Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання розрахункового завдання з дисципліни "Інноваційне підприємництво та управління стартап проєктами"
    (2023) Попов, Микола Олексійович; Верютіна, Вікторія Юріївна; Дьякова, Наталія Миколаївна
    Методичні рекомендації до виконання індивідуального завдання у формі розрахункової роботи. Оцінка ефективності проєктних рішень здійснюється з використанням елементів бізнес-плану, значення якого в реальному житті все більше набуває актуальності. За допомогою бізнес-плану визначаються ціль, поставлена в проєкті, необхідні засоби та кошти для її досягнення в певній часовій перспективі, проводиться оцінка конкурентоспроможності продукції та її ринкові можливості; обґрунтовуються необхідні інвестиційні витрати на реалізацію проєкту, їх джерела та ефективність використання. Навчально-методичний комплекс з дисципліни «Інноваційне підприємство та управління стартап проєктами» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальностей 162 «Біотехнологія та біоінженерія», 181 «Харчові технології» денної і заочної форм навчання сприятиме засвоєнню студентами знань та набуттю практичних навичок з управління стартап-проєктами, оволодіння методами і інструментарієм їх планування, організування, реалізації та розвитку.
  • Ескіз
    Публікація
    Організаційно-економічні засади інноваційної діяльності підприємств туристичної індустрії
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Кармінська-Бєлоброва, Марина Володимирівна; Перерва, Петро Григорович; Проскурня, Олена Михайлівна; Гармаш, Сергій Володимирович; Попов, Микола Олексійович
    В статті обґрунтовано, що активізація інноваційної діяльності в індустрії туризму потребує нових форм і методів впровадження до сягнень науки і техніки, перш за все за рахунок розширення інноваційного ринку. Недоліками розвитку туристичного інноваційного ринк у є неринковий характер формування цін; безсистемність у визначенні безпосередніх замовників та споживачів виконаних розробок; відсутність а укціонних торгів інноваційних розробок; відсутність інноваційних бірж та ефективної реклами; дефіцит маркетингових досліджень; низька питома вага витрат на інноваційну діяльність у капіталовкладеннях в розвиток туристичних підприємств; відсутність недержавних науково-дослідних та проектно-конструкторських організацій Україні в сфері туризму. Дослідження інноваційних процесів в туристичній індустрії України показують, що туризм активно використовує такі види інновацій: організаційно-управлінські, які пов’язані з розвитком підприємництва і туристичного бізнесу в системі та структурі управління (нові форми організаційно -управлінської діяльності); продуктові, що спрямовані на створення нових або поліпшенні існуючих туристичних продуктів (розробка нового туру, нового екскурсійного маршруту, нового напряму подорожей; маркетингові, які дозволяють задовольнити потреби цільових сп оживачів, або привабити нових клієнтів (нові концепції сервісу, удосконалення транспортних, готельних та інших послуг, нові канали зв’язку з клієнтами, нові системи розпо ділу, освоєння нових ринків); технічні, що виготовлені іншими галузями (впровадження провідних інформаційних і телекомунікаційних технологій, наприклад, системи клімат-контролю в готелях, електронні гіди-путівники, супутникові навігатори, комп’ютерні системи управління та обліку). Проведені дослідження свідчать про те, що в інноваційної діяльності туристський бізнес спирається на фундамент накопичених знань. Приступати до втілення нових ідей та створенню нових напрямків туризму слід лише після пізнання і вивчення форм і методів роботи як минулого, так і сьогодення. Глибоке розуміння сфери діяльності дозволяє передбачити розвиток подій і випереджати конкурентів. На впровадження інновацій в туризмі впливає економічна ситуація в країні, соціальний стан населення, національне законодавство, а також міжурядові та міжнародні угоди. Тому мотиви і причини появи інновацій в туристської діяльності в кожній країні бувають різними.