Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 66
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до підготовки кваліфікаційної роботи магістра зі спеціальності 072 "Фінанси, банківська справа та страхування"
    (ФОП Іванченко І. С., 2020) Федоренко, Ірина Анатоліївна; Власова, Наталія Олексіївна; П'ятак, Тетяна Вікторівна
    Виконання кваліфікаційної роботи магістра зі спеціальності 072 "Фінанси, банківська справа та страхування" є завершальним етапом навчання за другим рівнем вищої освіти, а її захист - формою державної атестації майбутніх фахівців. Кваліфікаційна робота передбачає розв'язання складної задачі або проблеми у сфери фінансів, банківської справи та страхування та передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог. У кваліфікаційній роботі не може бути академічного плагіату, фабрикації та фальсифікації.
  • Ескіз
    Публікація
    Management of the interaction of the enterprise with partners and consumers: models, methods and information interaction
    (PC Technology Center, 2022) Raiko, Diana; Fedorenko, Irina; Kitchenko, Olena; Kobieliev, Valerii; Litvynenko, Mariia; Romanchik, Tаtiana
    The management of the interaction of an enterprise with partners and consumers is based on the system "enterprise – consumer – partner", takes into account the ratio of economic parameters of the processes of production, supply and distribution of products, including an assessment of the competitiveness of the enterprise, the attractiveness of the partner, the readiness of the consumer and the developed complex of economic and mathematical models for forming the composition of the system "consumer – enterprise – partner", determining the effect of its operation and the budget of information interaction, the features of which are the allocation of four blocks of models, which allows for a reasonable choice of the composition of consumers, partners for each enterprise, taking into account their characteristics and information interaction strategies, allowing enterprises to model communication in the system "consumer – enterprise – partner" according to the criterion of maximizing income and use the results of modeling for the implementation of information interaction.
  • Ескіз
    Публікація
    Development of a system of motivation for employees of the marketing department of the enterprise for product promotion using tools of informational interaction of virtual space
    (PC Тесhnology сеntеr, 2023) Raiko, Diana; Shypulina, Yuliia; Vasyltsova, Svitlana; Oborina, Anastasiia; Fedorenko, Irina
    The work considers the problem of developing an approach to increase the motivation of employees of the company's marketing department to promote products (websites) to partners and consumers in the virtual space by using marketing tools of information interaction. Approaches to improving the enterprise management system and increasing its business activity were proposed. The first one is for the formation of well-founded proposals for the development of a system of motivation for marketers in the promotion of products according to the point evaluation system on a certain number of sites where information about the company's activities is posted. The second is to develop recommendations for product promotion by marketers in the virtual space to increase the business activity of the enterprise. Methodical recommendations were proposed, in contrast to the existing approaches, based on the implementation of the motivation system of marketers (link builders and attrichers). Characteristic differences are the substantiation of the employees' motivation to promote the company's products (websites) and the improvement of the structure of the outriggers department. This is due to the introduction of a system of subgroups managed by outriggers under the chairmanship of a team leader. The features that made it possible to solve the mentioned problem are that according to the results of the work of each subgroup, all participants can receive bonuses, motivating each other to work more fruitfully. It was determined that such a system, using the example of outriggers, is the most successful for the sustainable development of the site. The motivation system is used in practice and consists in dividing all the indicators of the site and assigning them the corresponding points, according to the most important criteria. The results are explained by the fact that the better the site's indicators, the higher the score will be given, the higher the bonus will be for the fulfillment or over-fulfillment of the plan by the outreachers. On the other hand, the site will receive better and more diverse links, which is also an important factor for search engines.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування конкурентних переваг бізнес-структур на засадах маркетингових інновацій
    (ТОВ "Оберіг", 2023) Косенко, Олександра Петрівна; Сисоєв, Володимир Вікторович; Ткачова, Надія Петрівна; Заруба, Віктор Яковлевич; Кітченко, Олена Миколаївна; Романчик, Тетяна Володимирівна; Райко, Діана Валеріївна; Федоренко, Ірина Анатоліївна; Ларка, Людмила Сергіївна; Васильцова, Світлана Олександрівна; Мірошник, Марія Володимирівна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Черепанова, Вікторія Олександрівна; Подрез, Ольга Іванівна; Глухова, Світлана В'ячеславівна
    Колективна монографія розкриває сутність актуальних питань сучасного управління конкурентоспроможністю підприємств в контексті використання та впровадження розроблених науково-методичних засад, концепцій, методик та інших підсумків досліджень; розвинення концепцій формування та вдосконалення конкурентних переваг бізнес-структур; розроблення практичних рекомендацій щодо застосування сучасних методів та підходів стратегічного управління на засадах маркетингових інновацій. Монографія розрахована для використання викладачами, аспірантами галузі знань «Управління та адміністрування» закладів вищої освіти, студентами, керівниками організацій та всіма професійно зацікавленими особами.
  • Ескіз
    Документ
    Основи наукових досліджень
    (2021) Носирєв, Олександр Олександрович; Федоренко, Ірина Анатоліївна
    Методичні рекомендації до семінарських занять і самостійної роботи розроблені відповідно до змісту програми та робочої програми навчальної дисципліни "Основи наукових досліджень". Головна мета методичних рекомендацій полягає у сприянні розвитку в студентів здатності до самонавчання та самовдосконалення. Методичні рекомендації спрямовані на формування у студентів здатності самостійно мислити, поглиблене засвоєння теоретичних знань, опанування практичними навичками щодо засобів, сфер, об'єктів і механізмів державного регулювання економіки. Методика вивчення навчальної дисципліни «Основи наукових досліджень» базується на єдності лекцій, семінарських занять та самостійної роботи студентів. У розрізі кожної теми подаються ключова термінологія, методичні поради стосовно самостійного вивчення теоретичного матеріалу, вказівки щодо рекомендованих джерел. Для визначення рівня засвоєння теоретичного матеріалу пропонуються питання для самоконтролю. В окремих розділах запропоновано тематику індивідуальних завдань, подано питання для підготовки до модульного контролю та приклади тестових завдань, питання до підсумкового контролю у формі заліку, систему оцінювання поточної успішності та знань студентів за результатами поточного та підсумкового семестрового контролю, список рекомендованих джерел. Метою курсу є оволодіння теоретико-методичними та практичними навичками науково-дослідної роботи,вивчення теоретичних засад і методів наукових досліджень; набуття вмінь та навичок підготовки, організації, планування та проведення економічного дослідження, а також вміння трактування та представлення його результатів.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні рекомендації щодо виконання курсової роботи
    (2021) Федоренко, Ірина Анатоліївна; Носирєв, Олександр Олександрович
    Курсова робота є заключним етапом вивчення дисципліни "Управління інвестиційним капіталом". Вона виконується для закріплення теоретичних знань та практичних навичок, отриманих у процесі лекційних, практичних та індивідуальних занять, вироблення в студентів уміння самостійної розробки інвестиційних проєктів, підготовки бізнес-планів та інших інформаційних документів, що характеризують інвестицію. Тематикою курсової роботи є обґрунтування економічної ефективності інвестиційного проєкту. Задачею виконання курсової роботи з дисципліни "Управління інвестиційним капіталом" є формування в студентів навичок з: - формування інформаційної бази при підготовці інвестиційного проєкту; - моделювання інвестиційного процесу; - оцінки ефективності інвестицій; - підготовки різноманітних організаційно-інформаційних форм, що характеризують інвестиції. Мета курсової роботи полягає у прогнозуванні параметрів інвестиційного проєкту, оцінці ефективності інвестицій, підвищенні обґрунтованості інвестиційних рішень. Об'єктом дослідження є інвестиційні проєкти, які впроваджуються на промислових підприємствах. Інформаційна база дослідження: Вихідний матеріал добирається студентами на підприємстві під час проходження практики, з опублікованих літературних джерел, матеріалів фінансово-економічної звітності, бізнес-планів підприємств тощо. Методи дослідження: методи системного, економічного аналізу, економіко-статистичні методи, методи моделювання. Тема курсової роботи: Обґрунтування параметрів інвестиційного проєкту. Розрахунки в роботі виконуються тільки за тими формулами, які відповідають конкретній ситуації, що розглядається. В аналізі інвестицій необхідно враховувати галузеву приналежність суб’єкта господарювання. Це пов’язано із впливом галузевої специфіки на фінансовий і інвестиційний цикли підприємства, ресурсний потенціал і джерела фінансування. Порівняльну оцінку інвестицій доцільно здійснювати за підприємствами, що належать до однієї галузі народного господарства. Для аналізу інвестиційного капіталу використовують різноманітні фінансові коефіцієнти, їх склад визначається відповідно до цілей і глибини аналізу.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до cамостійної роботи з розрахункового завдання
    (2021) Федоренко, Ірина Анатоліївна; Власова, Наталія Олексіївна
    Розрахункове завдання складається із двох основних частин: теоретичної та розрахунково-аналітичної. Воно виконується студентом самостійно на основі особистого вивчення спеціальної літератури за вибраною темою. Література до теми розрахункового завдання підбирається самим студентом, а її список приводиться наприкінці роботи. Практична (аналітична) частина завдання виконується на основі загальної статистичної інформації, яку студент збирає самостійно на основі офіційних публікацій та на сайті Держкомстату України (www.ukrstat.gov.ua), відповідно до теми та завдання розрахункового завдання. Крім цього, керівник розрахункового завдання від кафедри може доповнити завдання додатковою економічною інформацією для виконання відповідних розрахунків та аналітичних висновків. Обробку інформації, її оформлення та усі необхідні розрахунки студент виконує самостійно. Під час роботи над теоретичною частиною з метою поглибленого вивчання й висвітлення розглянутих питань необхідно поряд з навчальною літературою використовувати монографії, що відповідають темі, довідкові матеріали (енциклопедії, довідники, статистичні збірники), новинки періодичної преси (журнальні й газетні статті). У списках використаної літератури, що повинен включати не менш двадцяти найменувань, варто вказувати тільки ті джерела, які згадуються або на які є посилання у роботі. При рішенні питань зі структури розрахункового завдання та змісту окремих його розділів необхідно керуватися зразковим планом та завданням. Розрахункове завдання повинен складатися із трьох-чотирьох підрозділів: теоретичної частини (1-2-е питання); аналітично-розрахункової частини з використанням практичних матеріалів підприємства, що наведені у завданні (3-е питання), в якій визначаються зміни, що відбулися, певна система факторів, що впливає або вплинула, на визначені зміни; частини, в якій обґрунтовуються теоретичні та практичні рекомендації, спрямовані на вдосконалювання розглянутих питань або поліпшення стану досліджуваного підприємства (4-е питання). Крім перерахованих основних підрозділів, розрахункове завдання повинен містити вступ, висновки, список використаної літератури й зміст.
  • Ескіз
    Документ
    Конспект лекцій з курсу "Управління інвестиційним капіталом"
    (2021) Федоренко, Ірина Анатоліївна; Носирєв, Олександр Олександрович
    Дисципліна «Управління інвестиційним капіталом» спрямована на формування знань і навичок із розроблення інвестиційної стратегії підприємства, аналізу інвестиційної привабливості проектів, методів оцінки їх ефективності, ризиків, ліквідності, формування інвестиційного фінансового портфелю та програм реальних інвестицій підприємства. Вивчення курсу передбачає, що студенти опанували знаннями з таких дисциплін: «Фінанси підприємств», «Фінансова звітність та фінансовий аналіз», «Інвестиційна та інноваційна діяльність», тощо. Знання принципів та особливостей «Управління інвестиційним капіталом» надасть можливість: - використовувати теоретичний та методичний інструментарій для діагностики і моделювання інноваційно-інвестиційної діяльності суб’єктів господарювання з метою досягнення максимального економічного чи позаекономічного ефекту в поточному та перспективному періодах; - управляти інвестиційними програмами та проектами, застосовувати інструментарій фундаментального та технічного аналізу, ставити відповідні завдання, розробляти алгоритми їх розв’язання з використанням табличних редакторів, систем управління базами даних та пакетів прикладних програм; - застосовувати знання, уміння і навички в галузі теорії і практики управління інноваційним розвитком підприємства в умовах визначеності, невизначеності, ризику та конфлікту; - застосовувати методи і методики аналітичного забезпечення сучасних систем управління інвестиційним капіталом з урахуванням стратегії розвитку підприємства в умовах невизначеності, ризику та/або асиметричності інформації. Методологія вивчення курсу включає певну сукупність конкретних методів, а саме: історичний, макроекономічний та мікроекономічний підхід до оцінки процесів і явищ, що припускають об’єктивну можливість розробки інвестиційного проекту; застосування сучасного наукового інструментарію прийняття управлінських рішень та оцінки ефективності інвестиційних проектів, аналіз, узагальнення та визначення можливих сфер застосування ефективного інноваційно-інвестиційного вітчизняного і зарубіжного досвіду. Для цього у процесі вивчення курсу треба опанувати теоретичними засадами здійснення інвестиційної діяльності, розглянути чинне законодавство, що регламентує її, виявити та вивчити практичні особливості управління інвестиційним капіталом та підвищення її ефективності. Конспект лекцій містить стислий зміст курсу, найважливіші теоретичні положення, контрольні запитання для самоконтролю знань, що надають можливості перевірити рівень засвоєння отриманих знань з курсу.
  • Ескіз
    Документ
    Інвестиційне проектування як основа для формування інвестиційної привабливості промислового підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Федоренко, Ірина Анатоліївна; Шкарупа, Євгенія Олександрівна; Шляпцева, Катерина Сергіївна
    У статті досліджено фінансово-економічної сутність інвестиційного проектування та доведено, що маючи багатоплановість і велику кількість джерел фінансування різноманітних проектів та програм у промислових підприємств виникає нагальна необхідність у формуванні їх інвестиційної привабливості, що повинно втілюватися у формі інвестиційного проекту. Проаналізовані основні підходи до визначення сутності поняття інвестиційний проект та надано авторське визначення цього поняття. Визначені групи методів оцінки економічної ефективності інвестиційних проектів, які дозволяють провести оцінку його економічної ефективності, що підвищує інвестиційну привабливість у перспективних внутрішніх та зовнішніх інвесторів. Виділені типові помилки, що можуть виникати при розрахунку показників ефективності інвестиційного проекту та негативно впливати інвестиційну привабливість промислового підприємства. Доведено, що одним із найбільш відповідальних та визначальних етапів проектного циклу інвестиційного проектування є проектний аналіз, який представляє собою сукупність методичних заходів та прийомів, які використовуються для підготовки та обґрунтування інвестиційних рішень. Визначені основні види аналізу, які повинні включатися у проектний аналіз інвестиційного проекту. Зроблено висновок, що після проведення усіх досліджень, які передують прийняттю інвестиційного рішення, необхідно скласти певний підсумковий документ, який дозволить інвестору та підприємцю не лише прийняти, а й зафіксувати, що і коли належить зробити, щоб виправдалися сподівання на ефективність інвестиційного проекту. Для цього складається стандартний документ, у якому детально обґрунтовуються концепція призначеного для реалізації реального інвестиційного проекту – бізнес-план. Розроблений у статті бізнес-план дає можливість з'ясувати життєздатність проекту за умов ринкової конкуренції, містить орієнтири подальшого розвитку підприємства, а також є головною умовою формування інвестиційної привабливості промислового підприємства у сучасному інвестиційному кліматі України.
  • Ескіз
    Публікація
    Основи фінансового менеджменту
    (2021) Федоренко, Ірина Анатоліївна; Власова, Наталія Олексіївна; Макаренко, Анастасія Борисівна
    Мета навчальної обов’язкової професійної дисципліни "Основи фінансового менеджменту" полягає у формуванні в студентів здатностей вирішувати спеціалізовані завдання та практичні проблеми у галузі управління фінансами відокремлених господарюючих суб’єктів (юридичних осіб або фізичних осіб - підприємців) з приводу формування, розподілу та використання фондів грошових засобів (фінансових ресурсів) у процесі виробництва або іншої господарської діяльності. Основними завданнями вивчення дисципліни є: формування у майбутніх фахівців вміння використовувати надбанні теоретичні знання та практичні навички на всіх стадіях управління фінансовим потенціалом суб’єктів господарювання; застосовувати освоєні методики для удосконалення аналізу та планування фінансовою діяльністю суб’єктів господарювання на основі принципів і закономірностей фінансової науки, що забезпечить підвищення їхньої фінансової стійкості та конкурентоспроможності. Вивчення дисципліни зумовлює формування певних компетенцій: здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу; здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях; знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності; навички використання інформаційних і комунікаційних технологій; здатність визначати та описувати характеристики організації; здатність аналізувати результати діяльності організації, зіставляти їх з факторами впливу зовнішнього та внутрішнього середовища; здатність визначати перспективи розвитку організації; вміння визначати функціональні області організації та зв’язки між ними; здатність управляти організацією та її підрозділами через реалізацію функцій менеджменту; здатність обирати та використовувати сучасний інструментарій менеджменту; здатність планувати діяльність організації та управляти часом; здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, формувати об рунтовані рішення. Конспект лекцій відповідає змісту навчальної та робочої програми дисципліни, надає можливість ознайомити студентів із системним представленням основних положень "фінансового менеджменту" й надихнути їх на подальше, поглиблене вивчення сучасних проблем даного напряму.