Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
8 результатів
Результати пошуку
Документ Методичні вказівки до виконання курсової роботи за дисципліною "Стратегічне управління персоналом підприємства"(2022) Шматько, Наталія Михайлівна; Пантелєєв, Михайло СергійовичДисципліна «Стратегічне управління персоналом підприємства» є логічним продовженням курсів «Управління персоналом», «Управління трудовим потенціалом», «Стратегія підприємства», які вивчаються на бакалаврському рівні, та дисципліни «Управління розвитком персоналу», яка вивчаєтеся на магістерському рівні. Стратегічне управління є безальтернативною парадигмою управління будь–яким суб’єктом ринку, що обумовлено цілою низкою факторів, у першу чергу – необхідністю швидко і гнучке реагувати та адаптуватися к стрімким змінам зовнішнього середовища. Стратегічне управління суб’єктом ринку, зокрема підприємством, вимагає певні перетворення в усіх його підсистемах і, у першу чергу, залежіть від ефективності стратегічного управління персоналом підприємства. Фахівець зі стратегічного управління персоналом повинен стратегічно мислити, бути стратегічним лідером, гармонізувати інтереси індивідів і команд, виявляти, та скеровувати найкращі творчі здібності співробітників підприємства, його інтелектуальний потенціал на створення конкурентний переваг, досягнення стратегічних цілей, реалізацію стратегій підприємства в цілому.Публікація Методичні вказівки до виконання розрахункового завдання з дисципліни "Діагностика діяльності підприємств та організацій"(2021) Шматько, Наталія Михайлівна; Пантелєєв, Михайло Сергійович; Кармінська-Бєлоброва, Марина ВолодимирівнаСучасні умови господарювання, особливістю яких є нестабільність ринкового середовища, високій рівень конкуренції, обмеженість економічних ресурсів та необхідність ефективного їх використання обумовлюють появу нових вимог до інструментів управління і, зокрема, до методів дослідження й оцінки діяльності підприємства. Ефективним інструментом, який дозволів проводити детальне дослідження, одержувати достовірну і повну інформацію про стан і діяльність підприємства стала економічна діагностика. Застосування економічної діагностики в процесі управління господарською діяльністю підприємств дозволяє своєчасно виявляти і розпізнавати стан підприємства за непрямими ознаками, що є особливо актуальним в умовах невизначеності зовнішнього середовища. Економічна діагностика спрямована на оцінку стану економічних об’єктів в умовах неповної інформації, дозволяє виявити проблеми розвитку підприємства, на їх підставі вибрати показники, які найбільш повно описують ситуацію, розглянути їхній взаємний вплив, встановити «вузькі місця», зафіксувати резерви, визначити перспективні шляхи їх вирішення та розробити заходи з усунення несприятливих ситуацій. Дисципліна «Діагностика діяльності підприємств та організацій» входить у цикл дисциплін профільної підготовки магістрів зі спеціальністю 073 «Менеджмент» за освітньою програмою «Менеджмент підприємств та організацій». Метою дисципліни є формування системи теоретичних знань, прикладних вмінь і навичок щодо використання методичного апарату та інструментарію економічної діагностики для визначення стану підприємств та організацій в рамках їх бізнес-оточення. Розглянута нижче розрахункова робота присвячена практичному засвоєнню деяких положень економічної діагностики на конкретному числовому матеріалі.Документ Формування стратегії управління персоналом в системі загальної стратегії підприємства(ФОП Вишемирський В. С., 2021) Шматько, Наталія Михайлівна; Пантелєєв, Михайло Сергійович; Булавіна, Н. Б.Документ Стратегічне управління персоналом в підприємницькій діяльності(2021) Пантелєєв, Михайло Сергійович; Тимченко, С. М.Документ Вплив трудових ресурсів на ефективність діяльності підприємства(Національна металургійна академія України, 2020) Літвіненко, Д. І.; Пантелєєв, Михайло СергійовичПублікація Інституціалізація як фактор забезпечення розвитку системи інвестиційно-інноваційної безпеки України(Гельветика, 2019) Abdullayev, K. N.; Busarieva, T.; Ievsieienko, O.; Matthnai, E.; Shvidanenko, O.; Suschenko, O.; Volokhova, L.; Zakharenko, V.; Арестов, С. В.; Багорка, М. О.; Бондар, Ю. А.; Гбур, З. В.; Глушкова, Т. С.; Голіцин, А. М.; Дибчук, Л. В.; Егорова-Гудкова, Т. И.; Іванов, А. М.; Кабаченко, Д. В.; Ковальчук, С. В.; Кононова, О. Є.; Крилова, І. І.; Кукса, І. М.; Легінькова, Н. І.; Макаров, В. М.; Макортецький, М. М.; Матросова, Вікторія Олександрівна; Можайкіна, Н. В.; Наумов, М. С.; Новік, Ірина Олексіївна; Островський, І. А.; Пантелєєв, Михайло Сергійович; Пань, Ли; Пересадько, Г. О.; Перов, М. О.; Писаренко, В. В.; Підлісна, О. В.; Погорєлова, Тетяна Олексіївна; Радіонов, Ю. Д.; Саєнсус, М. А.; Сорока, Л. М.; Сороко, Э. М.; Стрижак, О. О.; Сударкіна, Л. Ю.; Фабрика, І. В.; Федотова, Ю. В.; Черкасова, С. В.; Шедяков, В. Е.; Шматько, Наталія Михайлівна; Юрченко, Н. І.Монографія присвячена дослідженню методологічних і прикладних питань економічного розвитку. На сьогодні стратегія розвитку є домінуючою в дослідженні світової економіки. Світогосподарська практика підтверджує системну сутність економічного розвитку, її об’єктивний характер, дуалістичну природу, безпрецедентні (позитивні і негативні) впливи на мікро- та макрорівень економічного розвитку країн світу. Дана праця безперечно зацікавить науковців, аспірантів, студентів та всіх небайдужих до теми монографії.Публікація Бренд-менеджмент в стратегічному управлінні підприємством(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Шматько, Наталія Михайлівна; Пантелєєв, Михайло Сергійович; Кармінська-Бєлоброва, Марина Володимирівна; Мирошник, Тетяна ОлегівнаБрендинг є невід'ємною складовою маркетингової діяльності підприємства та може аналізуватись в різних аспектах. Бренд-менеджмент – це процес створення і управління брендом, який заснований головним чином на збуті товару. Основними складовими в даному процесі є ідеї бренду, аналіз ринку, розробка стратегії, організація рекламної компанії. Крім того, на сьогодні брендингова політика являється однією з елементів маркетингу, вона визначає позиції інших видів політики, оскільки на сьогодні роль бренду для підприємства являє собою визначальний фактор конкурентоспроможності та виживання підприємства на ринку. При формування бренду необхідно формувати проблеми, що стосуються потреб, пропозиції і попиту, так як вони в повній мірі відображають специфіку функціювання ринку продукції. Диференційовано процес управління брендом в блоки; запропоновані методи визначення вартості бренду підприємства. Передумови зміни бренд-менеджменту мають зв'язок з процесами та циклами, що відбуваються в економіці такі, як: глобалізація бізнесу, розвиток науково-технічного прогресу, зміни в зовнішньому середовищі та соціумі та навіть розширення меж ринкової діяльності, тому відображено порівняння динаміки бренд-менеджменту підприємств; проведено порівняння концепцій бренд-менеджменту. Процес стратегічного управління брендом важливий для створення і підтримки капіталу бренду. Розробка стратегії, яка успішно підтримує або поліпшує пізнаваність бренду, зміцнює асоціації бренду, підкреслює якість бренду і його використання, є частиною управління брендом. В сучасному світі «Бренд-лідерство» запропоновано як нова концепція у бренд-менеджменті. Таким чином для утримання конкурентної позиції кожен керівник повинен в першу чергу при розробці своєї стратегії враховувати цінність свого бренду та приділити увагу брендингу і найти ключові моменти для виграшної позиції.Документ Принципи стратегічного управління підприємством(НТУ "ХПІ", 2013) Бондаренко, Н. В.; Пантелєєв, Михайло Сергійович; Джапаров, Е.