Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
68 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Взаємозв'язок емоційного інтелекту та лідерських якостей у студентів(Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2020) Романовський, Олександр Георгійович; Підбуцька, Ніна Вікторівна; Книш, Анастасія Євгенівна; Штученко, Ірина ЄвгенівнаУ даній статті розглянуто основні підходи у вітчизняній та зарубіжній літературі, пов’язані з проблемою формування лідерських якостей. Наведено результати досліджень лідерських якостей студентів технічних і гуманітарних спеціальностей в період навчання у вищому закладі у взаємозв’язку з емоційним інтелектом. Виявлено особливості лідерських якостей у групах випробовуваних з різним рівнем емоційного інтелекту, а також зв’язок між лідерськими якостями і емоційним інтелектом. Досліджено особливості лідерських якостей у студентів технічних та гуманітарних спеціальностей. Найвищі показники за результатами дослідження демонструє група студентів технічних спеціальностей з високим рівнем емоційного інтелекту, що свідчить про вміння управляти своїми емоціями та поведінкою, вміння вирішувати проблеми. Вони демонструють високий рівень організаційних здібностей, вміння працювати з групою. Їх дії спрямовані на досягнення цілей. Найменші показники за результатами дослідження виявлено у групі студентів гуманітарних спеціальностей з низьким рівнем емоційного інтелекту. Вони не достатньо уявляють, як завоювати авторитет серед людей, при організації справ не враховують думку товаришів. В складних ситуаціях їм складно знайти вихід. Вони не вміють контролювати роботу своїх товаришів, знаходити спільну мову з людьми. Досліджено взаємозв’язки між емоційним інтелектом та лідерськими якостями у студентів технічних та гуманітарних спеціальностей. У групі студентів технічних спеціальностей з високим рівнем емоційного інтелекту встановлено позитивні кореляційні зв’язки між емоційним інтелектом та усіма шкалами лідерських якостей. У групі студентів гуманітарних спеціальностей з низьким рівнем емоційного інтелекту не встановлено кореляційних зв’язків між емоційним інтелектом та лідерськими якостями. В інших групах студентів встановлено певні кореляційні зв’язки між емоційним інтелектом та лідерськими якостями.Документ Connection between personal perfectionism and efficiency of students’ learning activities(Foundation Pro Scientia Publica, Poland, 2020) Romanovskyi, O. G.; Pidbutska, N. V.; Shtuchenko, I. Ye.; Knysh, A. Ye.The level of learning efficiency of students depends on the pace of learning, the quality of learning, the ability to generalize and synthesize new information. Positive statistically significant correlations were found between perfectionism and student learning efficiency.Документ Методичні рекомендації щодо підготовки та захисту кваліфікаційної (магістерської) роботи(2023) Романовський, Олександр Георгійович; Грень, Лариса Миколаївна; Грибко, Ольга ВладиславівнаМетодичні рекомендації визначають основні вимоги до кваліфікаційної роботи зі спеціальності 232 Соціальне забезпечення, процедуру її підготовки та публічного захисту. Методичні рекомендації розроблені на основі нормативно-правових актів, Положення «Про підготовку до захисту випускної кваліфікаційної роботи здобувачів вищої освіти першого та другого рівня у Навчально-науковому інституті соціально-гуманітарних технологій НТУ «ХПІ». Призначені для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти НТУ «ХПІ», а також можуть бути корисними іншим навчальним закладам, які здійснюють підготовку здобувачів вищої освіти за освітньо-професійними програмами в межах спеціальності 232 Соціальне забезпечення.Документ Інновації в соціальному розвитку(2023) Романовський, Олександр Георгійович; Грень, Лариса Миколаївна; Грибко, Ольга Владиславівна; Чеботарьов, Микола КорнійовичНавчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу «Інновації в соціальному розвитку» та активізації самостійної роботи студентів вищих закладів освіти спеціальності «Соціальне забезпечення». Методичні рекомендації складаються з інформативної частини – викладу питань, сконцентрованих на базових категоріях і поняттях, практичних питань для обговорення на семінарських заняттях і практичних завданнях для підготовки до них. Представлено завдання для самостійної роботи, а також питання до іспиту та рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу. Призначено для студентів НТУ «ХПІ» спеціальності «Соціальне забезпечення».Документ Methodological guidelines for completion master's graduation thesis(2023) Romanovskyi, O. G.; Sereda, Nataliia; Lapuzina, Olena; Vorobiova, YevheniiaMethodological guidelines are intended to provide students of higher education with the necessary assistance in the proper preparation and completion of the Master's Graduation Theses of the master's degree in pedagogy of high school. In the methodical instructions, the main requirements for the content and structure of the Master's Graduation Theses in higher school pedagogy as a whole and each of its sections are detailed, as well as the necessary reference materials for the preparation of an explanatory note in accordance with the requirements of current regulatory documents. The educational program « Pedagogy of high school « is intended for masters in the specialty 011 «Educational, pedagogical sciences».Документ Психологія травм у соціальній роботі(2023) Романовський, Олександр Георгійович; Черкашин, Андрій Іванович; Грень, Лариса МиколаївнаНавчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу «Психологія травм у соціальній роботі» та активізації самостійної роботи студентів вищих закладів освіти спеціальності 232 «Соціальне забезпечення». Методичні вказівки складаються з інформативної частини – викладу питань, сконцентрованих на базових категоріях і поняттях, практичних питань для обговорення на семінарських заняттях і практичних завданнях для підготовки до них. Представлено завдання для самостійної роботи, а також питання до заліку та рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу. Призначено для студентів НТУ «ХПІ» спеціальності 232 «Соціальне забезпечення».Документ Тимбілдинг в соціальному забезпеченні(2023) Романовський, Олександр Георгійович; Шаполова, Вікторія Валеріївна; Квасник, Ольга ВіталіївнаНавчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу «Тимбілдинг в соціальному забезпеченні» та активізації самостійної роботи магістрів вищих закладів освіти спеціальності 232 «Соціальне забезпечення». Методичні рекомендації складаються з інформативної частини – викладу питань, сконцентрованих на базових категоріях і поняттях, практичних питань для обговорення на семінарських заняттях і практичних завданнях для підготовки до них. Представлено завдання для самостійної роботи, а також питання до іспиту та рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу. Призначено для магістрів НТУ «ХПІ» спеціальності 232 «Соціальне забезпечення».Документ Теорія і практика тренінгової роботи(2023) Романовський, Олександр Георгійович; Шаполова, Вікторія Валеріївна; Квасник, Ольга ВіталіївнаНавчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу «Теорія і практика тренінгової роботи» та активізації самостійної роботи магістрів вищих закладів освіти спеціальності 232 «Соціальне забезпечення». Методичні вказівки складаються з інформативної частини – викладу питань, сконцентрованих на базових категоріях і поняттях, практичних питань для обговорення на семінарських заняттях і практичних завданнях для підготовки до них. Представлено завдання для самостійної роботи, а також питання до іспиту та рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу. Призначено для магістрів НТУ «ХПІ» спеціальності 232 «Соціальне забезпечення».Документ Оцінка потреб громад в соціальних послугах(2023) Романовський, Олександр Георгійович; Грень, Лариса Миколаївна; Грибко, Ольга Владиславівна; Чеботарьов, Микола КорнійовичНавчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу «Оцінка потреб громад в соціальних послугах» та активізації самостійної роботи студентів вищих закладів освіти спеціальності «Соціальне забезпечення». Методичні рекомендації складаються з інформативної частини – викладу питань, сконцентрованих на базових категоріях і поняттях, практичних питань для обговорення на семінарських заняттях і практичних завданнях для підготовки до них. Представлено завдання для самостійної роботи, а також питання до іспиту та рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу. Призначено для студентів НТУ «ХПІ» спеціальності «Соціальне забезпечення».Документ Основи інформаційно-аналітичної діяльності керівника соціального закладу(2023) Романовський, Олександр Георгійович; Грень, Лариса Миколаївна; Грибко, Ольга Владиславівна; Чеботарьов, Микола КорнійовичНавчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу «Основи інформаційно-аналітичної діяльності керівника соціального закладу» та активізації самостійної роботи магістрів вищих закладів освіти спеціальності 232 «Соціальне забезпечення». Методичні вказівки складаються з інформативної частини – викладу питань, сконцентрованих на базових категоріях і поняттях, практичних питань для обговорення на семінарських заняттях і практичних завданнях для підготовки до них. Представлено завдання для самостійної роботи, а також питання до іспиту та рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу. Призначено для магістрів НТУ «ХПІ» спеціальності 232 «Соціальне забезпечення».