Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни "Глобальна економіка"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Черепанова, Вікторія Олександрівна; Подрез, Ольга Іванівна; Перерва, Петро ГригоровичМетодичні рекомендації розроблені з метою розширення і закріплення знань та навичок студентів при проведенні практичних занять з курсу «Глобальна економіка». У процесі проведення практичних занять використовують різні методи навчання. Оскільки головне завдання цього виду навчальної роботи - формування навичок і вмінь, то основними мають бути різноманітні вправи (підготовчі, пробні, за зразком, тренувальні, творчі, практичні, графічні, усні, письмові, професійні, технічні та ін.).Документ Міжнародні стратегії та моделі економічного розвитку країн(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Черепанова, Вікторія ОлександрівнаУ дисципліні розкрито основи формування у магістрів системи всебічних знань щодо сутності стратегій розвитку та їх середовища; впливу глобалізації на формування стратегій розвитку; особливостей моделей економічного розвитку країн світу; формування національних стратегій розвитку; оцінки ефективності стратегій економічного розвитку країн світу; особливостей сучасної системи координації економічної діяльності; вивчення та аналізу міжнародних інтеграційних стратегій.Документ Міжнародні стратегії та моделі економічного розвитку країн(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Черепанова, Вікторія ОлександрівнаУ дисципліні розкрито основи формування у магістрів системи всебічних знань щодо сутності стратегій розвитку та їх середовища; впливу глобалізації на формування стратегій розвитку; особливостей моделей економічного розвитку країн світу; формування національних стратегій розвитку; оцінки ефективності стратегій економічного розвитку країн світу; особливостей сучасної системи координації економічної діяльності; вивчення та аналізу міжнародних інтеграційних стратегій.Документ Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Міжнародні стратегії та моделі економічного розвитку країн"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Черепанова, Вікторія Олександрівна; Подрез, Ольга ІванівнаСучасний стан світового господарства характеризується зміною парадигм розвитку глобальної економіки через накопичення протиріч у більшості складових світової економічної системи, що посилюються глобальними планетарними зсувами у кліматичному, бактеріологічному, радіаційному та генетичному балансах. До загальних викликів розвитку людства і глобальних проблем сучасності у теперішній час додаються протиріччя у концепціях економічного зростання різних категорій кран, що роблять недосяжними зусилля провідних країн світу у подоланні вказаних викликів. Міжнародна економіка охоплює у своїх рамках національні економіки різних кран світу. Тому дослідження міжнародних стратегій економічного розвитку передбачає насамперед аналіз економічних стратегій окремих країн світу та їх взаємозв’язок. Значну роль у розвитку міжнародної економіки відіграють так звані країни, що розвиваються, особливо лідери цієї групи держав. У дисципліні розкрито основи формування у магістрів системи всебічних знань щодо сутності стратегій розвитку та їх середовища; впливу глобалізації на формування стратегій розвитку; особливостей моделей економічного розвитку країн світу; формування національних стратегій розвитку; оцінки ефективності стратегій економічного розвитку країн світу; особливостей сучасної системи координації економічної діяльності; вивчення та аналізу міжнародних інтеграційних стратегій. Мета вивчення дисципліни «Міжнародні стратегії та моделі економічного розвитку» полягає у формуванні системи теоретичних знань та практичних рекомендацій про проблеми, методи, моделі розробки й реалізації міжнародних макростратегій економічного розвитку країн світу. Методичнні вказівки укладено згідно із силабусом дисципліни та конспектом лекцій. Вони налічують дев’ять тем.