Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Навчання соціальних працівників у країнах Європейського Союзу
    (Українська інженерно-педагогічна академія, 2019) Фесенко, Наталія Св'ятославівна; Рубашка, Володимир Петрович
    У статті проаналізовано механізми реалізації соціальної політики держави. Визначено історичні умови формування спільної соціальної політики Європейського Союзу. З‟ясовано, що головним напрямом заснування спільної Європи було визначено розвиток економічного сектору країн-засновників. Основною метою держав, що об‟єднувалися та зазначали це в Римській угоді 1957 р., було створення спільного ринку. Вважалося, що політична та соціальна інтеграція настане пізніше. Виявлено коло питань професійної підготовки висококваліфікованих працівників у галузі надання соціальних послуг. Узагальнено основні складові та напрями реалізації Європейської основи соціальних прав: рівні можливості та доступ до ринку праці; справедливі умови праці; соціальний захист та інклюзія. Надано характеристику законодавчих ініціатив щодо механізму впровадження компоненту. Зазначено напрями реалізації прийнятого європейського акту: створення Європейського органу з праці, ініціативи щодо забезпечення балансу між роботою та особистим життям батьків і опікунів, нової Директиви про прозорі і передбачувані умови праці і реформи правил координації соціального забезпечення. Виявлено, що основною політикою у сфері соціального захисту ЄС є стратегія «Європа 2020» і відкритий метод координації соціального захисту та соціальної інтеграції (соціальний OMC – «open method of coordination»), який має на меті сприяти соціальній єдності та рівності через адекватний, доступний і фінансово стійкий соціальний захист, систему соціальної інтеграції. Окрему увагу приділено аналізу системи соціального захисту Європейського Союзу, метода координації соціального захисту та соціальної інтеграції. Виявлено, що соціальна політика як національного, так і наднаціонального рівнів є невід'ємною частиною глобалізаційних процесів. Визначено поняття соціального виміру Європейського Союзу, охарактеризовано особливості членства в ЄС та можливості кожної країни-члена стосовно прийняття рішення щодо бюджетів соціальних витрат. Проаналізовано систему навчання фахівців для надання соціальних послуг у Великій Британії, Франції, Німеччині та Нідерландах, виявлено специфічні та спільні риси процесу підготовки соціальних працівників у зазначених країнах.