлених порушень та надати рекомендації щодо їх усунення.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з дисципліни "Організація контрольно-ревізійної роботи"
    (НТУ "ХПІ", 2013) Манойленко, Олександр Володимирович; Жадан, Тетяна Андріївна; Сиром'ятникова, Оксана Валеріївна
    Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з дисципліни "Організація контрольно-ревізійної роботи" призначені для студентів 6 курсу заочної форми навчання освітньо-кваліфікаційного рівня "спеціаліст" спеціальності 7.03050901 "Облік і аудит". Самостійна робота студента є однією із найважливіших складових навчального процесу, яка безпосередньо впливає на глибину та стійкість набутих знань і умінь. Самостійна робота студента - це основний засіб оволодіння навчальним матеріалом під керівництвом викладача у час, вільний від обов'язкових навчальних занять. Метою самостійної роботи студента є забезпечення засвоєння в повному обсязі навчальної програми шляхом свідомого закріплення, поглиблення і систематизації набутих теоретичних знань, а також опанування навичок роботи з навчальною і науково-методичною літературою, вміння вільно орієнтуватися в інформаційному просторі. Студент працює з текстом лекцій, літературними джерелами, нормативно-правовими актами, засвоює термінологію, складає словник основних понять, конспектує, готує тезиси, доповіді, відповіді на контрольні питання, самостійно вирішує наведені завдання.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з дисципліни "Організація контрольно-ревізійної роботи"
    (НТУ "ХПІ", 2013) Манойленко, Олександр Володимирович; Жадан, Тетяна Андріївна; Сиром'ятникова, Оксана Валеріївна
    Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з дисципліни "Організація контрольно-ревізійної роботи" призначені для студентів 5 курсу денної форми навчання освітньо-кваліфікаційного рівня "спеціаліст" спеціальності 7.03050901 "Облік і аудит". Самостійна робота студента є однією із найважливіших складових навчального процесу, яка безпосередньо впливає на глибину та стійкість набутих знань і умінь. Самостійна робота студента - це основний засіб оволодіння навчальним матеріалом під керівництвом викладача у час, вільний від обов'язкових навчальних занять. Метою самостійної роботи студента є забезпечення засвоєння в повному обсязі навчальної програми шляхом свідомого закріплення, поглиблення і систематизації набутих теоретичних знань, а також опанування навичок роботи з навчальною і науково-методичною літературою, вміння вільно орієнтуватися в інформаційному просторі. Студент працює з текстом лекцій, літературними джерелами, нормативно-правовими актами, засвоює термінологію, складає словник основних понять, конспектує, готує тезиси, доповіді, відповіді на контрольні питання, самостійно вирішує наведені завдання.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки для виконання індивідуального завдання з навчальної дисципліни "Державний фінансовий контроль"
    (НТУ "ХПІ", 2017) Жадан, Тетяна Андріївна
    Методичні вказівки до виконання індивідуального завдання розроблені відповідно до робочої програми з навчальної дисципліни "Державний фінансовий контроль". Написання реферату є однією із форм індивідуальної роботи студентів, що передбачено навчальним планом вивчення дисципліни "Державний фінансовий контроль". Виконання індивідуального завдання (реферату) підводить підсумок вивчення студентами як окремої теми, так і дисципліни "Державний фінансовий контроль" в цілому. Реферат - це самостійна дослідницька робота, яка представляє собою виклад наявних в науковій літературі концепцій по заданій проблемній тематиці. Як правило, реферат відображає різні точки зору на досліджуване питання, з одночасним висловленням і думки самого автора. Реферат є завершеною за певною структурою працею, де автору необхідно показати вміння послідовно та логічно викладати зміст вирішуваної проблеми. Основна мета виконання реферативної роботи – закріпити, поглибити, розширити, систематизувати теоретичні знання, розвинути навички самостійного вирішення питань з навчальної дисципліни та роботи зі спеціальною літературою. Реферат служить також засобом діагностики набутих знань, умінь та навичок студентів. Використовуючи різноманітну літературу, студент повинен уміти викласти зміст питання в обсязі, необхідному для його розуміння. Головні завдання виконання реферату: узагальнення, поглиблення, закріплення знань, одержаних студентами при вивченні навчальної дисципліни "Державний фінансовий контроль", використання цих знань для комплексного вирішення конкретної практичної ситуації або проблеми; зміцнення світоглядних позицій; формування навичок роботи дослідницького характеру. В результаті написання реферату студенти повинні вміти: визначати суть проблемної ситуації, з'ясовувати її актуальність та науково-практичне значення; здійснювати аналіз останніх досліджень і публікацій, в яких започатковано розв'язання певної проблеми і на які спирається автор; визначати мету і завдання дослідження; обґрунтовувати отримані результати; готувати висновки та подавати чітке бачення перспектив наступних досліджень з відповідної проблеми.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до організації самостійної роботи з навчальної дисципліни "Державний фінансовий контроль"
    (НТУ "ХПІ", 2017) Жадан, Тетяна Андріївна
    Методичні вказівки до організації самостійної роботи з навчальної дисципліни "Державний фінансовий контроль" для студентів спеціальності 071 "Облік і оподаткування" спеціалізації 01 "Облік, аудит і оподаткування" освітньо-кваліфікаційного рівня магістр усіх форм навчання складені у відповідності з навчальним планом та робочою програмою вивчення дисципліни. Метою самостійної роботи з навчальної дисципліни "Державний фінансовий контроль" є закріплення теоретичних знань, розвиток навичок самостійної роботи зі спеціальною літературою, оволодіння і поглиблення практичного досвіду з вирішення поставлених завдань, а також формування навичок самостійного творчого пошуку, інтерпретації та використання інформації для вирішення окремих практичних питань. Самостійна робота студента є основним засобом оволодіння навчальним матеріалом у час, вільний від обов'язкових навчальних занять. Самостійна робота студента включає: вивчення лекційного матеріалу; опрацювання рекомендованої літератури; вивчення основних термінів та понять за темами дисципліни; роботу з законодавчими і нормативними актами, які регулюють процеси планування, організації та здійснення державного фінансового контролю в Україні; підготовку до практичних занять, тестування, проміжний та підсумковий контроль; виконання індивідуального завдання (реферату); контрольну перевірку кожним студентом особистих знань за допомогою питань для самоконтролю.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до практичних занять з навчальної дисципліни "Державний фінансовий контроль"
    (НТУ "ХПІ", 2017) Жадан, Тетяна Андріївна
    Методичні вказівки до практичних занять з навчальної дисципліни "Державний фінансовий контроль" для студентів спеціальності 071 "Облік і оподаткування" спеціалізації 01 "Облік, аудит і оподаткування» освітньо-кваліфікаційного рівня магістр усіх форм навчання складені у відповідності з навчальним планом та робочою програмою вивчення дисципліни. Метою даної методичної розробки є висвітлення змісту практичних занять у розрізі тем, передбачених робочою програмою навчальної дисципліни "Державний фінансовий контроль", та надання студентам рекомендацій до кожного заняття. Завдання методичних вказівок – сприяти оволодінню студентами теоретичними знаннями з навчальної дисципліни "Державний фінансовий контроль" та вміти їх застосовувати при плануванні, організації та проведенні державного фінансового контролю на підконтрольних об'єктах. Практичне заняття – це форма навчального заняття, при якій викладач організує детальний розгляд студентами окремих теоретичних положень навчальної дисципліни та формує вміння і навички їх практичного застосування шляхом індивідуального виконання студентом відповідно сформульованих завдань. У даних методичних вказівках наведено зміст практичних занять з навчальної дисципліни "Державний фінансовий контроль". Кожна тема практичного заняття супроводжується стислими методичними рекомендаціями, переліком питань для обговорення лекційного матеріалу та самостійної роботи, тестовими завданнями, практичними завданнями різного рівня складності, списком рекомендованої літератури.