Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Публікація
    Modelling the security of business processes when creating and transferring values for stakeholders
    (Banking University, 2021) Krasnokutska, N. S.; Koptieva (Fadieieva), H. M.
    The purposeof the recent study is to substantiate the directions and develop a methodological approach to modelling the security of business processes by their main types, considering the interests of stakeholders who receive value from interaction with the business.Business as an economic system is based on the significant number of transactions that can lead to different financial, material, informational losses, as well as reputational risks due to the lack of stakeholders’ trust. To prevent these losses when creating and transferring values for stakeholders we suggested the approach to modelling the security of business processes which takes into account their main types (main, auxiliary, managerial business processes and business development processes), the results (value created) that key stakeholders get at the output of these processes, and the indicators that reflect the criteria for modelling the security of business processes — efficiency, effectiveness, and quality (customer satisfaction with the result of the process — the recipient of value). Using the fuzzy set method, a map of identification of the security status of basic, auxiliary, managerial business processes and business development processes was developed, which allows to use a wide range of characteristics of business processes and linguistic variables to describe them (from "catastrophic" state to "very good") and allows you to model options for changing the strategy of the enterprise in order to avoid the risk of imbalance of economic, social and environmental interests of its stakeholders. The proposed approach was applied to retail chains in Ukraine and provided decisionmakers with useful information for a better contribution of internal control systems to creating stakeholders' value.
  • Ескіз
    Документ
    Пріоритизація ключових стейкхолдерів підприємств кондитерської промисловості
    (Чернігівський національний технологічний університет, 2019) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Госн, Салім
    Численність відносин і комунікацій сучасного кондитерського підприємства зумовлює і численність його стейкхолдерів, тому особливо важливим стає завдання їх ідентифікації та пріоритизації, що визначило цільову спрямованість проведеного дослідження. У статті сформульовано особливості розвитку підприємств кондитерської промисловості, які зумовлюють виникнення специфічних (економічних, соціальних і екологічних) інтересів стейкхолдерів. Систематизовано основні підходи до ідентифікації ключових стейкхолдерів і виділено ті з них, які можуть бути застосовані для кондитерських підприємств. На основі визначених критеріїв (влада, інтереси, значущість) розроблено карту ключових стейкхолдерів підприємств кондитерської промисловості за їхньою пріоритетністю. Отримані результати становлять важливе підґрунтя для подальшого розвитку методології оцінки рівня задоволення інтересів ключових стейкхолдерів кондитерських підприємств з урахуванням їхньої пріоритетності.
  • Ескіз
    Документ
    Компаративний аналіз сучасних каналів комунікації для організації
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Казак, Ксенія Ігорівна; Краснокутська, Наталія Станіславівна
    Актуальність статті зумовлена стрімким проникненням соціальних медіа у більшість сфер життя суспільства та організацій. У статті проаналізовано сучасні тенденції розвитку соціальних медіа як каналів комунікації та їх вплив на діяльність організації. Доведено, що розвиток інтернет-технологій сприяє створенню нових каналів комунікації, а сучасний висококонкурентний ринок диктує свої умови, тож організації важливо обрати ефективний спосіб передачі інформації для конкретного повідомлення. Поява нових каналів комунікації переводить спілкування зі стейкхолдерами на новий рівень та надає низку переваг. Визначено, що комунікації через соціальні медіа сприяють побудові якісного діалогу між організацією та її аудиторією, а також дозволяють суттєво знизити витрати. Ведення профілю у соціальній мережі чи створення власної спільноти д опомагає формувати якісні довгострокові відносини. Установлено, що соціальні мережі можуть впливати на підвищення продажів організації, розвиток її партнерських відн осин та сприяти розробці унікального продукту для конкретної групи клієнтів. Визначено порядок дій під час вибору ефективного каналу комунікації, а також запропоновано систему критеріїв щодо визначення оптимального каналу комунікації для організації. На основі запропонованих критеріїв проведено компаративний аналіз основних с учасних каналів комунікації та визначено їх переваги та обмеження.