Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Мовленнєві акценти як детермінант людини в суспільстві (на матеріалі французької мови)(2024) Чудовська, Тетяна Сергіївна; Гращенкова, Вікторія ВолодимирівнаДокумент Читаємо, слухаємо та говоримо англійською(2023) Лазарєва, Ольга Ярославна; Ковтун, Олена Олександрівна; Чудовська, Тетяна СергіївнаМедодичні вказівки є доповненням до основного курсу модуля «Формулювання ідей» і призначені для аудиторної та самостійної роботи студентів. Матеріали навчального видання охоплюють теми: “Discovering the past”, “What is job satisfaction”, “Selling dreams” and “The place we work or live in”. Кожний розділ містить кілька текстових, аудіо- та графічних матеріалів, що супроводжуються низкою вправ на розвиток різних аспектів мовлення. Основною метою модуля і методичних вказівок є формування і розвиток навичок вираження англійською мовою власних думок і висловлювань щодо певних тем, пов’язаних з повсякденним і професійним життям. Очікуємо, що студенти зможуть висловлювати свої ідеї на основі та у відповідь до інформації, наданої в автентичних англомовних текстових та аудіоматеріалах.Документ Читаємо та слухаємо ВВС. Частина 2(2023) Лазарєва, Ольга Ярославна; Ковтун, Олена Олександрівна; Чудовська, Тетяна СергіївнаДокумент Читаємо та слухаємо ВВС. Частина 1(2023) Лазарєва, Ольга Ярославна; Ковтун, Олена Олександрівна; Чудовська, Тетяна СергіївнаДокумент Особливості мовленнєвих конструкцій у спілкуванні батьків та дітей (на матеріалі французькоі мови)(2023) Чудовська, Тетяна Сергіївна; Гращенкова, Вікторія ВолодимирівнаДокумент Сучасні тенденції підвищення кваліфікації педагогічних працівників як вектора їхньої професіоналізації(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Гращенкова, Вікторія Володимирівна; Чудовська, Тетяна СергіївнаСтаття присвячена аналізу сучасних тенденцій професіоналізації педагогічного персоналу у галузі підвищення кваліфікації. Визначено необхідність внесення змін у неперервну педагогічну освіту. Приділено увагу фасилітації дослідницько-навчального процесу. Розглянуто питання формування професійної ідентичності викладачів. Запропоновано рекомендації щодо вдосконалення системи підвищення кваліфікації вчителів за умови підтримки шкільних проєктів та інноваційних процесів у навчальних закладах.