Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки з курсу "Українська мова (професійного спрямування)"
    (2022) Чернявська, Світлана Миколаївна; Кримець, Оксана Михайлівна; Немерцова, Олена Євгенівна ; Дяченко, Олена Валеріївна; Близнюк, Ольга Миколаївна; Масалітіна, Наталія Юріївна
    Важливе місце в підготовці спеціалістів у галузі біотехнології та біоінженерії посідає вивчення біологічної хімії. Це визначається бурхливим розвитком галузі в останні десятиріччя, що обумовлений революційними досягненнями саме в галузі біохімії, молекулярної біології, а також біотехнології. На їх основі почали інтенсивно розроблятися та впроваджуватися в промислове виробництво методи генетичної інженерії, що відкривають нові широкі горизонти у виробництві лікарських препаратів та продуктів харчування. Методичні вказівки включають теоретичні матеріали для підготовки студентів до практичних занять, алгоритм виконання лабораторної роботи, контрольні запитання, короткі методичні вказівки до роботи студентів на занятті, довідкову інформацію. Методичні вказівки укладені відповідно до програми з біохімії, екобіотехнології та відповідає вимогам державних стандартів вищої освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до самостійної роботи з курсу "Контроль та керування біотехнологічними процесами"
    (2022) Бєлінська, Анна Павлівна
    Метою освоєння навчальної дисципліни "Контроль та керування біотехнологічними процесами" є формування у студентів системи знань з основ контролю та регулювання технологічних параметрів і керування процесами біотехнологічних виробництв з використанням приладів і засобів автоматизації. У результаті вивчення дисципліни студент повинен знати: - основні поняття теорії керування технологічними процесами; - основні види систем автоматичного регулювання; - типові системи автоматичного управління у біотехнічній промисловості; - методи та засоби діагностики та контролю основних технологічних параметрів. У результаті вивчення дисципліни студент повинен вміти: - обгунтовувати раціональну систему регулювання технологічного процесу; - вибирати конкретні типи приладів для діагностики хіміко-технологічного процесу. Дані методичні вказівки мають допомогти у самостійному вивченні ряду тем, передбачених робочою програмою навчальної дисципліни "Контроль та керування біотехнологічними процесами" студентам спеціальності 162 "Біотехнології та біоінженерія".
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до самостійної роботи з курсу "Контроль та керування біотехнологічними процесами"
    (2022) Бєлінська, Анна Павлівна
    Метою освоєння навчальної дисципліни "Контроль та керування біотехнологічними процесами" є формування у студентів системи знань з основ контролю та регулювання технологічних параметрів і керування процесами біотехнологічних виробництв з використанням приладів і засобів автоматизації. У результаті вивчення дисципліни студент повинен знати: - основні поняття теорії керування технологічними процесами; - основні види систем автоматичного регулювання; - типові системи автоматичного управління у біотехнічній промисловості; - методи та засоби діагностики та контролю основних технологічних параметрів. У результаті вивчення дисципліни студент повинен вміти: - обгунтовувати раціональну систему регулювання технологічного процесу; - вибирати конкретні типи приладів для діагностики хіміко-технологічного процесу. Дані методичні вказівки мають допомогти у самостійному вивченні ряду тем, передбачених робочою програмою навчальної дисципліни "Контроль та керування біотехнологічними процесами" студентам спеціальності 162 "Біотехнології та біоінженерія".
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до практичних робіт з курсу "Контроль та керування біотехнологічними процесами"
    (2022) Бєлінська, Анна Павлівна; Близнюк, Ольга Миколаївна; Масалітіна, Наталія Юріївна
    В даний час вимоги до якості продуктів, що випускаються підприємствами біотехнологічної промисловості, визначають не тільки тип обладнання, який виконує ту чи іншу операцію, але й умови, принципи та методи його роботи, а також зумовлюють наявність різних типів апаратів, що застосовуються. Системи автоматизації (СА), які застосовуються в біотехнологічній промисловості та автоматичні системи управління технологічними процесами (АСУТП) різні та різноманітні за типами, засобами зв'язку, інтерфейсами, типом обробки сигналу тощо. Автоматизація являє собою один із найважливіших засобів здійснення переходу до якісно нового виробництва за рахунок підвищення продуктивності праці, поліпшення якості продукції, оптимізації процесів, зниження собівартості продукції, забезпечення безпеки роботи обладнання, поліпшення умов та культури виробництва. Дані методичні вказівки призначені для виконання практичних робот з курсу "Контроль та керування біотехнологічними процесами" для студентів спеціальності 162 "Біотехнології та біоінженерія". Мета практичних робіт – систематизація, закріплення та розширення теоретичних знань, здобуття практичних навичок розрахунку та проектування конкретних завдань автоматизації біотехнологічних виробництв на сучасному рівні досягнення науки та техніки. При виконанні практичних робіт вирішуються такі завдання: виконання робіт на стадіях технічного та робочого проектування, освоєння методів інженерного вибору, розрахунку технічних приладів та засобів автоматизації. Виконання практичних робіт сприяє глибшому вивченню курсу та отриманню практичних навичок проектування систем автоматизованого управління біотехнологічних виробництв та розрахунку первинних вимірювальних перетворювачів та вимірювальних схем.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до практичних робіт з курсу "Контроль та керування біотехнологічними процесами"
    (2022) Бєлінська, Анна Павлівна; Близнюк, Ольга Миколаївна; Масалітіна, Наталія Юріївна
    В даний час вимоги до якості продуктів, що випускаються підприємствами біотехнологічної промисловості, визначають не тільки тип обладнання, який виконує ту чи іншу операцію, але й умови, принципи та методи його роботи, а також зумовлюють наявність різних типів апаратів, що застосовуються. Системи автоматизації (СА), які застосовуються в біотехнологічній промисловості та автоматичні системи управління технологічними процесами (АСУТП) різні та різноманітні за типами, засобами зв'язку, інтерфейсами, типом обробки сигналу тощо. Автоматизація являє собою один із найважливіших засобів здійснення переходу до якісно нового виробництва за рахунок підвищення продуктивності праці, поліпшення якості продукції, оптимізації процесів, зниження собівартості продукції, забезпечення безпеки роботи обладнання, поліпшення умов та культури виробництва. Дані методичні вказівки призначені для виконання виконання практичних робот з курсу "Контроль та керування біотехнологічними процесами" для студентів спеціальності 162 "Біотехнології та біоінженерія". Мета практичних робіт – систематизація, закріплення та розширення теоретичних знань, здобуття практичних навичок розрахунку та проектування конкретних завдань автоматизації біотехнологічних виробництв на сучасному рівні досягнення науки та техніки. При виконанні практичних робіт вирішуються такі завдання: виконання робіт на стадіях технічного та робочого проектування, освоєння методів інженерного вибору, розрахунку технічних приладів та засобів автоматизації. Виконання практичних робіт сприяє глибшому вивченню курсу та отриманню практичних навичок проектування систем автоматизованого управління біотехнологічних виробництв та розрахунку первинних вимірювальних перетворювачів та вимірювальних схем.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до практичних робіт з курсу "Екобіотехнологія"
    (2022) Бєлінська, Анна Павлівна; Близнюк, Ольга Миколаївна; Масалітіна, Наталія Юріївна
    Екобіотехнологія є однією з найважливіших галузей розвитку та прикладного застосування біотехнології, вона спрямована на вирішення природоохоронних завдань специфічними біотехнологічними методами, що поєднує біологічні, хімічні та інженерні знання з професійними навичками мікробіолога та хіміка-аналітика, геохіміка та гідробіолога, ґрунтознавця та агротехніка, фіто- та зооценолога, популяційного генетика та еколога, токсиколога та епідеміолога, менеджера, який володіє питаннями екологічного та нормативного законодавства, оцінки ризику, роботи з геоінформаційними системами, інженерного будівництва. Дані методичні вказівки призначені для виконання виконання практичних робот з курсу "Екобіотехнологія" для студентів спеціальності 162 "Біотехнології та біоінженерія". До навчального посібника входять практичні і лабораторні роботи, які охоплюють основні розділи курсу екологічної біотехнології. У кожній лабораторній роботі наведені мета і завдання дослідження, яким передує теоретичний матеріал, що значно розширює й поглиблює знання студента з цієї проблеми. В експериментальній частині наведено принцип методу, за яким виконується дослідження, хід роботи і формули для кількісних розрахунків. Виконання лабораторних робіт студентами буде сприяти кращому та більш глибокому засвоєнню теоретичного курсу. Наприкінці кожного розділу пропонуються контрольні запитання з даної теми. Виконання практичних та лабораторних робіт сприяє глибшому вивченню курсу та отриманню практичних навичок роботи з біологічними об’єктами, лабораторним обладнанням, реактивами, приладами тощо; проведення біотехнологічних досліджень, хімічних та біохімічних експериментів за заданою інструкцією та відповідним завданням. Методичні вказівки містять інформацію, щодо техніки безпеки при роботі в лабораторіях, методик постановки експериментів, отримання корисних продуктів, методів визначення якості отриманих продуктів та перевірки їх на токсичність.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до практичних робіт з курсу "Біоконверсія відходів"
    (2022) Бєлінська, Анна Павлівна; Близнюк, Ольга Миколаївна; Масалітіна, Наталія Юріївна
    Відходи виробництва та споживання слід розглядати не тільки як причину забруднення навколишнього середовища та негативного впливу на людину, але і як джерело вторинних матеріальних та енергетичних ресурсів. Масштаби утворення відходів виробництва та споживання дозволяють стверджувати про появу так званої "вторинної геології" - науки про антропогенні ресурси, які є джерелом ресурсів, як одного із напрямів вирішення проблеми звуження сировинної бази промислового чи сільськогосподарського виробництва. Дані методичні вказівки призначені для виконання виконання практичних робот з курсу "Біоконверсія відходів" для студентів спеціальності 162 "Біотехнології та біоінженерія". До навчального посібника входять практичні і лабораторні роботи. У кожній лабораторній роботі наведені мета і завдання дослідження, яким передує теоретичний матеріал, що значно розширює й поглиблює знання студента з цієї проблеми. В експериментальній частині наведено принцип методу, за яким виконується дослідження, хід роботи і формули для кількісних розрахунків. Виконання практичних і лабораторних робіт студентами буде сприяти кращому та більш глибокому засвоєнню теоретичного курсу. Наприкінці кожного розділу пропонуються контрольні запитання з даної теми. Методичні вказавки містять інформацію, щодо техніки безпеки при роботі в лабораторіях, методик постановки експериментів, отримання корисних продуктів, методів визначення якості отриманих продуктів та перевірки їх на токсичність.