Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Мовленнєві акценти як детермінант людини в суспільстві (на матеріалі французької мови)
    (2024) Чудовська, Тетяна Сергіївна; Гращенкова, Вікторія Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Читаємо, слухаємо та говоримо англійською
    (2023) Лазарєва, Ольга Ярославна; Ковтун, Олена Олександрівна; Чудовська, Тетяна Сергіївна
    Медодичні вказівки є доповненням до основного курсу модуля «Формулювання ідей» і призначені для аудиторної та самостійної роботи студентів. Матеріали навчального видання охоплюють теми: “Discovering the past”, “What is job satisfaction”, “Selling dreams” and “The place we work or live in”. Кожний розділ містить кілька текстових, аудіо- та графічних матеріалів, що супроводжуються низкою вправ на розвиток різних аспектів мовлення. Основною метою модуля і методичних вказівок є формування і розвиток навичок вираження англійською мовою власних думок і висловлювань щодо певних тем, пов’язаних з повсякденним і професійним життям. Очікуємо, що студенти зможуть висловлювати свої ідеї на основі та у відповідь до інформації, наданої в автентичних англомовних текстових та аудіоматеріалах.
  • Ескіз
    Документ
    Читаємо та слухаємо ВВС. Частина 2
    (2023) Лазарєва, Ольга Ярославна; Ковтун, Олена Олександрівна; Чудовська, Тетяна Сергіївна
  • Ескіз
    Документ
    Читаємо та слухаємо ВВС. Частина 1
    (2023) Лазарєва, Ольга Ярославна; Ковтун, Олена Олександрівна; Чудовська, Тетяна Сергіївна
  • Ескіз
    Документ
    Особливості мовленнєвих конструкцій у спілкуванні батьків та дітей (на матеріалі французькоі мови)
    (2023) Чудовська, Тетяна Сергіївна; Гращенкова, Вікторія Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні тенденції підвищення кваліфікації педагогічних працівників як вектора їхньої професіоналізації
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Гращенкова, Вікторія Володимирівна; Чудовська, Тетяна Сергіївна
    Стаття присвячена аналізу сучасних тенденцій професіоналізації педагогічного персоналу у галузі підвищення кваліфікації. Визначено необхідність внесення змін у неперервну педагогічну освіту. Приділено увагу фасилітації дослідницько-навчального процесу. Розглянуто питання формування професійної ідентичності викладачів. Запропоновано рекомендації щодо вдосконалення системи підвищення кваліфікації вчителів за умови підтримки шкільних проєктів та інноваційних процесів у навчальних закладах.