Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Інновації в соціальному розвитку
    (2023) Романовський, Олександр Георгійович; Грень, Лариса Миколаївна; Грибко, Ольга Владиславівна; Чеботарьов, Микола Корнійович
    Навчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу «Інновації в соціальному розвитку» та активізації самостійної роботи студентів вищих закладів освіти спеціальності «Соціальне забезпечення». Методичні рекомендації складаються з інформативної частини – викладу питань, сконцентрованих на базових категоріях і поняттях, практичних питань для обговорення на семінарських заняттях і практичних завданнях для підготовки до них. Представлено завдання для самостійної роботи, а також питання до іспиту та рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу. Призначено для студентів НТУ «ХПІ» спеціальності «Соціальне забезпечення».
  • Ескіз
    Документ
    Тимбілдинг в соціальному забезпеченні
    (2023) Романовський, Олександр Георгійович; Шаполова, Вікторія Валеріївна; Квасник, Ольга Віталіївна
    Навчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу «Тимбілдинг в соціальному забезпеченні» та активізації самостійної роботи магістрів вищих закладів освіти спеціальності 232 «Соціальне забезпечення». Методичні рекомендації складаються з інформативної частини – викладу питань, сконцентрованих на базових категоріях і поняттях, практичних питань для обговорення на семінарських заняттях і практичних завданнях для підготовки до них. Представлено завдання для самостійної роботи, а також питання до іспиту та рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу. Призначено для магістрів НТУ «ХПІ» спеціальності 232 «Соціальне забезпечення».
  • Ескіз
    Документ
    Лідерство в управлінні соціальними процесами
    (2023) Романовський, Олександр Георгійович; Грень, Лариса Миколаївна; Шаполова, Вікторія Валеріївна; Квасник, Ольга Віталіївна
    Навчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу «Лідерство в управлінні соцільними процесами» та активізації самостійної роботи магістрів вищих закладів освіти спеціальності 232 «Соціальне забезпечення». Методичні вказівки складаються з інформативної частини – викладу питань, сконцентрованих на базових категоріях і поняттях, практичних питань для обговорення на семінарських заняттях і практичних завдань для підготовки до них. Представлено завдання для самостійної роботи, а також питання до іспиту та рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу. Призначено для магістрів НТУ «ХПІ» спеціальності 232 «Соціальне забезпечення».
  • Ескіз
    Документ
    Психологія управління
    (ФОП Іванченко І. С., 2021) Романовський, Олександр Георгійович; Грень, Лариса Миколаївна; Карлюк, Сергій Володимирович
    У виданні розкрито загальні засади психології управління, доведено, що сутність сучасного управління полягає у спрямуванні ділового, творчого, лідерського потенціалу людей на досягнення спільних цілей. Однією з найважливіших передумов цього є психологічні знання про специфіку, закономірності індивідуальної і групової життєдіяльності, впливу на неї. Цією теоретичною і прикладною проблематикою займається психологія управління, що продукує знання про психологічні основи, соціально-психологічну, соціокультурну, етнопсихологічну специфіку управлінської діяльності, чинники її ефективності, джерела керівництва і лідерства, причини конфліктів в управлінні, особливості і способи їх подолання, психологічні детермінанти діяльності керівників, стилів керівництва. Методичні вказівки містять у концентрованому виді теоретичний виклад кожної теми, що супроводжується практичними завданнями, які можуть бути орієнтиром для самостійної роботи студентів й організації ефективних семінарських та практичних занять.
  • Ескіз
    Документ
    Мотиваційно-цільові характеристики професійної успішності викладача вищої школи
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Романовський, Олександр Георгійович; Попова, Галина Вікторівна; Штученко, Ірина Євгенівна
    Зміст наукових підходів щодо характеристик мотиваційно-цільової сфери в аспекті успішності в професійній діяльності викладачів вищої школи. Наведено результати дослідження щодо життєвих та професійних цілей, провідних джерел професійної мотивації, спрямованості мотивації на досягнення у групах викладачів з різним ступенем успішності. Доведено, що для викладачів з високим ступенем успішності в порівнянні з викладачами з середнім ступенем успішності більш важливі: цінність отримання задоволення від професійної діяльності, значущішим є прагнення до визнання суспільством, схильність брати на себе високі зобов'язання; більш узгоджена з цим ієрархія життєвих цілей.
  • Ескіз
    Документ
    Методика викладання психології
    (ФОП Панов А. М., 2019) Романовський, Олександр Георгійович; Резнік, Світлана Миколаївна
    Розкрито навчально-методичне забезпечення розробка методики викладання психологічної дисципліни, що передбачає постановку мети, мотивацію студентів, вибір змісту, методів і форм навчання, організацію педагогічного контролю. Призначено для магістрів та викладачів закладів вищої освіти, що цікавляться проблемами викладання психології.