Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Робоча програма з навчальної дисципліни "Фізичне виховання. Спеціальна медична група"(2023) Дегтярьова, Ірина Вікторівна; Долгарева, Марія Георгіївна; Церетелі, Вікторія Олександрівна; Гасан, Юлія Миколаївна; Афанасьєва, Олена Миколаївна; Юрченко, Вікторія Борисівна; Зінченко, Ліна ВолодимирівнаМета навчальної дисципліни «Фізичне виховання. Спеціальна медична група» передбачає: виховання у студентів потреби оволодівати знаннями, уміннями й навичками засобами з видів рухової активності; формування вміння застосовувати набуті цінності в життєдіяльності майбутніх фахівців; збереження і зміцнення здоров’я; послідовне формування фізичної культури особистості фахівця.Документ Вплив занять фізичною культурою на студентів з порушеннями опорно-рухового апарату(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Куценко, К. І.; Зінченко, Ліна ВолодимирівнаПроаналізовано навчально-педагогічну та медико-біологічну літературу, щодо захворювань опорно-рухового апарату та виявлено найпоширеніші групи захворювань опорно-рухового апарату, які здатні спричинити постійні фізичні болі, а також впливати на психічне здоров’я студентів. Подібні розлади часто приводять до супутніх захворювання: гіпертонію, депресію, метаболічний синдром або окремі його складники. Саме тому, важливим є корегувати ці стани та зменшувати симптоми завдяки впливу занять фізичною культурою.Документ Використання фітнес-програм на заняттях фізичною культурою в спеціальних медичних групах(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Зінченко, Ліна ВолодимирівнаДокумент The concept of professional responsibility within the context of educating physical training and sports professionals(NTU "KhPI", 2018) Zinchenko, LinaThe article provides a look into the concept of responsibility, defines the meaning of professional responsibility, affirms its importance for the students of physical training and sports. To acknowledge the development of the students’ professional responsibility during university study, an expert survey was conducted; the experts were offered a questionnaire, compiled specifically to put together a set of professional qualities that characterize a specialist in the field of physical training and sports. Professional responsibility was identified by the experts as one of these qualities. Recommendations in favor of teaching professional responsibility as an imperative quality of a specialist were suggested.