Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Бренд як одна з основних складових розвитку вищого навчального закладу
    (ФОП Томенко Ю. І., 2023) Мирошник, Тетяна Олегівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Складові успіху бренду університету
    (2023) Мирошник, Тетяна Олегівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що зростаючі світові тенденції, задані процесами медіатизації, тобто перебудови взаємовідносин між закладами науки та вищої освіти, з одного боку, та засобами масової інформації різних типів і рівнів, у тому числі соціальними мережами, з іншого боку, а також процеси маркетизації вищої освіти, тобто підпорядкування освіти і науки ринковим механізмам, призводять до того, що університети стикаються з необхідністю підвищення їх впізнаваності. збільшувати свою медійну присутність, формувати і розвивати свій бренд, тобто стикаються з необхідністю освоєння ресурсів сучасних медіа.