Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Публікація Теоретичні засади логістичної стратегії машинобудівного підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Маслак, Ольга Іванівна; Почтовюк, Андрій Борисович; Гришко, Наталя Євгеніївна; Маслак, Марія Володимирівна; Яковенко, Ярослава ЮріївнаВ статті розглянуті теоретичні підходи щодо визначення логістичної стратегії підприємства з урахуванням специфіки машинобудівної галузі. Визначені підходи до трактування економічної категорії «логістична стратегія» (як довгострокового напряму діяльності, довгострокового планування, стратегічні рішення), на основі якого запропоновано авторське тлумачення логістичної стратегії підприємства як постановка довгострокових цілей логістичної системи машинобудівного підприємства з урахуванням оптимізації рухів потоків для забезпечення збалансованої взаємодії всіх складових логістичної системи. У дослідженні окреслені завдання логістичної стратегії підприємства. В роботі наведені види логістичних стратегій та шляхи їх реалізації в залежності від націленості логістичної стратегії. Акцентується увага на врахуванні зовнішнього середовища при розробці логістичної стратегії машинобудівного підприємства. Сформовані пріоритети логістичної стратегії машинобудівного підприємства, які залежать від довгострокових переваг підприємства, інвестування капіталу, визначення слабких сторін логістичної діяльності конкурентів, розвитку логістичного партнерства, використання логістичного аутсорсингу, використання гнучких логістичних стратегій тощо.Публікація Організація логістичного обслуговування на машинобудівних підприємствах(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Маслак, Ольга Іванівна; Труніна, Ірина Михайлівна; Гришко, Наталя Євгеніївна; Маслак, Марія Володимирівна; Яковенко, Ярослава ЮріївнаВ статті проаналізовані сучасні підходи до трактування «логістичне обслуговування», яке розглядається як сукупність функцій та видів діяльності; комплекс послуг; продукти праці; складова обслуговування споживача; процес створення блага. В роботі охарактеризовані різноманітні послуги споживачам, які надаються у процесі збуту готової продукції машинобудівного підприємства. Дане дослідження присвячено проблемам логістичного обслуговування з врахуванням особливостей машинобудівної галузі. Авторами виділяються види логістичного обслуговування споживачами (логістичне обслуговування руху матеріальних потоків; інформаційне логістичне обслуговування; фінансове логістичне обслуговування; кадрове логістичне обслуговування), що пов’язані з технологією та організаційною структурою обслуговування, показникам якості, визначенням оптимального рівня обслуговування. В статті акцентовано увагу на восьми етапах системи логістичного обслуговування машинобудівного підприємства (від сегментації ринку, аналізу логістичних послуг конкурентів, ранжування послуг, їх структури та пріоритетів до оцінки рівня логістичного обслуговування та постійного контролю над якістю наданих логістичних послуг) та окреслені показники оцінювання рівня логістичного обслуговування (доступність, функціональність, надійність).Документ Аутсорсинг патентних, логістичних та інформаційних послуг як інструмент підвищення ефективності управління інтелектуальною власністю на промисловому підприємстві(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Перерва, Петро Григорович; Маслак, Ольга Іванівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Кучинський, Володимир Анатолійович; Ілляшенко, Сергій МиколайовичВ статті доведено, що аутсорсингові технології активно формуються в галузях, схильних до швидких змін, де постачальниками послуг аутсорсингу є підприємства-аутсорсери, а замовниками – підприємства-аутсорсі. Створення таких технологій дозволяє кожному підприємству йти по шляху спеціалізації всього лише кількох своїх компетенцій і одночасно встановлювати тісні взаємозв'язки, необхідні для інтеграції різних компетенцій. Гнучкість цих взаємозв'язків дозволяє швидко адаптуватися до зовнішніх змін, забезпечувати стійку конкурентоспроможність підприємства.